1.Poate s-a mai vorbit pe acest forum despre celebrul e39 525 tds . Sunt posesorul de curand al unui astfel de exemplar si deja au inceput problemele , adica porneste greu si la cald si la rece , din cate am inteles ar fi pompa de injectie (pentru pornirea la cald )dusa si bujiile incadescente (pentru pornirea la rece) . Daca puteti sa ma ajutati cu un sfat sau o indrumare sa merg intre-un service specializa sa recnoditionez pompa sau sa achizitionez una sh . pentru un service in apropiere de dambovita sau judetele invecinate (bucuresti, prahova arges etc) iar pentru un sh o recomandare daca aveti. 2 a doua problema cu care m-am confruntat am uitat cheile in portbagaj am inchis portbagajul si bucurie mare, usile bineiteles inchise , am spart butucul de la portbagaj am scos cheile si acum constat ca nu mai merge telecomanda de la chei in nici un fel , ledul se aprinde dar nici un semnal catre actuatoare . 3. sub bordul masini in dreptul soferului se gaseste un buton care apasandul incep lumninile de faza lunga si semnalizarile sa se aprinda intermintent . Ce rol are ? Va multumesc anticipat si sper sa nu fi agresat in vreun fel politica acestul forum .