povestea a inceput altfel: Nu dadea caldura, desi temperatura crestea aproape de 90 de grade. Nu stiu de ce a crapat capacul termostatului, probabil din cauza frigului. Dar, asta cam cu o saptamana inainte. Am umblat fara lichid, sau cu prea putin lichid, cateva zile. Temperatura nu crestea peste pragul de avarie din cauza temperaturilor de afara (-10 - 20 constant)si nu am sesizat lipsa lichidului. In dimineata in care masina nu a pornit din cauza bateriei, am pornit-o cu ajutorul cuiva (am primit curent) si am lasat-o vreo 20 de minute la relanti in curte. Atunci cred ca s-a ”dus” garnitura de chiulasa. Neruland, nu s-a mai racit motorul. M-am uitat la preturi, garnitura e aprox 250 lei, verificat/rectificat chiulasa 100 lei, la care se adauga manopera. Aici cred ca ma arde! Am inteles ca s-ar putea sa mai fie ceva garnituri de schimbat, ca urmare a demontarii. Urmatoarea vizita la service peste 2 zile. Atunci imi spune ce are, daca intr-adevar e garnitura de chiulasa. Oricum, scoate niste aburi, incat cel din spatele meu nu vede nimic.