Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

tudor atu

Members
  • Posts

    4
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    320d e46

tudor atu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. vreau sa mentionez ca unul din catalizatoare fluiera cam tare. nu stiu motivul nu ajung des la 4k de turatii. dar cand ajung nu mai merge. si cand fac asta in sarcina raman fara putere si atat. cand fac asta pe loc, scos din viteza, se infunda parca motorul, scoate fum alb si se misca in toata partile.
  2. am inteles. dar cum as putea afla daca e catalizatorul infundat? ca daca e sa fie asa le tai de le ia naiba.
  3. salut. vreau sa incep prin a spune ca am un 320d e46 din 99' si cam de 3 saptamani a inceput sa nu mai traga peste 4000 rot/min, adica cand ajung la turatia respectiva raman fara pedala si isi revine in cateva secunde. astazi am fost la un service si a testat-o mecanicul iar pe liber cand a accelerat si a ajuns la 4000 a inceput sa vibreze moturul foarte tare si parca dadea sa se innece si fum alb in spate. am pus-o pe tester si aveam avansul 1 si ceva, a zs ca asta ar fi ok. Apoi mi-a dat verdictul direct cum ca trebuie schinbata pompa de injectie. intrebarea mea ar fi, in urma simptomelor, as avea sanse sa ies mai ieftin decat cu o inlocuire totala a pompei? sau ar putea fi altceva defect, adica daca ar fi loc si de alte problema mai mici decat pompa in sine.. multumesc anticipat imi cer scz ca am postat de 2 ori. am facut asta fara intentie. ma puteti ajuta sa il sterg pe asta?
  4. salut. vreau sa incep prin a spune ca am un 320d e46 din 99' si cam de 3 saptamani a inceput sa nu mai traga peste 4000 rot/min, adica cand ajung la turatia respectiva raman fara pedala si isi revine in cateva secunde. astazi am fost la un service si a testat-o mecanicul iar pe liber cand a accelerat si a ajuns la 4000 a inceput sa vibreze moturul foarte tare si parca dadea sa se innece si fum alb in spate. am pus-o pe tester si aveam avansul 1 si ceva, a zs ca asta ar fi ok. Apoi mi-a dat verdictul direct cum ca trebuie schinbata pompa de injectie. intrebarea mea ar fi, in urma simptomelor, as avea sanse sa ies mai ieftin decat cu o inlocuire totala a pompei? sau ar putea fi altceva defect, adica daca ar fi loc si de alte probleme mai mici decat pompa in sine.. multumesc anticipat imi cer scuze ca am postat de doua ori. am facut fara intentie. ajutati-ma sa sterg una din postari
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.