Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

radu520

Members
  • Posts

    7
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    520D 2007

radu520's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. recent am avut aceasi problema si nu stiam de unde curge. am parcat masina in garaj si m am sezat sub ea si am tot asteptat pana am vazut de unde picura. Se scurgea apa pe langa pompa de apa. Am dat o jos de pe bloc, am curatat foarte bine locul pt ca erau urme de pe garnitura. Am cumparat silicon special pe care l am aplicat pe marginea pompei de apa chiar pe conturul garniturii si am montat o inapoi. s-a rezolvat rapid
  2. am identificat problema si anume _chiulasa_ este fisurata. Problema grava e ca dupa ce am dat jos _chiulasa_ am descoperit ca in trecut blocul motorului a fost bucsat si binenteles a fost facuta o lucratura de "autobaza" ... eu sunt al 2 lea proprietar pe masina. Din pacate va trebui sa schimb motorul masinii, e clar ca fara 2000 euro nu scap
  3. masina e in service, sper numa blocu sa nu fie. maine dupa ce aflu problema va scriu
  4. mersi de raspunsuri! am tot citit aici pe forum de un mecanic pe nume"COZMA", are cineva nr lui ? Multumesc
  5. Deci am mai fost la o plimbare pe la service-uri si primesc in continuare acelasi raspunsuri: Nimeni nu are set sedevistica si toti spun ca au mai intalnit problema aceasta si rezultatul a fost bloc motor fisurat. Cine e din Timisoara - am fost deja la promotor, pitstop, ovarom, arabi pe eneas, serviceurile de pe Lugojului si rebreanu .... Pt cei care au acest model a schimbat cineva -_chiulasa_- sau toti ati avut blocul motor fisurat ? Multumesc pt raspunsuri
  6. Salutare tuturor ! Am o problema cred ca destul de grava cu un BMW 520D an 2007 177CP si dupa ce am vizitat 3 service uri nu stiu ce sa mai cred. Daca cineva a mai avut probleme similare si puteti sa imi dati ceva sfaturi m as bucura tare mult. simtome: Consuma foarte multa apa Presiunea in vasu de apa este foarte mare si "borboriseste apa in borcan" In masina intra un puternic miros de gaze Am facut testul apei si rezultatul a fost: ulei in apa dar si gaze Masina merge foarte bine, are 150.000 km , trage fara probleme nu are sunete ciudate la motor, nu bate, nu scoate fum deloc nici alb nici negru nici albastru . Dupa ce m am, plimbat pe la cateva serviceuri si am facut si diagnoze am primit urmatoarele variante: 1. la primul service mi au spus - Garnitura de _chiulasa_ 2 la al 2 lea mi au spus ca e _chiulasa_ fisurata si ca trebuie schimbata odata cu ea si distributia. 3 la al 3 lea service la care am fost chiar in aceatsa dimineata mi au zis ca e fisurat blocu motor Nici nu stiu ce sa mai cred mai ales ca fiecare are alta varianta. Cei care mi au spus ca e _chiulasa_ dusa m-au sfatuit ca inainte sa se apuce de dezmembrat motoru eu sa o am o _chiulasa_ cumparata ca sa nu tin un loc in service ocupat ca s ar putea sa dureze pana gasesc. Intr un fel ii inteleg dar pe de ata parte n-as cumpara o _chiulasa_ ca dupaia sa mi spuna ca pot sa ma scap de ea ca de fapt am o fisura in blocu motor. A mai avut cineva probleme asemanatoare? Daca e cineva din Timisoara va rog sa mi recomandati si un service bun. Multumesc mult
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.