Jump to content

Romeosg

Members
  • Posts

    15
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 320d 1999

Romeosg's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Nu cred ca m-am facut inteles, merg mai turat pana unde am de mers cand ajung la destinatie opresc normal, apoi cand plec scoate fum
  2. Deschid un topic pentru un e46 99 320d, treaba sta asa, de cate ori fortez motorul in ture, adica incerc sa merg un pic sport peste 3500 ture motorul meu scoate un fum albastrui asta imediat dupa ce pornesc iara, adica dupa repriza sport opresc motorul si daca cand pornesc iara scoate fumul, in acelasi sens poate cu legatura in treptele superioare 4 si 5 motorul daca ii dau talpa la 2800-3000turatii pierde puterea instantaneu in timpul accelerarii, adica acceleratia la podea 1-2-3 se tureaza normal 4-5 nu in aceleasi conditii pedala la poadea se tireaza liniar pana la 2800-3000ture apoi moare.
  3. am inteles, nu s-a mai intamplat pana acum si de aceea intreb ce problema poate avea
  4. am si eu aceeasi problema, se pare ca acel cablu are angreneaza geamul s-a dus, am facut o reparatie provizorie si la cele din spate care parea ca au ca o mazga o combinatie de praf si vaselina, le-am dat cu wd40 si merg mult mai bine acum. atentie daca desfaci fata de usa sa nu cumva sa detonezi capsa de la airbag..............de principiu nu scoate mufa din el si misca ansamblul ala cat mai finutz posibil....bafta
  5. Deschid un topic poate a mai avut cineva acesta problema, cand au fost caldurile de zilele trecute am mers mult prin oras si la un moment dat a inceput sa-mi iasa abur pe prizele centrale din bord acelea de deasupra casetofonului, initial m-am speriat apoi am vazut ca pe lamele prizelor este condens sau cel putin asa parea brobonele de apa si din cand in cand ieseau vapori de apa din prizele centrale nu si din cele laterale, cunoaste cineva ce poate fi!? multumesc
  6. Un 320d e46 99, se tureaza si trage bine in treptele 1-3, dupa aceea daca incerci sa mergi lansat in reprize de acceleratie, sau daca pierzi din viteza si vrei sa revii cu un kickdown sa zic asa moare motorul, a 4-a sa zic ca este OK totusi se tureaza pana pe la 3000 RPM insa a 5-a este moarta nu pot sa o ridic peste 2500 RPM, apas acceleratia in podea si nu simte nimic, nici economizorul nu arata alt consum. Turbo verificat ax este OK, furtune EGR schimbat...........parca nu se mai alimenteaza asa imi pare mie dar de ce numai in 4 si 5!????
  7. am verificat ax turbo este ok, insa uleiul nu venea de acolo, acolo ajungea din alta parte, langa fiecare injector exista niste furtunase , unul dintre ele cel mai aproape de filtru de habitaclu era scos de acolo, nu stiu din ce motive. Am inlocuit cartus filtru epurator, am pus furtunasul la locul lui, insa acum peste 3000RPm moare motoru in treptele superioare respectiv 4/5 in celelalte se tureaza normal......nu stiu ce sa-i fac.
  8. se poate inchide topicul, din 10electricieni BMW doar unul a pus testerul a vazut eroare K-BUS, s-a dus direct la Webasto i-a scos mufa de comunicare si a inviat masina, fara modul confort, fara sigurante, fara eroare....punct ochit punct lovit, OK omul cine are probleme si vrea sa apeleze va dau nr de telefon.
  9. multumesc, cred ca trebuie sa-mi iau un modul....ideea de pret?, este vreo diferenta intre ele? un electrician mi-a spus ca undeva pe sub volan e un modul care are legatura cu toate ce nu imi merg mie, adica geamuri, stergatoare si martori prin bord....nu stiu ce sa mai cred
  10. am incercat la mai multi electricieni, se pare ca mufa asta rotunda pune pe multi in dificultate, asa au spus majoritate ca-i modulul confort dar cel mai bine trebuie verificat pe tester. Multumesc...
  11. Multumesc pentru interventie, chiar sunt uluit, de cand am facut ghidusia cu bandaju la EGR a disparut fumul la accelerare, chiar daca ma dau la ea nu mai scoate fum, totusi furtunasul cel bandajat da semne ca cedeaza, nu am gasit un furtun nou, sau unul care se potriveste, dar am gasit un manson din aluminiu flexibil care vreau sa-l trag peste cel din cauciuc si sa-l strag sa vad ce se intampla!!!
  12. Multumesc, intre timp am observat ca partea superioara a furtunului de la EGR are o gaura imensa, nu am gasit inca furtunul dar l-am bandajat cat am putut de bine si l-am pus la loc, supriza a fost mare sa vad ca motoru' a revenit la viata, in plus pe la egr si furtunul lui pana la intercooler numai ulei..... as vrea sa scot EGR-ul sa-l curat si toate furtunele alea.
  13. Deschid topic dupa topic in timp ce imi mai bag nasul in masina mea 320d e46 99, astazi am descoperit ca am ulei in filtru de aer , un furtun la EGR spart si ma mai intrebam de ce scoate un fum negru si nu trage, sunt novice in masini trebuie sa schimb turbo, sau ce sa fac, turbo suera cand accelerez si nu are viata motoru......
  14. Salut, incerc un topic nou pe o problema electrica, am un 320d e46 99, in iarna cu frigu de afara am pornit si a inceput webasto sa dea rateuri si sa iasa fum peste tot, nu am stiut ce sa fac mai bine si am scos mufele care stau pe el, in acel moment au disparut avertizarile de la bord pentru usi deschise, martor lumini, semnalizare si faza lunga, acum 3zile dupa de am pornit am vazut ca becul de la baterie nu se mai stinge, am dedus ca nu mai incarca si am plecat la service, mi-ai reparat alternatorul care era plin cu uleiul din servo insa alta suspriza nu mai merg geamurile electrice si nici stergatoarele, am verificat toate sigurantele din torpedou una cate una au continuitate......nu stiu unde si ce sa caut Multumesc
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.