Jump to content

gobazel

Members
  • Posts

    16
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw e91 320da 2008

gobazel's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. De acord, probabil ca am sa revin doar cu detalii referitoare la efectele ruperii lantului de la distributie,piese afectate, costuri...(nu va mai obosesc cu problema mea, cu discutiile mele cu partile implicate, desi ii o problema care ne priveste pe toti cei care avem acest motor).mc
  2. Raspunsul lor = truism.(daca o piesa se strica se schimba, f. interesant) Ar fi fost k dpmd vedere daca s-ar fi stiut clar ca (preventiv) la un anumit nr de km ar fi indicat sa se schimbe lantul cum ii la alte marci(nu as fi zis nimic, vina mea ca nu am stiut). In plus, nu sunt un caz singular.(in timp voi aduna suficiente info sa demonstrez ca nu e normal ceea ce s a intamplat) Sunt de acord partial cu "Si premium, si garantie la 10-12k euro nu se poate."...faptul ca masina este premium iti ofera o garantie tocmai prin notorietatea ei, fapt ce m a determinat sa dau niste bani pe ea.(masina avea 3 ani si 10 luni, 136k km, bmw).... Sunt probleme si la alte marci, dar acest defect nu ar trebui sa apara la o masina de categoria ei. Adevarul ii ca sunt prea multe masini "premium" cu probleme si ar fi prea costisitor sa faca recall la toate.
  3. Corect.cei din RO nu m au ajutat cu nimic, iar cei din germania au redirectionat mailurile mele tot catre cei din ro, deci egal cu 0. Am inteles ca nu vor/pot sa ma ajute, dar eram curios de o sg. chestie, o sg. intrebare..... Le-am adresat-o celor din ro : "scrie undeva ca se schimba lantul de la distributie si la cati km...?" Reply de la BMW RO : "Schimbarea lantului de distributie nu este legata de indeplinirea unui anumit numar de kilometrii/ani. Acesta trebuie inlocuit in momentul in care are o defectiune." Din pacate (pt.ei) nu vor sa recunoasca aceasta problema legata de distributie (voi studia prb. mai in detaliu si voi reveni cu mai multe info, nu va ramane asa pt ca nu mi se pare corect ca ei(reprezentante BMW) sa incaseze sume de bani pt remedierea problemelor generate tocmai de acest defect de fabricatie. Daca ma insel (desi nu prea cred) accept eventualele critici.
  4. Lista cu motoare N47 avand probleme cu distributia: cost, km http://translate.google.com/translate?depth=1&hl=en&ie=UTF8&prev=_t&rurl=translate.google.com&sl=auto&tl=en&u=http://www.bmwfaq.com/f7/lista-de-afectados-por-problemas-de-distribucion-en-el-motor-n47-681824/
  5. nu as fi avut nicio pretentie, daca as fi fost singurul sau printre putinii in situatia asta(sunt f. multe cazuri similare peste tot)...reviziile sunt facute de nemti aiurea (nu la repezentante)...masina am luat o pt uz personal si am bagat ce e mai bun in ea....am facut doar o revizie in RO cu piese originale(ulei bmw original 5w-30, filtre de aer, ulei, polen, de motorina, total 700 roni fara manopera)...la reprezentanta imi cereau 1800 roni pt acelasi lucru...ti se pare normal?crezi ca daca faceam o revizie la ei acum situatia era alta...? m-am gandit ca nu are rost sa dau 500 de euro pt. ca dat autohus vand masini de calitate si nu se va strica in interval de 1 an (masina avea 3 ani si 10 luni de la prima inmatriculare)...a mai contat si faptul ca imi cumpar bmw, nu orice masina.
  6. DA, masina a fost luata de la DAT AUTOHUS BOCKEL, in decembrie anul trecut. Am primit raspuns destul de sec ca : "After viewing our documents, we inform you that the vehicle is equipped according to the regastration papers with 120 KW."... Eu le-am trimis in mail si pdf ul cu optiunile masinii obtinuta de la dealer BMW Romania in care scria clar 130 kw(ca i tunata invers sau nu asta e alta prb...asta chiar ii o ch noua...nu am mai auzit...) Tupeul maxim ii la astia din ro care ma invita la bmw portile deschise, mail primit tot azi...).... bmw 320 da 2008 177 cp care de fapt are 163 cp ca ii dat cu flit...daca intelegi cum sta treaba.... daca imi puneau initial motorul de 120 kw M47 cred ca era mai k si as fi avut problema asta doar la byc...
  7. imi cer scuze, acum am vazut ca am scris dupa VIN...ma gandeam la altceva... era vb ca am comandat piese dupa talon(120kw) si nu erau bune, doar dupa ce am dat seria de motor s-au potrivit....nu m-am exprimat corect ....mea culpa...
  8. cei de la autohaus au cert de calitate DEKRA, trebuiau sa reglmenteze situatia...ti se pare normal sa ti cumperi anumite componente dupa seria de sasiu si sa nu se potriveasca ....m-am dus la diferite mag de piese auto.....in fine...ch cu fleet mi se pare o porcarie....nu incerc sa conving pe nimeni ..doar sa prezint realitatea cum este ea ...
  9. In toate actele apare motorul de 120kw, iar motorul dupa VIN este de 130kw (ii k?)...referitor la cei care mi-au vandut masina BMW ar fi trebuit sa specifice in cartea masinii sau unde vor ei (mai ales daca stiau de prb) sa schimbi distributia la un anumit nr de km.... In fine...sper ca cei care citesc aceste posturi sa nu ajunga in situatia mea...mc
  10. Cum scriam mai sus astept un raspuns de la ei, fiind vorba de cateva zile(nu vreau inca sa le fac antireclama-ei au gresit doar scriptic, sa vad daca recunosc sau nu)..garantia se platea in plus, aprox. vreo 500e pe 1 an(ziceau ca ii valabila peste tot, tare as fi fost curios oare imi rezolvau prb cei din ro pe baza acelei garantii)...masina mea din cate stiu nu era "doar pentru export", nu scria nicaieri.
  11. Daca sunt doar 1% masini cu probleme mi s-ar parea normal BMW sa rezolve pe banii lor aceste defecte de fabricatie si pierderea nu ar fi mare pentru ei(imaginea masinii premium nu ar fi alterata).Din pacate cred ca procentul este mult mult mai mare si in crestere pe masura ce trece timpul.
  12. am citit chiar inainte de a posta ... era un tip cu un x3..ideea ca sunt f. multi cu aceeasi problema.... in cazul in care nu voi primi feedback-ul pozitiv din partea BMW, voi face tot posibilul ca lumea sa stie de aceasta problema...cu cei de la care am luat masina am o alta problema legata de acte (130kw=120kw?), in rest nu le reprosez nimic dpdv tehnic(nu am luat garantia, asta e).
  13. ar trebui sa-si asume raspunderea daca au gresit, nu sa ascunda un adevar si sa rezolve problemele, dar nu pe banii clientilor... masina am cumparat-o personal(prima si probabil ultima data cand ma duc dupa o masina, pt uz personal) de la un parc mare de masini din Germania(toate masinile au certificat de calitate DEKRA), in speranta ca nu iau teapa de la meseriasii care aduc masini si dau km inapoi...si nu am luat.. Am sa le fac si lor "reclama" in curand...
  14. Nu a sunat nimic suspect, chiar mergea foarte bine. Chiar m am interesat daca trebuie sa schimb lantul si celalte chestii la distributie, dar nu este specificat nicaieri ca ar trebui schimbat la un anumit nr de km. Preventiv, poate ar trebui sa schimb si turbina, cutia de viteze (automata fiind), motorul se pare ca il schimb in curand(imi iau un bmw nou pe piese - custom edition). Oricum sa pice motorul primul era ultimul lucru la care ma gandeam.
  15. Am luat de la un dealer autorizat BMW (dupa VIN) optiunile masinii ....scrie clar 130kw....intr-adevar apare optiunea fleet edition(flota), dar nu vad de ce nu ar aparea si dupa VIN 120kw ca in acte....oricum mi se pare o smecherie facuta de cei din Germania sa plateasca taxe mai putine....am motorul de 130 kw, dar cu 120kw (au facut tuning in sens invers)...super...mc Astept un raspuns de la cei din Germania, dupa aceea voi lua o decizie.In orice caz am avut o alta imagine legata de firma, masina BMW, service, rel. cu clientii, etc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.