Jump to content

freehunt

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    e38 730D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

freehunt's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. A fost de la pompa de injectie. Am schimbat-o cu una SH, la Filaret, la George, un baiat valabil rau de tot. Pretul pompei a fost 100 Eur. Va multumesc si sa stati departe de belele!
  2. Salutare din nou! Azi am dus masina la un service. Au pus-o dupa multe cacaieli (comunica, nu comunica, nu are baterie, nu citeste tester-ul) pe tester. Va descriu exact. Dadea o eroare commonrail pressure senzor etc. Ei au masurat mai intai pompa de sub scaunul dreapta spate, au zis ca e ok. Apoi au slabit ceva la rampa, in fata, si au scos furtunul sau ce dracu e ala pe unde ajunge motorina din pompa in rampa. Au vrut astfel sa vada daca pompa arunca motorina. Si arunca ca la balamuc, a imprastiat pe tot motorul. Au zis ca asta e treaba buna, ca pompa merge. Prin eliminare, au ajuns sa constate ca senzorul de presiune, cel din capatul rampei, exact opus locului unde au scos furtunul, (valva rail, dupa spusele cuiva) e defect si ca nu mai citeste cum trebuie, si astfel nu da voie motorinei sa treaca spre injectoare sau asa ceva. Ca sa ajunga la senzorul de presiune (aviz amatorilor) au dat jos galeria de admisie. Apoi au zis ca e senzorul stricat. Inainte sa dea senzorul jos, cu talonul in mana, cautand pe net, mi-au zis ca senzorul de presiune ar costa 7 mil. Apoi, dupa ce l-au dat jos, au cautat dupa codul piesei (piesa Bosch) si au zis ca de fapt pretul senzorului este de 11,5 milioane. Sincer, mi se pare extraordinar de mult. Dar ma rog, masina scumpa la vremea ei etc. La intrebarea daca pot sa aduc eu senzorul de presiune, ei ramanand sa faca doar manopera, sa-mi schimbe garniturile de la galeria de admisie, sa o curete, sa curete EGR-ul, patronul s-a cam ofuscat. O fi normal, in service-ul lui face ce vrea el. Dar si eu pe banii mei mi se pare la fel de normal sa fac tot ce vreau eu, plus ca nu mi-a spus dinainte ca nu se lucreaza cu piesa clientului. Eu insa am vrut sa merg la un service, nu la un magazin de piese, ori mi se pare normal si profesionist ca un mecanic sa-si faca treaba de mecanic. Ca acum service-ul traieste si din altceva decat manopera, e stiut. La fel de stiut este si ca ar vrea sa vanda ei totul clientului. Dar mi se pare de bun simt sa ma duc cu ce piesa vreau eu acolo, iar ei sa-mi ia bani pentru service, adica munca, manopera etc. Repet, sunt banii mei, service-ul lor, si probabil masina se va repara intr-un loc unde cererea se va intalni cu oferta. M-as bucura ca masina sa ramana acolo, dar in conditii agreate impreuna. Sa continui...un amic care mai vinde piese mi-a spus sec cat ma costa la el senzorul. Exact cat imi spusese si la service initial, pana sa-i citeasca codul de pe piesa. Ori de la 7 pana la 11 si ceva sunt fix 100 de euro. Nu-i vorba, daca nu as sti ca exista variante mai ieftine, as plati, neavand incotro. Buun, mai departe. Vorbesc cu un tip de pe forum la telefon, nu stiu daca aici sau de pe alt forum, si dupa ce-i citesc codul de pe senzorul de presiune Bosch dat jos de pe masina, imi spune senin ca acel cod este de pe un senzor de presiune ce vine pe anumite Alfa Romeo si Fiaturi. Mda...eu acum ce dracu sa cred? Ca sa nu mai zic ca am largit un pic discutia si aflu ca senzorul ala de presiune (repet, valva rail) se potriveste si la BMW e39 diesel de 3 litri, si la bmw x5 cu motor diesel de 3 litri, ma rog, la commonrail de 3 litri la bmw, cele de 184 sau 193 cai. Si ca ele la dezmebrari ar fi 200 de lei. Deci discutam acum de o diferenta de pret de aproape 10 milioane. Mie mi se pare notabila, in momentul in care tot mai multa lume se mira ca un astfel de senzor cade, si ma sfatuie sa iau relaxat unul second hand. Voi ce parere aveti despre cele relatate mai sus? Multumesc frumos.
  3. Multumesc tuturor celor care au scris. Treaba cu pompa pare cea mai plauzibila, si a fost spusa si de cei mai multi aici. Azi am dus bateria sa mi-o puna la redresor, maine sau poimaine ii dau un contact sa verific treaba cu motorina, cu furtunul transparent daca da cu bule de aer sau nu. Apoi primul pas va fi sa aduc pe cineva cu un tester, iar in functie de ce zice baiatu, o sui pe platforma si o duc unde o fi cazul. Cat despre catalizator, aer fierbinte scos etc, sper sa nu fie catalizatorul sau alte minuni, si apoi, nici nu o pot porni, sa vad ce fel de aer scoate. Va tin la curent. O sa fiu plecat prin tara, cu loganul de servici, zilele astea, sper ca spre sfarsitul saptamanii sa-i dau de cap. Multumiri si numai bine.
  4. nu am baterie, nu am mai miscat masina de 2 luni
  5. nu m-am uitat la furtunul transparent. motorina nu vine toata de la midia. la luk vine multa de afara, iar controlul calitatii la luk e praf. nu-i prea intereseaza. ma rog, e alta discutie asta. ce a aia pompa motorina de sub scaun? a afirmat cineva treaba asta. ai putea sa dai mai multe detalii care erau simptomele?
  6. Va multumesc foarte mult. Am adormit si nu credeam sa gasesc asa repede idei. Inca o data, multumiri. Incerc luni sa gasesc un service sa verifice cele spuse de voi. As incerca singur, dar mi-e teama sa nu fac vreo prostie si mai rau sa stric. Masina are 220000 km. tragea bine pana acum, era in mintile ei, sa zic asa. chiar bine, fara probleme. atat ca, am mai spus asta, nu statea rotund la relanti. Accelera cat se poate de prompt si de firesc, ce mai, isi facea treaba. Nu pornea greu nici la rece nici la cald, iar motorina, am tinut-o de 5 ani de cand o am numai pe evo diesel. dar in ultimul an, am bagat de vreo 5-6 ori de la Luk, cam neinspirata alegerea, dar ma rog, aveam un card de la munca etc M-am gandit si eu ca nu avea cum sa cada toate injectoarele odata, ar fi trebuit sa plece totusi. dar nu vrea si pace. Multumesc!
  7. Adica apasam acceleratia si parca nu o apasam de fapt, sau accelera foarte slab. Dupa care nu a mai vrut deloc. Am incercat ulterior sa o pornesc de cateva ori, in zilele urmatoare, dar nu vrea.
  8. Bine ar fi sa aiba cineva vreo parere, si mai bine ar fi daca ea ar fi si pertinenta Deci, la drum intins mi s-a aprins becu de la motor si imi scria clar si frumos "check fuel injection system" sau cam asa ceva, si avea o lipsa de putere. L-am sunat pe un mecanic care acum nu mai e in tara, un tip mai batran, care mi-a spus sa o las pe dreapta sa se linisteasca vreo 30-40 min si apoi sa-mi reiau drumul, dar fara sa ma dau la ea, adica sa nu sar de 90-100 km/h. Am facut asa, m-am intors in Bucuresti si cand am vrut sa depasesc un camion, a ramas iar fara putere, bec aprins si a....murit motorul. Am repornit-o, am plecat foarte incet, cum am apasat-o mai tare a murit iar. Am pornit-o din nou, (mai greoi parca) si am dus-o in parcare mergand cu 20 km/h, neturata, si am oprit-o. A doua zi nu a mai pornit si de atunci sta cuminte. Cu o zi inainte facusem plinul si bagasem (ptr prima data, si cred ca si ultima data) o minune de aditiv de la benzinarie. O fi de la aditiv, de la ce naibo o fi nu stiu, ca innebunesc. Eu lucrez in timpul saptamanii de la 8.30 si ajung acasa pe la 6.30-7.15, deci nu am avut cand sa merg cu ea. A venit un baiat cu un tester si i-a dat cum ca ar fi lipsa presiune in rampa si inca ceva. Dar a recunoscut baiatul ca nu se pricepe si ca nu stie ce sa zica. Variantele auzite ar fi destule: injectoare, ca e de la aditivul bagat, ca e de la pompa de inalta, ca senzorul de presiune din rampa are contactele oxidate si de asta...etc. VOI CE ZICETI? aveti macar numar de telefon al vreunui baiat priceput la bmw-uri, care sa stie si sa repare, nu numai sa schimbe? sunt din Bucuresti, si ar fi bine daca gasesc un mecanic, nu un schimbator de piese si-atat. Multumesc si astept. Numai bine!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.