Buna seara. De curand am devenit si eu fericitul posesor al unui BMW care imi place la nebunie pe langa gama Audi pe care am condus-o pana acum. In fine, sper sa ma poata ajuta cineva deci trec direct la subiect. BMW 320i E36 150cp am venit cu masina acasa din Germania si pe drum am patit de cateva ori ca in parcare cu motorul pornit la relati la un moment dat se oprea singur, dadeam la automat si invartea putin mai mult dar pornea numai ca aproape de turatia de relati parca trepida putin daca o turam si o lasam sa se normalizeze turatia. In mers pe autostrada imi intra brusc in frana de motor pentru 1-2 secunde, scadea turatia apoi totul revenea la normal...Toate acestea am observat ca se intamplau doar cu motorul cald. La rece nu facea niciodata asa. Am ajuns acasa de 1 saptamana, azi m-am decis sa fac ce face orice posesor de BMW se pare...am dat jos debitmetrul, clapeta de acceleratie pentru ASC, corpul de acceleratie principal si valva de relati (mentionez ca nu e prima data cand lucrez la masini si la audi am desfacut multe componente, le-am curatat si le-am montat dupa care a mers impecabil) Le-am curatat toate cu spray solutie pentru carburatoare de depuneri ( in valva de relanti era tot negru ), mai putin debitmetrul pe care am dat doar putin alcool izopropilic cu o pensula fina. Toate montate la loc, verificate mufele la senzori, verificate furtunele...tot. Porneste la sfert de cheie DAR...la pornire imi indica peste 1000 ture dupa care scade incet pe la 700-800 dar nu inainte sa stea vreo 2-3 secunde la 1000 ture (inainte aveam vreo 600 constant), am turat-o de cateva ori nu foarte tare si acelasi lucru. Mai devreme am fost cu ea in oras si la scurt timp dupa ce am pornit mi se aprinde becul de la ASC...si asta de fiecare data cand pornesc motorul si o iau din loc, dupa aprox. 1 min. Turatia face la fel plus ca la relanti oscileaza de la 700 ture la 900 apoi din nou la 700...mai scade si la 600..tot asa. In mers cand apas ambreiajul sa incetinesc turatia scade lent si am patit o data ca a urcat intai pana pe la 2000 ture apoi a scazut...in momentul cand am apasat ambreiajul. Plus ca si acum invarte mai mult uneori la automat pana sa porneasca si cand se intampla asta se aude un sunet ca si cum ar fi subturata sau s-ar ineca dupa care o porneste. Sunetul acesta il facea si inainte cand invartea mai mult. Deci...stie cineva ceva folositor ? Multumesc anticipat!