Jump to content

HGT

Members
  • Posts

    9
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e46 316i

HGT's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Cumpar motor e46 316i din 2004 n46b18. Astept aici ofertele voastre! Stima!
  2. O sa va țin la curent de ĂŽndatĂŁ ce se apuca mecanicul de ea. Probabil ca tot atunci o sa o punĂŁ pe un tester. Sper din toatĂŁ inima sa nu fie linia...
  3. Pilitura nu parea sa fie fie cupru.. Era un metal lucios din cate mi-am dat seama de culoare argintie (posibil cositor?). Am facut testul propus de tine si nu s-a auzit nici o bataie. La fel se intampla si in mers. Daca motorul este in sarcina sau in accelerare nu conteaza turatia, acesta nu bate. Doar cand mentin turatia respectiva se aude. Daca urc o panta si mentin turatia 2800 rpm nu se aude nici o bataie... Sunetul este asemenea un clantanit... Nu stiu daca are vreo relevanta.... La relanti parca se aude mai intens cand accelerez, adica creste frecventa bataii.. Cand o mentin la 2800 sunetul este mai evident dar are o frecventa mai redusa. Mai am o saptamana pana se poate apuca mecanicul de desfacut motorul... Pana atunci, multe ganduri.... Va multumesc inca odata pentru toate raspunsurile voastre, marturisesc ca nu ma asteptam la o comunitate asa binevoitoare... Asta e inca un motiv in plus sa raman fan BMW chiar daca prima mea experienta cu aceasta marca se dovedeste a fi una neplacuta! Stima! Mai precizez un amanunt care poate sau nu sa aiba relevanta. La turatii joase pana in 2000 de rpm si ai ales la rece, atunci cand accelerez mai tare, masina ezita sa accelereze...
  4. Bate mai evident dupa ce se incalzeste motorul. Nu stiu daca are legatura dar cand e rece motorul, pana la 2000 rpm acesta ezita atunci cand accelerez. Acesta incepe sa bata de la aprox 2800 de turatii in sus indiferent pana la ce turatie o duc. Dar pe perioada de acceleratie sunetul nu se aude. Din ce imi aduc aminte nici pe deaccelerare. Asa se explica si faptul ca in oras nu am sesizat problema ci doar pe autostrada. Chiar daca incepe sa bata, daca nu o mai duc la turatii aproape de 2800 rpm nu se aude absolut nimic. La relanti nu se aude absolut nimic.
  5. Da... Inca o piedica... O sa fie mai greu de gasit asa.
  6. Deci in principiu trebuie sa caut un arbore de pe un motor cu cat mai putini km, cu uzura cat mai mica si daca se incadreaza in cote sa cumpar cuzineti noi. Cred ca asta ar fi un caz ideal... Oare arborele de pe motorul n42 se potriveste si la n46? Eu am n46... Intreb pentru ca pe la parcurile de dezmembrari pe unde am intrebat, m-auintrebat doar de cilindreea si anul masinii... Dar in 2004 s-a produs si n42 si n46.
  7. Merg cuzinetii noi pe arbore seccond? Adica nu mai trebuie si acela rectificat?
  8. Va multumesc tare mult ca ati raspuns asa repede! Eu totusi sper sa nu fie vibrochenul desi nu stiu daca altceva ar fi putut da pilitura in ulei... Oare se poate sa bata doar biela si sa nu fie afectat vibrochenul? Scuze daca vorbesc prostii dar nu ma pricep prea bine. Din pacate doar peste o saptamana se poate ocupa mecanicul meu de masina. Pana atunci calcule si stres... Bugetul meu este de vreo 3500 de lei, sper sa gasesc o solutie in acest buget... Stima! Si oare poate sa apara metal in ulei daca am o defectiune la sistemul valvetronic???
  9. Varianta vibrochen + cuzineti seccond hand nu e de luat in calcul?
  10. Este prima data cand postez pe acest forum asa ca va rog sa fiti ingaduitori cu mine... Sunt de putin timp posesorul unui e46 316i din 2004 si am intampinat prima mare problema. Am sesizat o bataie la motor care apare dupa 2800 Rpm si doar cand mentin acea turatie nu si cand accelerez. Am fost cu masina la 3 mecanici care au ascultat motorul, 2 dintre ei au dat verdictul ca bataia vine de la cuzineti iar al 3-lea banuieste acelasi lucru dar mi-a spus ca poate proveni si de la sistemul valvetronic sau chiar de la lantul de distributie. Mai mult decat atat in filtrul de ulei a gasit niste mici bucatele de metal. Eu ma pregatesc pentru ce e mai rau, adica pentru o interventie la vibrochen. Vreau sa va rog sa ma ajutati cu sfaturi referitoare la ce ar fi mai bine sa fac in cazul in care problema este intradevar la cuzineti/vibrochen. Sa il trimit la rectificat? Sa caut unul second hand? Sincer unul nou nu imi permit in conditiile in care costa aproximativ 6000 de lei. Eu as vrea sa pastrez masina, deci ma intereseaza un compromis cat mai bun intre costuri si fiabilitate! Va multumesc tare mult colegi si sper sa ma alatur voua cat mai curand pe sosele. Stima!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.