Jump to content

Brooks

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW E46 110kw

Brooks's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Si eu am aceiasi problema.Momentan sunt in Austria. Cand am plecat din tara, becurile de la numar spate, s-au ars. Nu am avut timp sa le schimb, am zis ca vin ziua..si nu le-am bagat in seama.Masina a mers ok. la Oradea in vama am facut plinu de la MOL, cea mai scumpa motorina, din greseala. Pe finalu Ungariei, parca se ineca motoru..scadeau turatiile. Mai ales cand puneam pe tempomat. Era noaptea..vreme foarte rea, am venit cu noroc pana in Austria, Linz. M-am gandit ca ii de la motorina, desi era cea mai scumpa. Am Alimentat de aici. Masina nu mai facea figuri..am facut doar drumuri scurte. Intr-o dimineata, pe autobanda..am zis ca si-a revenit. Sa o pun pe tempomat. Mi-a murit motoru..la 80km/h. Dupa aprox 12 min..cand ori nu pornea motoru, ori daca pornea, cand o bagam in viteza murea, a pornit..si am ajuns acasa. Am mers..am schimbat filtru 32 euro, becurile la numar. Nu a fost asta. Apoi..am mers la alt mecanic.O alta cauza care a spus-o, erau firele care vin de la stopuri..la portbagaj. multe erau crepate..puteau sa faca masa si sa fac scurtcircuit..fapt care ar putea opri motoru. Le-am izolat..masina a mers o pe distante scurte..apoi a inceput iar cu problemele. Azi am cumparat pompa de sub scaun, 180 E, Pierburg. in cateva zile vine, o pun sus si va informez. testeru ii aici aprox 70 euro, nu l-am facut. P.S. Am probleme similare ca ceilalti. Am avut becuri arse. Deci..asta poate fi declansatoru.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.