Jump to content

alexius

Members
  • Posts

    3
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320d

alexius's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Egr-ul...............ar fi logic dar la asta nu m-am gandit, probabil o sa.l anulez, am inteles ca se mai dilueaza si fumul cand mai scap in pedala Apropo ! am mai avut Bmw-ri, dar 5-uri si toate automatice de asta nu pot face diferenta.....La 3.-ar prinde sus ambraiajul.......cineva mi.a zis ca e normal la BMW.urile diesel..... sau ar putea tptusi sa fie discul de abreiaj pe duca?
  2. Salutare! Intreb si eu pe la voi.............poate a mai avut careva simtomele astea si deocamdata nu am timp sa merg la service ca bag lucru ca ursu´....Am un 320 d touring din 2004 care imi da ganduri negre unde sa mai bag niste bani . 1. Nu am batai in relanti,nu miroase ambreiajul, nu am simptome in pedala ....totusi cam dupa 400- 500 de km mers intins cand schimb din viteza 3 in 2 se aud zgomote si trepideza toata masina de parca se rupe. Atunci calc ambreiajul ,ii dau drumul usor si nu mai sunt probleme............pana la urmatoarea intersectie de exemplu Mecanicul spune ca ar fi volanta dubla......ca se incinge (desi dupa stiinta mea laica nu astea ar fi semnele) si se dilata arcurile din volanta si da zgomotele si trepidatiile astea..........Io ma gandesc si sper ca sunt suportii de motor sau flansa de cardan....... Ca tot omu´ ma gandesc la varianta mai ieftina ) Poate o fi stiind cineva mai bine care s-a confruntat cu asta.. .................................................................................. 2. Temperatura motor. Acum in Ianuarie nu se ridica mai sus de ultima linie inainte de mijloc.......nici caldura nu da cum trebe. Asta vara nu prea bagam se seama ca de nu trebuia caldura doar ca vara, dimineata pe racoare acul statea ca si acum in ianuarie............seara dupa ce statea toata ziua in soare se ducea acul exact cu trebuie pe mijloc. O fi termostatul? ....................................................................................... 3.Cica 3-arul ar avea niste clapeti in galeriile de admisie si care ar fi cea mai de mantuiala inventie la BMW. Cica au o rata mare de defectiune, se rup si cad in piston...care nu tre sa mai spun ce inseamna ... Stie cineva ceva ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.