Se pare ca este mult mai delicata decat pare problema. Am fost din nou azi cu masina la service si am constatat urmatoarele : 1. In primul rand ca sa ii raspund lui DOMI , masina are 250k , deci inteleg ca trebuie neaparat schimbata sonda lambda. Intrebarea mea, e de-ajuns sa schimb doar cea dinainte de catalizator ? 2. Valy ... Apa la benzina ajunge la 90 in mers, dar la relanti coboara si pana pe la 70 . E normal ? 3. WORST PART ! Mecanicul mi-a spus dupa inca o verificare ca este compresia slaba ( 12 - 14 ) - 9 si ca motivele sunt : - supape si rectificare _chiulasa_ gresit . ( eu am cumparat-o de la un tip care a umblat la motor categoric ) - mecanicul mi-a spus asa scurt ca mai bine vand masina - easy to say . sau daca nu sa schimb motorul cu totul ( ceea ce iar mi se pare absurd ) . A zis ca oricum pot merge cu ea asa ca nu se nitampla nimic grav doar ca puterea e scazuta si consumul e mai mare .... V-as ruga sa imi spuneti ce pot face. Ce variante am sa rectific _chiulasa_ sau ce as putea face ?! Am mare nevoie de ajutor.