Am si eu o problema in decurs de o luna m-i s-au ars doua ceasuri de dord .Adica sa incep cu inceputul intr-o zi brusc si dintr-o data dupa ce am circulat cu masina nu a mai pornit, rezultand ca pompa de benzina s-a dus. Am schimbat pompa de benzina din rezervor (VDO) dupa un timp s-a simtit un miros de ars si indicatorul de temperatura exterioara imi arata -40 grade . Am schimbat senzorul si tot la fel ,incet incet indicatorul de benzina nu mai arata cantitatea de benzina din rezervor (adica eu aveam rezervorrul pe jumatate plin si el indica ca 0 ).In final s-a dovedit sa fie ceasurile din bord. Am schimbat ceasurile si a functionat ok pana duminica cand ma intorceam acasa si la fel s-a simtit un miros de ars si la fel acceasi poveste ( -40 care acuma fluctueaza adica cand -8 dupa care -20 iar -9 dupa care -15 si indicator benzina mort) dupa un timp s-a oprit si motorul si nu m-ai vrea sa porneasca . Am ascultat daca pompa functioneaza, da nu merge. Am dus masina la electrician a verificat sigurantele erau arse doua pt. ca ce care au montat pompa asa au motato de bine incat s-a produs un scurt intre plusul de la pompa si firele de la litrometru. A cumparat iar un rand de ceasuri la fel dupa 5 km . s-au ars din nou Ma poate ajuta cineva cu un sfat daca a mai patit asa ceva?. Precizez ca de functionat motorul functioneaza pot circula dar ceasurile ( benzina indicator tem. exterioara) nu functioneaza.