Salutare, Am si eu un BMW e46 din 2001, 136cp si am o problema de 2 saptamani , daca plec ziua cu masina merg cu ea 1 ora in oras sa zic merge normal. Dupa ce o opresc si ii dau 10 chei porneste instant , dar daca o las peste 30 minute si ii dau cheie porneste si dupa 1 minut moare se ineaca si moare , chiar daca o accelerez se accelereaza in gol si moare se ineaca. Am fost la 4 testere toate imi dau urmatoarele errori: --------------------------------- 5 Senzor micare AC diuza 42 DDE modul de control (EEPROM si configurare) --------------------------------- Toti au zis ca este injectorul cu fir, l-am masurat la rece da 102ohmi la cald adica atunci cand moare motorul il masor si da peste 130 ohmi. Am inteles ca normal e sa fie intre 90-120 maxim. Am cumparat alt injector dar cu 0 OHMI adica eletronica stricata cu fir SH dar din pacate acceas simtoma + ca am sesizat pt prima data ca mi s-a oprit motorul si in mers. II dau instant cheie si porneste. Daca cumpar alt injector care sa fie in valori credeti ca se rezolva problema ? Este posibil daca are 0 ohmi eletronica el sa dea prea multa motorina sau prea putina si sa se opreasca sa il inece ? Poate sa fie de la pompa de injectie ? Astep o rezolvare daca a mai patit asa ceva cineva. Multumesc anticipat!