Pilitura nu parea sa fie fie cupru.. Era un metal lucios din cate mi-am dat seama de culoare argintie (posibil cositor?). Am facut testul propus de tine si nu s-a auzit nici o bataie. La fel se intampla si in mers. Daca motorul este in sarcina sau in accelerare nu conteaza turatia, acesta nu bate. Doar cand mentin turatia respectiva se aude. Daca urc o panta si mentin turatia 2800 rpm nu se aude nici o bataie... Sunetul este asemenea un clantanit... Nu stiu daca are vreo relevanta.... La relanti parca se aude mai intens cand accelerez, adica creste frecventa bataii.. Cand o mentin la 2800 sunetul este mai evident dar are o frecventa mai redusa. Mai am o saptamana pana se poate apuca mecanicul de desfacut motorul... Pana atunci, multe ganduri.... Va multumesc inca odata pentru toate raspunsurile voastre, marturisesc ca nu ma asteptam la o comunitate asa binevoitoare... Asta e inca un motiv in plus sa raman fan BMW chiar daca prima mea experienta cu aceasta marca se dovedeste a fi una neplacuta! Stima! Mai precizez un amanunt care poate sau nu sa aiba relevanta. La turatii joase pana in 2000 de rpm si ai ales la rece, atunci cand accelerez mai tare, masina ezita sa accelereze...