Jump to content

Danii.s

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw e46

Danii.s's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. cum ai rezolvat masina cu problema scaderii turatiei? ms mult. 0751027313 doru
  2. @dann52: Multumesc enorm de mult pentru sfaturi si sprijin ! sunt din jud.Arad,avem si aici dezmembrari si e plin de e46,nu-mi ramane decat sa iau alt grup si sa-l desfac inainte sa-l pun pe masina sa inspectez axul si daca are saibele la sateliti uzate,si ala are sa bubuie cand introduc in viteza...macar saibele daca le-as gasi....oricum o sa postez din nou dupa ce rezolv problema,fiindca sunt 100% sigur ca nu o sa fiu singurul care s-a lovit de problema aceasta,poate o sa ajut pe cineva pe viitor,care cauta si pe internet rezolvarea ! Multumesc din nou,numai bine !
  3. @dann52: Tot ce stiu e ca masina asta inainte s-o iau eu a stat un an si 2 luni pe dreapta,pur si simplu fostul proprietar avea alta mai noua luata pe langa ea si cu asta nu mai circula....de cand am luat-o se auzea acel "bum"la cuplarea treptelor de viteza...n-am mers fara sa-mi pese,am dus masina la mecanic si am schimbat bucsa din pozele postate de dvs....dupa ce am schimbat bucsa se auzea doar ocazional acel "bum" in schimb cand schimbam 2,3,4,5 nu se mai auzea...dupa am decis sa verific cardanul de la A la Z,aveam guma de la rulmentul intermediar rupta iar flansa nu arata extraordinar...era crapata,le-am schimbat si pe acelea. Dupa o luna de zile incepe sa se manifeste altfel,cand viram la o parcare si trebuia sa fac stanga-dreapta,fata-spate incepea sa se auda ca mitraliera"bum-uri repetate" si in final s-a intamplat sa cedeze de tot...si multi mecanici imi spuneau: bre asa face toate,las-o daca merge....insa eu am cam refuzat sa cred ca e normal sa bubuie cand schimb vitezele....in fine,asta e. Intrebarea mea este,daca iau de la dezmembrari alt grup pe spate,daca si acela bubuie,ce-i de facut?? chiar nu gasesc nicaieri piese pentru grup? un set de reparatie...ceva?? ma enerveaza ca o masina atat de legata sa aiba asa probleme grave..
  4. Salutare ! Masina in cauza este un bmw 318i e46 2.0 16v 143 cp Recent m-am lovit de o problema destul de nasoala in sensul ca atunci cand incercam sa parchez si trebuia sa virez stanga/dreapta si plecam de pe loc incepea sa bubuie diferentialul(se auzeau bubuituri repetate) toata masina parca se dezmembra si schimbatorul se misca foarte tare....masina de cand o am avea bubuitura clasica cand bagam in viteza(1-2 sau marsalier)...dar de la o vreme incoace a devenit serioasa problema. Am desfacut diferentialul si axul de la pinioanele satelite este rupt si saibele de la sateliti sunt uzate...de aici vine misteriosul "bum"cand cuplam viteza... Problema e,de unde pot cumpara aceste piese noi? am cautat pe net de m-am zapacit si nicaieri nimic....ce sa fac? alt grup?? Multumesc anticipat !
  5. Problema cu mersul in 3 rezolvata,a fost o bobina de vina,acum masina merge foarte bine,trage si pe gaz si pe benzina,am schimbat ulei,filtrele toate si bujiile(am pus cu 4 electrozi) porneste foarte bine si la rece si la cald. Insa a aparut o noua problema,masina intra in avarie in timpul mersului in sensul ca motorul inca merge,dar am aprinsi pe bord martorul de la baterie, DSC si cel de la frana de mana in culoare portocalie,daca opresc masina de tot din frana,abia atunci moare si motorul....dupa care porneste foarte greu,tre sa-l las putin apoi porneste la sfert...) De la ce poate fi problema?? maine oricum o duc si o pun pe tester din nou...am incercat sa merg cu DSC-ul decuplat si tot asa face si pe GPL si pe benzina,cade acul de la turometru si nu mai am acceleratie...
  6. Ai dreptate BOASKA,luni o duc la un service sa o puna pe tester calumea si sa vad ce erori apar acolo,dupa ce am demontat capacul de deasupra bujiilor,in spate la pompa de vacuum am observat ca toata era acoperita cu ceva mastic de culoare gri....sper sa-i dau de capat cat de curand si sa rezolv,chiar am nevoie de masina....btw,EPC-ul trebuie sa se aprinda cand pun contactul? dupa pornire se stinge...intreb fiindca n-am mai avut bmw pana acum.. Multumesc pentru sfaturi tuturor !!! o sa revin cu un remediu..sper..
  7. Da,dar pe benzina de ce face la fel? Am demontat debitmetru,parca mergea bine,insa acum si cu el scos,adica cu toata tubulatura pana la clapeta aia,tot intrerupe,da doar cand si cand...sa fie vreo bujie? astazi e program scurt si la service...de dimineata am crezut ca-i dau de cap dar degeaba...am montat alt filtru de aer nou,face la fel...cand merge bine cand intrerupe,parca e de la alimentare ceva..voi ce spuneti?
  8. Ai dreptate SB25GAS,a venit mecanicul la care imi repar masinile de ani buni,am demontat debitmetru si surpriza,masina merge foarte bine,si pe gaz si pe benzina. Am curatat mufa cu spray de contact ,merge bine pe benzina,insa pe gaz mai intrerupe,am bagat ieri de 30 de lei gaz si am facut vreo 145 de km deci merg sa mai alimentez,si sa vad cum se comporta,chiar acum montam tot la loc si mergem in proba ! Ma bucur ca nu a fost ceva grav...antigel pierd pe altundeva,trebuie sa dau scutul jos ,din partea dreapta a radiatorului se vede prelins pe scut.
  9. Eu stiam de la dacie ca trebuie sa creasca nivelul pe joja daca e arsa garnitura si bolboroseste in vas...la mine nu-s prezente nici macar una din astea...acus 2 zile am curatat filtru de aer la ea,nu l-am scos din carcasa decat scos frunzele din cutia aia si atat. Bujiile nu le-am verificat dar un vecin mecanic amator si ala ca si mine,mi-a zis ca daca e bujie tre sa faca si la rece asa..maine le iau pe rand..de la Timisoara la Arad apa a stat la jumatate,mai palpaia becul si atat,am completat astazi cu 1 litru de apa. Dimineata la rece,parca se aude si lantul la pornrie dar dupa devine silentioasa masina...oricum maine ii schimb si uleiul si urmaresc...oricum nu mai circul cu ea,merge foarte rau...
  10. Deci,am desfacut busonul de pe motor,nu se vede spuma,nimic,fum nu scoate gram chiar daca o turez pana in blana,in vasu de expansiune nu se vad urme de ulei in apa...am mai completat putin cu distilata. Tin sa va anunt ca masina la rece merge foarte bine,cand se incalzeste si trece pe gaz(pot sa o trec pe benzina ca tot asa face,tot in 3 merge) atunci isi schimba mersul in 3 pistoane...in demaraj daca o accelerez finut parca nu se simte asa tare...dar daca bag picioru in ea,trepideaza toata saraca.. Am fost la Timisoara astazi pentru o revizie la instalatia de GPL,de cand m-am intors de la ei face asa...pana acum parca se mai balbaia da doar cand era rece,si rareori.. Uleiul l-am tot verificat de N ori si la rece si la cald,si nu intodeauna e la culoare ca si mustarul...posibil sa fi fost completat cu alt tip,si nu e dulceag la gust. Eu stiam ca altele sunt manifestarile la o garnitura de _chiulasa_ arsa....am ridicat-o sus astazi si parca pierde ulei..pe la rampa culbutori,iar becul de la apa( are forma unui bazin de jumatate umplut desenul respectiv ) se aprinde si se stinge,apa nu trece de mijloc...chiar si dupa un mers prin oras..btw eu sunt din Arad..mersi oricum!!
  11. Salutare ! Am achizitionat recent un bmw e46 318i 1995cmc din 2002 cu instalatie de gpl Prins. Masina a mers relativ ok pana astazi,am fost la un Arad-Timisoara-retur cu ea,s-a oprit in mers de vreo 2-3 ori,si se aprindea becul de la apa..iar se stingea,m-am uitat la nivel,scazuse iar pe joja aparea uleiul foarte galben..ca mustarul la culoare...problema e ca de atunci a inceput sa mearga doar in 3 pistoane... Sa fie garnitura de chiulasa arsa? Voi ce spuneti? nici n-am apucat s-o inmatriculez si deja probleme....masina are 155.000 cu carte service...dar nu prea cred in km astia. Va rog daca m-ati putea ajuta cu niste sfaturi...pareri. :hmm:
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.