Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

fish 31

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw 520i e34

fish 31's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. am schimbat azi garniturile...maine vad care e treaba pt ca azi nu am pornit masina ka iam pus si mastik la garnituri...si mai bausem si 2 beri si eu nu ma joc...maine vad care e treaba.Doamne ajuta sa nu fie mai rau.multumesc pt raspunsuri baieti apreciez foarte mult
  2. nu am mers cu ea pe rosu cum am zis si mai sus imediat ce vedeam ca temperatura creste opream pe dreapta si o lasam sa se raceasca...am sa schimb garnitura de la capac si sa vad dupa aia...sper sa nu fie garnitura de la _chiulasa_ sau mai rau.multumesc
  3. mersi frumos pt raspuns am sa iau in week asta garniturile cea mare si cele doua mici si am sa le schimb.am sa verific atent chederele si furtunele de la stropitorile parbrizului...si sa vad dupa aia poate am norocul sa nu fie garnitura de la _chiulasa_ sau _chiulasa_...tind sa cred si sper asta pt ka nu am dat in masina sa i fac probleme zic asta pt ca am tot auzit ca doar daca dai/forjezi masina e posibil sa crape garnitura de la _chiulasa_ sau _chiulasa_.mai am o intrebare e posibil ca din cauza cresteri temperaturi apei sa fi cedat garnitura de la _chiulasa_?multumesc
  4. da cred ca e foarte nasoala treaba...acum am venit de jos...la insistentele unui prieten am fost si am desfacut si celelalte bujii pt verificare in momentul in care am desfacut bujia 1 era jale baltea in ulei 2 la fel in ulei 3 la fel cele 5 bujii de la 1 la 5 erau in ulei si nu 2-3 picaturi aproape tot corpul bujii era in ulei...nu stiu ce sa mai cred.am sters curatat uleiul si bujiile si leam pus la loc masina nu am mai pornito deloc am sa o las asa pana voi ajunge cu ea la un mecanic...pe la garnitura de la capac nu se vedea ca sar fi prelins ulei care sa ajunga pe bujii m am uitat la fiecare in parte dupa ce ii scoteam bobina dar nici urma de prelins...dar jos corpul bujii statea in ulei.m am uitat mai atent si capacul motorului care vine pe garnitura pare sa aiba un ``grad`` adica pare sa nu stea perfect sta intr o parte dar foarte putin.e posibil ca uleiul sa fi ajuns pe acolo pe bujii?dar de ce nu se vede prelins?locuiesc in zona titan.multumesc pt raspunsuri si astept in continuare parerile voastre pana la rezolvare...multumesc azi cand am descoperit apa la bujia 6 am scos apa putin cate putin cu carpa innainte de a desface bujia am gustat si nu era dulceaga era apa apa.nu am mers cu masina pe rosu.in momentul in care a crescut temperatura aproape de rosu am oprit imediat pe dreapta si am asteptat pana la racirea ei nu am mers asa de nebun cu ea.am ajuns acasa si apoi mergeam la mecanic imediat.nu stiu sa am vreun cheder lipsa la capota dar am sa verific in amanunt si asta.referitor la bujii si nr 6 cea cu apa deasupra ei si 1 2 3 4 5 cele cu ulei in momentul in care le scoteam erau afumate negre dar uscate 6 nu avea apa pe cap iar celelalte nu aveau ulei pe cap erau uscate dar afumate si negre daca apa nu provine de jos in sus pe nr 6 de unde vine?daca uleiul pe 1 2 3 4 5 provine de deasupra de la garnitura motorului ceea ce am inteles ca e posibil de ce nu se vede ca este prelins de deasupra?de ce 6 avea apa iar celelalte aveau ulei?
  5. cred ca trebuia sa va fi zis de la inceput...istoria e urmatoarea:masina am luato in iarna a mers ok ok pana acum o luna a inceput sa mi creasca temperatura prima data mecanicul a zis termostatul sa blocat...am zis ok am luat alt termostat de 50-60 lei la pus iara apa crestea a zis miezul acela de la elicie nu stiu cum se numeste e dus am zis ok dupa ce mia demonstrat si explicat el ``il tinea cu mana chiar si cand tura motorul``mia dat unul sh ok fata de ce l vechi apoi iar crestea apa...mia scos termostatul in ideea ca e un turcism si mia zis ca in toamna sa mi iau unul bun calitativ de preferat nemtesc si sa merg fara pana la toamna ca nu i problema am zis ok...iar crestea apa...a zis e pompa de apa a luat el ce pompa a dorit si a puso intradevar nu mai creste apa a zis ``era pompa de apa`` si masina se comporta ca una fara termostat apa sta pe albastru sau putin dupa albastru...la problema cu apa la bujia nr 6 nu vreau sa mai ajung la el pt ca e genul e aia ba nu e aia ba e aia...nu am nimic cu omul dar nu mai vreau.sper sa ma intelegeti.am sa caut un mecanic la care am sa merg cu problema dar am vrut sa imi spuneti si voi cei cu experienta de la ce poate fi.multumesc
  6. fum alb nu am vazut sa dea dar nici nu m am uitat sa fiu sincer.am sa o fac.apa din vas da m am uitat azi si sigur sa dus 100-200 de mililitri.din tel in tel am ajuns la un mecanic mai batran...iam zis despre problema si mia zis 1:garnitura de _chiulasa_ 2:_chiulasa_ 3:blocul motor 2 si 3 in ce l mai rau caz...daca ar fi garnitura de _chiulasa_ dusa e posibil ca apa sa urce pe langa bujie sa stea toata bujia in apa?e posibil sa urce apa de jos in sus? multumesc
  7. va salut cu respect. am un bmw 520i e34 de ceva vreme imi face probleme...imi merge in 5...am desfacut bujiile sa le curat am constatat ca masina are bosch...am cerut o parere si m i sa spus sa iau ngk ok am zis...marea mea problema e ca la bujia nr 6 am gasit apa.ieri am mers iar cu masina iara acceasi problema azi cand am desfacut iar bujia nr 6 pur si simplu se ``balacea`` in apa tot corpul alb al bujii era in apa.de unde apa aia la bujie? de la ce este? de unde vine?va rog ajutatima multumesc frumos
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.