Jump to content

tashuka

Members
  • Posts

    2
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    BMW 320D E46

tashuka's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Multumesc pentru efort,insa curiozitatea mea este de ce nu a iesit la tester daca era injectorul cu fir?pentru ca a fost pusa pe tester in RO si a avut o singura eroare pe releu compresor clima!Oricum tine-ma la curent cum au decurs lucrurile la tine,sunt curios!Stima.
  2. Buna,am sa va descriu povestea si totodata problema mea legata de acest e46 320D 136cai (M47 cred) din 1998 pe care l-am achizitionat ca sa imi inlocuiasca puturosul golf 4 1.4 )...masina a fost achizitionata de la un tip in luna ianuarie a anului curent fiind adusa din Italia!La aproximativ o saptamana dupa achizitionare masina se afla in curs de inmatriculare in RO,am observat ca mi s-a aprins becul ce indica faptul ca nu mai am lichid de racire iar in oglinda retrovizoare am observat un fum alb consistent...clar a doua zi am fost la service...recomandat de un prieten , decizia:"mod cert simptomele arata spre garnitura de chiulasa"...ocupat cu munca fiind am lasat masina spre mai multe investigatii,baietii au desfacut-o si mi-au spus ca e posibil ca,_chiulasa_ sa aibe o fisura...am zis ok,am gasit un punct dezmembrari ok din cluj care mi-au oferit piesa cu garantie de retur,baietii mi-au montat-o si surpriza problema a continuat,dupa care baietii de la service au decis ca defapt este racitorul de gaze fisurat ) deci....mda...ok...alt racitor problema rezolvata -1500ron in buzunarul meu...teapa mea service taiat de pe lista...timp de 3 luni masina s-a comportat foarte bine am schimbat toate consumabilele si brate noi pe fata!apoi am plecat in Germania unde am facut naveta spre lucru cu ea cam 5 km dus 5km intors...timp de 3 luni apoi am venit in concediu deci cam 1400 km am facut schimbul ulei si filtre totul ok cand m-am intors in Germania masina a inceput sa pornesca din ce in ce mai greu,pornea foarte greu gen dadeam mult la automat pornea greu apoi mergeam la munca dupa 8 ore nu mai pornea decat trasa...am lasat masina o vreme....apoi am venit iarasi in concediu in Ro unde am puso pe tester si nu mi-a dat nimic si lucrul uimitor a fost ca in Ro a pornit in orice regim de mers/stationare.M-am intors in Germania problema a revenit dau la automat o invarte la nesfarsit evacueaza gaz/fum culoare alba.Mentionez turbina pare sa fluiere ok nu scoate fum negru,i-am schimbat furtunasele transparente tur/retur si i-am verificat pompele rezervor(sitele)...sper sa ma puteti ajuta cu enigma :)stima
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.