Jump to content

alpy

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    X1

alpy's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Au pus o pe elevator si au zis ca nu si dau seama de nimic de la testul de rampa.sa o las sa se mai agraveze si vedem pe urma. S au uitat la roti, nu cred ca au inspectat si altceva..am miercuri reevaluare si o sa le spun sa se uite si la transmisie. Parerea mea e ca ar fi un rulment ceva - dar nu mi explic de ce ar tacani sau ceva pe la cardan...asa s ar explica de ce nu face si cand e pe liber.
  2. Salut, De ceva timp se aude un zgomot de undeva de sub masina, in general in timpul virajelor si cand este in cuplu. Zgomotul este unul metalic si seamana ca si fregventa cu cel al unei pietricele in cauciuc.foarte rar se aude si in linie dreapta,dar doar cand masina este in cuplu, pe liber nu se aude nimic. Ca si zona, as zice ca de la rotile din spate.am fost la o constatare la bimmer si au zis ca nu au gasit nimic si sa astept sa se agraveze... Poate are cineva de aici idee unde ar trebui sa caut. Multumesc
  3. ) sustin intru totul cele de mai sus. Problema cu ambreiajul apare si dispare dupa bunul plac..de obicei cand e mai frig.
  4. Va salut. Am si eu o problema cu un zgomot dubios la relanti.motorul merge foarte frumos, doar ca in momentul cand o las pe liber in mers foarte incet ( de ex cand opresc la semafor),la 2-3 secunde dupa ce se opresc rotile , cresc turatiile ci aprox 100 si incepe sa se auda un zgomot ca si cum ar mai porni un motor sau ca si cum ar fi desprins capacul de motor si loveste usor de caroserie. Zgomotul nu este inflientat de ambreiaj, daca il calc sau nu. In schimb daca merg pe liber foarte foarte incet zgomotul nu se aude. Ceva idei si rezolvari?
  5. alpy

    Stopuri BMW X1

    Salut. Sunt 2 tipuri de stopuri: Led - care sunt aprinse ai pe haion (auto sau manual) Bec - doar pe caroserie (auto sau manual) la astea se aprind stopurile dd ceata pe haion.
  6. Va salut.. Revin cu experienta de schimb de distributie la reprezentanta de la Filaret. Pana la urma am primit aprobarea si mi s a schimbat "gratuit" ( 800 ron + constatare 250 ron). Sincer, nu mi se pare ca se aude nimic diferit fata de cum se auzea motorul inainte de schimb.Am un tacanit metalic, ca de semicursiera, care pleaca la 5-6 secunde dupa pornirea motorului.Am inteles de la un alt service ca ar fi o electrovalva care nu merge in parametrii... Ca si feedback pt BMW Filaret...mai bine s ar apuca sa faca shaorme..incepand cu receptionist pana la ultimul mecanic au impresia ca sunt minim doctori docenti si tu esti un papleaca ce ai primit masina cadou si nu ai mai vazut masini in viata ta.La ce nu au raspuns te aburesc de nu mai stiu nici ei ce au mintit. Spre exemplu, dupa schimb, asta daca s a efectuat, nu mai functionau comenzile pe volan. )) volan ce statea si stramb... Mi s a explicat ca toata treaba provine de la de la o eroare a mecanicului care nu a potrivit bine directia si s a stricat o piesa in volan.. Au schimbat o ei gratuit dupa o saptamana.. Revin si eu maine cu un filmulet ...
  7. Salut, nu este primul motor diesel pe care il am, stiu la ce te referi insa este ceva mult mai pronuntat decat zgomotul standard de diesel.Plus ca incepe sa se auda la undeva 5-7 secunde dupa ce pornesc motorul...
  8. Revin cu experienta de la BMW Filaret.... Dupa constatarea de rampa (234 RON) s a confirmat problema de la distributie.Am inteles ca dau drumul dosarului de cerere catre BMW, cu mentiunea ca nu pot spune daca se aproba sau nu... Ideea de baza este ca le am specificat mai multe probleme : 1.Zumzait similar cu zgomotul de bigicleta semicursiera veche..problema este ca acel zumzait este din ce in ce mai accentuat si incepe sa se auda cam la 5-7 secunde dupa ce pornesc motorul - din punctul meu de vedere este exclus sa fie distributia, din moment ce se aude mai tarziu.NU AM PRIMIT NICI UN RASPUNS despre aceasta problema... Mentionez ca in momentul in care opresc motorul zornaitul se aude inca de cateava ori, fac tot comparatie cu bicicleta, e ca si cum ai opri..vreo idee? 2.Dupa ce am ajuns acasa, am vazut ca dupa ce am scos masina e la ei..a inceput sa se auda si un pufait aritmic, destul de slab dar imi da senzatia ca e o fisura ceva la esapament...astazi a bombanit un mecanic cum ca racordul de filtru de particule ar fi aproape rupt..sau ceva de genul.Stie cineva daca se putea rupe in timpul inspectiei sau daca de aici ar fi pufaitul? In legatura cu prima problema, tind sa cred ca este de la kitul de la alternator, rola de ghidaj si cea intinzatoare... M ar ajuta un sfat sau macar o idee de unde sa ma apuc de cautat...va tin la curent cu distributia.
  9. Da..este 2010..singura emotie pe care o am este sa nu se lege de nr de km intre revizii...in medie schimbul a fost facut la 101.000, 137.000 si acum are 162.000... Din cate stiu si sper sa nu gresesc schimbul de ulei este recomandad la 30.000 S a lovit cineva de problema asta?
  10. Va salut, Acum 2 saptamani am cumparat un BMW X1 20d din Belgia. Evident ca imediat ce am ajuns in tara cu el au inceput problemele ( km 160.000).Se aude un zumzait la motor si indoctrinat de miile de posturi pe tema distributiei la N47 am mers la BMW Filaret pentru o confirmare. La prima vedere mi s a confirmat ca este kitul de distributie, iar luni sunt programat pentru o constatare. Socul a venit in schimb in momentul in care am fost intrebat de istoricul masinii, respectiv cartea service si reviziile efectuate la BMW.Din fericire le aveam, ultima revizie fiind facuta acum 7.000 km. Se pare ca imi vor inlocui kitul de distributie GRATUIT, asta in urma verificarii de rampa si a istoricului service. O sa va tin la curent daca am scapat sau nu de 6 000 RON, cam atat costa sa ti schimbi singur kitul...
  11. Va salut, Sunt nou pe forum si de curand posesor de BMW X1 -2.0d sDrive. Am tot citit topicul asta si as vrea sa dau si eu un feedback despre model. Masina este din 2010 si am luat o de 2 saptamani din Blegia, la 160.000km. Sa zicem ca modelul asta a fost o alegere mai mult din motive de necesitate decat de placere ( nu mi plac break-urile sub nici o forma si aveam nevoie de spatiu mai mare, iar bugetul nu mi perimtea x3 sau x5) Plusuri: Suficient de spatioasa, consum foarte bun din punctul meu de vedere - 5.8-5.9% extraurban(autostrada aprox 140km/h) si 8.7% in Bucuresti cu traficul de zi cu zi. Stabilitate ok,interiorul nu da pe nimeni pe spate dar este acceptabil, destul de fasneata si odihnitoare la drumuri lungi. Minusuri: Directia foarte greoaie,intra destul de greu in vitezele 1,2,R; vajait al oglinizilor (cred) la viteze mai mari, pozitionarea suportului central de pahare si al scrumierei in pozitii deranjante,cel putin pentru mine. Probleme: In momentul in care viram maxim stanga sau dreapta, se auzea o bataie si un scartait.Speriat de ce am tot citit pe forum despre domnii de la reprezentatii BMW din Bucuresti am preferat sa merg la Gigel mecanicul din coltul blocului pentru a inlocui cureaua de la alternator, rola intinzatoare si cea de ghidaj.Problema rezolvata pentru aproximativ 500 de km Aceleeasi problema doar ca la un nivel mai scazut de zgomot si in prezent. Tremuratul traditional al schimbatorului cand este pe liber. Are un cloncanit la anumite denivelari sau gropi, pe fata, cred ca sunt capetele de bara. Si acum piesa de rezistenta al acestui post : Astazi am mers la BMW Filaret pentru un suport de capac motor si a programa o constatare.Un mecanic a fost suficient de amabil sa mi monteze suportul si l am rugat sa mi zica ceva de scartaiala reparata de Gigel si de un zumzait ce ma cam deranja la motor.Din pacate, de ce ti e frica nu scapi...este kitul de distributie !!!! Socul a venti insa in momentul in care m a intrebat daca are carte service cu revizii la BMW...Da, raspunsul a fost DA...Luni sunt programat la o constatare in vederea schimbarii GRATUIT A KIT ULUI DE DISTRIBUTIE .Asta depinde de anumiti parametrii in urma constatarii si a verificarii istoricului, dar se pare ca totusi se schimba gratis la motoarele N47. In incheiere, rog cateva pareri/opinii despre problemele mai sus mentionate.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.