Nu stiu in acest moment care este stadiul in care se afla pompa, dar voi reveni cu informatii. Mecanicul a desfacut motorul cat a reusit (fara sa-l scoata de pe masina), si la o prima vedere chiulasa este distrusa (crapata in 2 locuri), culbutorii sunt intr-o stare jalnica iar lantul era sarit de pe pinioane. Masina am folosit-o simultan cu un Ford Focus ST (din noiembrie 2007), care a fost condus mult mai sportiv decat E90-ul si a carui singura problema in tot acest timp (105000 km) a fost pompa de servo (inlocuita in garantie). Precizez asta pentru ca au mai fost voci in jurul meu :-) care au afirmat ca felul in care conduc este problema. Avand in vedere ca pretul de reparatie al motorului e foarte ridicat, probabil voi merge pe varianta unui motor sh. La 102000km, cand turbina a cazut, am fost foarte dezamagit. Acum am ramas fara cuvinte. Repet, masina a fost cumparata NOUA in ianuarie 2008, a avut un pachet cu intretinere gratuita 100000km (4 sau 5 ani), lucrarile au fost evectuate doar la dealer-ul BMW.