Jump to content

eduardbodo

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D

eduardbodo's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. povestea a inceput altfel: Nu dadea caldura, desi temperatura crestea aproape de 90 de grade. Nu stiu de ce a crapat capacul termostatului, probabil din cauza frigului. Dar, asta cam cu o saptamana inainte. Am umblat fara lichid, sau cu prea putin lichid, cateva zile. Temperatura nu crestea peste pragul de avarie din cauza temperaturilor de afara (-10 - 20 constant)si nu am sesizat lipsa lichidului. In dimineata in care masina nu a pornit din cauza bateriei, am pornit-o cu ajutorul cuiva (am primit curent) si am lasat-o vreo 20 de minute la relanti in curte. Atunci cred ca s-a ”dus” garnitura de chiulasa. Neruland, nu s-a mai racit motorul. M-am uitat la preturi, garnitura e aprox 250 lei, verificat/rectificat chiulasa 100 lei, la care se adauga manopera. Aici cred ca ma arde! Am inteles ca s-ar putea sa mai fie ceva garnituri de schimbat, ca urmare a demontarii. Urmatoarea vizita la service peste 2 zile. Atunci imi spune ce are, daca intr-adevar e garnitura de chiulasa. Oricum, scoate niste aburi, incat cel din spatele meu nu vede nimic.
  2. Azi am scos masina din service. Au fost schimbate ambele termostate. La unu era sparta carcasa, iar celalalt defect pur si simplu. S-a mai schimbat cureaua de alternator si s-a facut schimbul de ulei (evident cu toate filtrele). Cost total 1100 Lei (piese + manoepera). Din pacate am ajuns prea tarziu. In dimineata zilei in care am dus-o, a inceput sa scoata un abur dens cu miros de ars. Mecanicul spune ca e ”dusa” garnitura de chiulasa. Alti bani, alta distractie. Va multumesc pentru post-uri, poate as fi facut ceva, pe cont propriu, mai devreme - daca nu era asa de frig afara.
  3. M-am programat la service pentru maine dimineata. Revin cu noutati, poate ajuta.. Azidimineata la -23 de grade :brr: nu mi-a pornit. Alta bucurie: bateria
  4. urmeaza sfaturile anterioare din acest topic. demonteaza termostatul EGR si sufla poate scapi asa.
  5. As duce-o la un service, dar mi-e groaza. Parca vad ca ma trezesc cu ambele termostate si pompa + antigel schimbate. parca vad... si asta inseamna bani aruncati (daca nu sunt defecte toate) din pacate, din lipsa de timp + frig, sunt nevoit. Multumesc pentru raspunsuri.
  6. Odata cu schimbarea acestei pompe, se va remedia si problema cu temperatura apei?
  7. Multumesc pentru raspunsul foarte prompt! Ce imi sugerezi tu, este sa merg la o diagnoza la un service? discutia cu CP la masina mea am mai avut-o. are 95 de kw. deci 129 cp. pe unele site-uri cu piese apare si modelul asta. insa pe majoritatea, nu!
  8. Buna ziua, Va rog pe care puteti sa ma ajutati si pe mine. Am un E 46, 320D din 98. 129CP Problema este urmatoarea: nu am caldura in masina deloc! Saptamana trecuta mai baga caldura. Mai rar, dar mai aveam. Acum deloc. Am intrat in meniul din BC si temperatura urca pana la 84 grade maxim. In general sta undeva intre 74-80. Afara sunt -10 grade. Eu asa imi aduc aminte ca aveam caldura in masina inainte ca temperatura sa ajunga la 90 de grade. Nu ar fi logic sa am caldura, chiar daca mai putina? Anyway.. am citit in posturile anterioare despre cele doua termostate. Din motive de timp, nu as duce masina la mecanic sa mi-o tina cateva zile. Am nevoie de ea. Daca ar fi termostatul EGR l-as schimba eu.. (desi e frig de crapa pietrele ) Ce ziceti? Vreo parere? P.S. in urma cu vreo luna mi s-a aprins in bord martorul cu apa de la radiator (cred ca ala e). Am verificat si este antigel full. Are vreo legatura cu problema de mai sus? Mentionez ca nu ramane aprins mereu. As atasa si o poza cu ce imi arata in bord dar nu stiu cum Va multumesc anticipat!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.