Salutare tuturor. As dori sa va impartasesc experienta mea, poate e de ajutor cuiva. In urma cu aprox 1 luna, am cumparat un 525 automat. Masina testata "pe strada" dar si la reprezentanta, se prezenta in conditii foarte bune de functionare. La o saptamana dupa achizitionare a inceput sa dea ceva smucituri cand schimba treptele, mai exact: la urcare din a1a in a2a si la coborare din a3a in a2a. Am schimbat uleiul si filtrul, smucitura a disparut pentru o scurta perioada de timp, ca mai apoi sa reapara. Ideea e ca am mers la vreo 4 service-uri specializate pe cutii si vorbind la telefon cu alte doua. Toti spuneau ca ar fi de vina mecatronicul, dar nici unul nu a facut vreo investigatie cat de cat amanuntita. Dupa spusele unora dintre mecanici, repararea mecatronicului ar fi undeva pe la 5000-6000 ron, dupa spusele altora, cumpararea unuia nou ar fi undeva pe la 4000-4500 ron [ putin probabil sa fie nou ] Sumele astea se exprimau cu o mare nonsalanta si erau fara factura si cu garantie mai mult verbala decat scriptica. Dupa lungi cautari a venit si rezolvarea problemei mele, am dat de un domn care nu a incercat sa ma abureasca cu tot felul de texte si termeni tehnici complexi. A resetat valorile adaptive ale cutiei [ daca am retinut bine denumirea ] si, SURPRIZA, cutia schimba perfect, indiferent ca e in Drive, Sport sau Manual, toata treaba costand 100 ron. Stiti ce inseamna asta? O economie de vreo 4000-5000 ron Numai bine tuturor si sper sa va fie de folos acest post.