Senzorul schimbat este original BMW (cumparat BMW Filaret).Turatia la relanti este aprox 680 ture/min Poate fi verificata presiunea cu un manometru pus in locul senzorului?Daca da care ar trebui sa fie pres la relanti? Imi este frica in special ca presiunea uleiului sa fie scazuta in general si ungerea sa nu se mai faca in parametrii normali la turatii mari. S-au facut verificari pe tester si nu a dat nici o eroare.Am inteles ca si temperatura uleiului la relanti este corecta. Verifica daca senzorul are codul 7 686 501, daca nu iti recomand sa il schimbi chiar daca ai pus unul original. Daca nu folosesti ulei 5w40 sau 0w40 ar fi bine sa incepi sa folosesti. Mareste turatia la ralanti cu 150 rpm. Asta iti pot recomanda, insa bineinteles tu faci exact ce doresti. ps Un tester nu poate da informatii reale in legatura cu presiunea de ulei, iar daca o face informatiile sunt primite tot de la senzorul de ulei. :twoup: Multumesc! Revin cu noutati dupa ce trec prin service sa verific codul senzorului si sa ridic turatia.