
raphaelo70
Members-
Posts
25 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Bucuresti
Contact Methods
-
Skype
adrian.crd
Previous Fields
-
Masina
BMW 318D LCI
raphaelo70's Achievements
Newbie (1/15)
1
Reputation
-
Update: Am fost la service. Am facut o diagnoza si o verificare mecanica iar rezultatele sunt: bielete, placute spate, 4 erori pe bord(odometru, supapa egr, eroare pe proiectoare si o eroare legata de gaze) care dupa stergere nu au mai aparut cat despre distributie, au ascultat-o baietii si sfatul a fost ca atunci cand am bani sa merg sa o schimb iar pana atunci sa nu trag de masina aiurea. Asadar toata reparatia: schimb filtre si ulei + distributie + bielete + placute spate. Mecanicul a zis ca masina arata foarte bine, nu are probleme de ordin mecanic, nu are scurgeri si totul este in regula(mai putin distributia unde nici ei nu stiu ce se aude pana nu dau motorul jos dar nu este urgent). Intre timp am facut rost si de istoricul masinii iar timp de 4 ani (2014 65.000km -2018 120.000km) nu are intrari in service; ultima intrare a fost facuta in 04.2018 pentru o schimbare de parbriz conform raportului primit. Probabil a fost facuta ca sa para ca masina are service full deoarece atat dealerul cat si Team au vazut doar data ultimei intrari dar nu si reparatiile facute. Eu am luat lista din alta parte printr-un site 3rd party de la rusnaci folosind VIN-ul si comparand cu cartea service. Am postat acum si concluziile vizitei la service in caz ca mai are cineva aceleasi nelamuriri/probleme ca mine.
-
Am inteles ideea. O sa merg la service sa fie investigata. Pare o problema ca vreau sa fiu pregatit pentru orice ar avea in acest moment? Nu am zis nimic de DPF, pur si simplu, dupa cum am scris anterior, trag spre distributie. Nu zic ca nu e ca tine dar oricare ar fi problema, o sa o gaseasca baietii de la service. Mie pur si simplu mi se pare ca e sunet de lanț. Am notat ce mi-au scris toti oamenii care incearca sa ma ajute. Anyway, topicul poate fi inchis pentru a evita neintelegerile/diferentele de opinie intre useri. Pana nu merg la service sa am un diagnostic concret, toate parerile sunt valide. Multumesc tuturor pentru implicare si ajutor. -Adrian "Alea jacta est."
-
Am pus de dimineata filmarea asta(mi-am dat seama ca prima e de rahat), e liniste afara, era vreo 6.30-ish dimineata si motorul era cald. Mi se pare ca se aude ca in clipul pe care m-ai indrumat sa-l vad. Anyway, nu e cazul sa va luati la rost unul pe celalalt, fiecare vine cu parerea lui si ma bucur sa vad ca oamenii chiar incearca sa ma ajute. E greu de spus dintr-o filmare fara vre-un soi de verificare mecanica. E pe "bajbaite". Eu am paranoia(inca de cand am luat masina) ca o sa-mi crape distributia asadar tot in partea aia ma inclin orice ar fi ca na, aia e frica mea. Au fost mai multi oameni cu povesti ca a avut un prieten si i s-a intamplat si cat a investit, etc...cum e la noi la romani, fiecare are o cunostinta care a patit.
-
Pai nu stiu saptamana urmatoare daca pot sa ajung ca o sa am treaba multa la munca, probabil program 8-21 + weekend pentru ceva vreme, dar incerc cat de curand sa merg cu ea. Macar sa fiu cu sufletul impacat si sa o vada niste baieti care stiu ce sa caute si ce sa verifice.
-
Mai baieti, nu va certati acum. "Fâșâitul" l-am atribuit si eu lantului, poate am folosit un termen prost. In prima faza am zis ca nu are cum sa fie lantul ca na, doar credeam ca distributia e schimbata(pentru ca abtipild cu FAI Timing Chain). De ticait nu pot sa zic ca ticaie dar se aude cumva ciudat asa ca i-am zis "fâșâit" nestiind ce alt termen sa folosesc. Se aude de parca nu e intins bine(sau asa imi aduce mie ca si sunet), cautam doar o explicatie/o opinie legata de acel sunet al motorului, mai departe ca s-a impartit in 2 segmente DPF si Distributie este partea a 2-a. Imi pare rau pentru inconvenient si exprimare, vad ca au dus la mici discutii. Intre timp, am vorbit cu cei de la Team si mi-au facut oferta, acum nu stiu cat de buna e sau cat de corecta, poate imi spuneti daca e ok sau nu, eu fiind la prima intalnire cu un service BMW. Orice ar fi, diagnoza si verificarea mecanica trebuie sa le fac ca sa aflu ce se intampla acum. Asta e ce am notat in timpul discutiei telefonice. Distributia 3520 lei Revizia motorului(ulei si filtre) 900 lei(odata cu distributia) sau 1050 lei separat Diagnoza + verificare mecanica 100 lei
-
In decembrie la inceputul lunii o sa bag o zi libera si merg la verificare. Macar sa stiu daca scot de la praf masina veche si tin E90 pe bara o scurta perioada, pana am un fond suficient de mare incat sa acopar distributia, eventual schimb de ulei si filtre ca sa fie pana la capat si ceva banuti de rezerva in caz ca observa baietii ca trebuie schimbat ceva in plus. Cei de la Team reseteaza si bordul, nu? Plus ca am inteles ceva de istoric in reteaua Bavaria. Hai sa zicem ca istoricul in retea nu e asa important(poate sa fie sau nu) dar macar sa reseteze bordul si sa imi treaca si in carte reparatia cu o stampila acolo.
-
Stai ca nu ziceam de acum, azi. O sa fac si ce ai zis tu, de aceea am scris "pe viitor", sa nu se adune asa multa mizerie. Si la varianta manuala...daca tot o duc la verificare and stuff, se poate face si DPF-ul. Nu va certati pe problema, ramane de vazut de la ce e exact in momentul in care ma duc la o verificare. Se pare ca sunt mai multe pareri legate de sursa problemei asadar o verificare ar trebuii sa stabileasca de la ce porneste totul.
-
Momentan e mai delicat cu traficul. Urmeaza sa schimb programul de lucru si o sa intru la 8 dimineata si o sa ies la 10 seara din nou, ceea ce inseamna ca o sa merg cu ea intre 2500-3000 de ture zilnic pe o distanta de 12-15 km in functie de traseu, sper sa ajute acest lucru pe viitor. La nevoie ma duc la curatare manuala, sa dea jos DPF-ul, sa il incinga si sa-l puna la loc; am inteles ca e si asta o solutie.
-
Sa se infunde DPF-ul asa repede? Inainte de drumul Galati-Bucuresti masina a fost adusa 1000 de km pe roti din Germania, Galati-Bucuresti am facut acum 4 luni maxim si drumul pe centura, acum maxim 1 luna. Stiam ca trebuie sa apara ceva martor in bord pentru regenerare. Cum iti dai seama exact cand e nevoie de regenerare? La o perioada de "n" saptamani/lunar daca circul predominant in oras? Macar sa stiu pe viitor.
-
Well, da. Fac drumuri scurte. Dimineata e liber si pot sa ma duc in turatii mai mari pe o distanta de 12 km ca sa se incalzeasca bine dar seara e crima ca prind doar jumatate de drum liber si jumatate e bara la bara. Am mers cu ea turata cand intram la 8 dimineata si ieseam la 10 seara ca era liber mereu si nu am avut nici o problema, nici un sunet suspect. Cand am facut Galati-Bucuresti dus-intors nu s-a mai auzit. Acelasi lucru cand am mers pe centura mai turat(3000 de ture) pentru 1 ora. Sunetul a disparut pentru o vreme dar dupa 2-3 saptamani in oras, a reaparut. Am postat clipul doar sa aveti o idee cam ce mi se pare mie suspect, sa primesc un sfat si sa stiu daca e intr-adevar o problema sau doar sunt paranoic. Cel mai curand, cred ca luna asta ajung la service pentru o verificare, daca e vorba de reparatie, cu siguranta nu o pot efectua mai devreme de ianuarie(sarbatori si toate cele...).
-
Pana una-alta, dupa cum am zis, am facut o filmare acum dimineata ca sa se auda mai clar. Sunetul e mult mai ascutit pe filmare decat se aude in realitate si intr-adevar, se aude a lant. Nu mi-am dat seama pana nu am vizionat acum filmarea(cu casti) pentru ca nu se aude asa de evident/ascutit in realitate. God dammit.... Am mai vorbit cu cineva cu E90, coleg de munca si a zis ca el a schimbat distributia la 170k. La doar 146k sa inceapa sa faca probleme? Bine, poate masina nu are 146k km reali, chiar nu stiu ce sa mai cred acum. Am facut si niste poze la tot ce e trecut in cartea service din masina. 54.000 si 73.000 km https://i.imgur.com/BMjBitU.jpg 129.000 km https://i.imgur.com/5qISSiM.jpg Distributia nu pare sa fie trecuta in cartea service dar ultima intrare inregistrata in service a fost in 18.04.18 la 140.362 km(sau asta e ultima intrare in service pe care am primit-o de la dealer, ce a gasit in sistem) dar nu e trecuta.
-
Salut! Ca si tine, am tot 318D si face la fel acum cand e mai frig dimineata/seara. A mea are 146.xxx km. Nu stiu de ce face asta dar intr-adevar, in mers nu se intampla doar cand esti pe loc. Nu cred ca e de la bujii ca doar e diesel, bujiile au doar rol de incalzire, odata ce a pornit motorul si s-a incalzit putin nu vad ce ar fluctua turatia la relanti. La mine si dupa ce se incalzeste motorul face asa si dispare la un moment dat. Din cauza unei alte probleme, distributia din ce mi-au zis baietii de aici o sa merg la service si verific si treaba asta, prin diagnoza as fi usor de vazut corectiile pe injectoare. Daca ajungi mai repede la service decat mine(la mine mai dureaza cateva saptamani, poate chiar in ianuarie), da-mi si mie un PM te rog cu ce ai aflat.
-
Pai stiu de 2. FRK si Team Service. Nu stiu care e mai bun ca nu am avut de-a face cu service-uri pt BMW pana acum. Daca aveti recomandari pt Bucuresti, va rog sa le lasati aici. Acum, data fiind situatia, macar o investigatie sa fac, cand pot sa imi iau concediu si mai departe...Doamne-ajuta.
-
Mi-ai dat fatalĂŁ acum. ) Erm...poti fi mai specific, locatie and such? Nu am nici cea mai mica idee cum e motorul sub capac. Skill-ul meu de mecanic e șubred(am ramas undeva in 1999-2000), am nevoie de indicatii mai exacte plus indicatii dupa ce sa ma uit. E prima oara cand am o masina...buna si mai noua.
-
@calinus68 Asta e uleiul din motor. https://imgur.com/a/tCxsogr Problema cu acest ulei e ca nu gasesc la noi in tara fix varianta asta asadar la schimbul de ulei cred ca o sa iau original. Si asa stau cu morcovu ca daca am nevoie de completare la ulei(acum e la maxim), nu o sa am ce sa pun...