Jump to content

ciprian87

Members
  • Posts

    17
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    audi tt roadster

ciprian87's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Baieti, m-am potolit. Multumesc mult de sfaturi, mi-au fost utile si m-au facut sa ma razgandesc. E prea intortocheata povestea si sunt prea multe neajunsuri. Nu imi place vanzatorul, nu imi place taxa vamala, taxa de omologare, taxa de poluare, capacitatea motorului, impozitul si aisgurarea si nici pe bulgaria nu vreau sa o bag ca apoi nu o mai cumpara nimeni, iar pe romania e un dezastru sa o inscrii, numai impozitul e 2500 lei. Singurul lucru care imi placea era masina in sine...a, si fireste, pretul de achizitie. La o privire mai atenta pe mobile.de, ia uite ce am gasit: http://www.mobile.de/ro/Automobil/BMW-Z4-roadster-2.0i-Klima-Vollleder-SHZ-16/vhc:car,pgn:1,pgs:10,srt:price,sro:asc,ms1:3500_52_,emc:euro3,dmg:false/pg:vipcar/222459400.html Motor mic, euro 4, taxa inmatriculare 437 euro, impozit mic ( in aceeasi clasa de impozit ca TT-ul meu), consum mic ( audi imi ia 12-13 in oras, deci sunt obisnuit cu consumuri din 2 cifre)...totul la 7000 euro. Mai astept vreo 2 luni si imi gasesc ceva asemanator, sub 2000 cmc si gata. Cateodata lenesul mai mult alearga si zgarcitul mai mult cheltuie. Sa se spele pe cap cu masina lui. Sa ne vedem cu bine si sper sa va prezint destul de curand masinuta pe care visez sa o cumpar. Numai bine!
  2. I-am dat mesaj celui de la Cluj....i-am propus un schimb cu diferenta din partea mea, TT-ul meu pt Z4 al lui. Sa vedem daca vrea, m-am gandit ca daca e dealer de masini o fi interesat poate si de un eventual schimb. Daca e de acord sa vedem cat imi cere diferenta. Iti dai seama ca si eu as prefera sa nu ma complic cu tiganii si cu milioane de drumuri pe la vame, rar, inmatriculari etc etc si sa o dau din colt in colt...asa e cand nu ai suficient cash incat sa iti iei ce vrei cu banii jos fara complicatii...eu vreau si cu "joja in ulei" si cu sufletul in rai...ca sa ne exprimam decent. Adevarul e ca mai mereu mi-a mers bine cu chilipirurile auto, nu fac afaceri din vanzare si cumparare de masini, tot ce fac e pentru mine, mereu a fost vorba de masini personale pe care sa le folosesc eu. Acum 2 ani am dat un smart fortwo cabrio din 2002 cu 2700 euro ( a stat la mine 2 ani, m-am distrat maxim cu ea, super fun masinuta) si am luat in smart forfour automat din 2004 tot cu 2700 euro. Am inscris-o ( 300 euro) si dupa un an am dat-o cu 3500 euro ( am avut mare grija de ea sa fie impecabila la vanzare). Am mai pus 500 euro si mi-am luat TT-ul, gata inscris si cu taxa nerecuperata. Daca trec acum de la audi la Z4 cu o investitie minima in plus, chiar e un mare pas inainte. Plus ca imi place bmw-ul la nebunie. Sunt un fan, nu ma pot abtine. ( un om sanatos la cap si-ar lua ceva cu 5 locuri si consum economic, o masina practica)
  3. de unde ai reusit sa faci rost de datele astea? o sa ma duc maine la vama la mine sa intreb variantele astea. Nu am inteles la ce ma ajuta sa spun ca motorul e stricat...ca sa nu bata la ochi ca e pretul prea mic? Sunt din Targoviste, judetul Dambovita, am spus mai sus, dar probabil s-a omis.
  4. p-asta nu o stiam. Pot face omologarea in bulgaria, adica sa nu dau 800 euro la rar bucuresti? ar fi super, bulgarii sunt incomparabili ca preturi. App de taxa de 30 %, daca eu convin cu el sa treaca 500 euro pe contractul vanzare cumparare merge? sau e vba de contractul vanzare cumparare pe care l-a facut cu cel care i-a vandut masina in SUA?
  5. Ma indoiesc ca sunt BMW z4 la vanzare pana in 5000 euro cu toate taxele la zi....tin un ochi pe genul asta de masina de multa vreme, crede-ma. Poate ma intind mai mult decat imi e plapuma, asa o fi...insa vedem ce se intampla/ Oricum nu cumpar nimic pana nu vad cat costa fiecare taxa in parte.
  6. mersi frumos! nu am inteles insa faza cu "vama se poate face decat de cel care a adus masina"...deci cade in responsabilitatea lui? eu stiam ca orice masina descarci in port, fie ca e vba de romania sau de alte tari din UE platesti pe loc taxa vamala, orice ar presupune ea, dupa cum la aeroport platesti pt orice bagaj taxa de aeroport...corectati-ma daca ma insel.Si cum adica omologarile nu sunt asa scumpe? am intrebat la RAR si e 800 euro testul dinamic de omologare si se face doar la Bucuresti din cate stiu. Stii tu o varianta mai ieftina? Asta cu servo o stiam si eu, in cel mai rau caz am gasit pompa de servo cu totul, noua , la 600 lei...din dezmembrari nu stiu cat o fi. Cum sa plateasca vama cu banii mei? Poate nu am inteles eu bine. Exista o modalitate sa calculez cat ma costa taxele vamale , asa cum este calculatorul de impozit sau de taxa de prima inmatriculare? Eu am buget de 5000 euro pt treaba asta momentan....cam aici as vrea sa ma incadrez cu cumparatul masinii, testul de omologare si taxele vamale...i-as propune 3000 daca frea bn, daca nu, sa fie sanatos. Inmatricularea e parte separata de astia 5000, vedem ce s-o mai rezolva intre timp. La euro 3 o bag pe BG, singura varianta sa o inscriu pe RO este ca masina sa iasa euro 4, dar asta e cam SF din cate am inteles din mai multe surse.
  7. Paul, am inteles. Am insa o intrebare...10% se calculeaza din ce? din pretul de catalog de cand era noua?? ca daca e asa am belit-o....noua cred ca era vreo 30000$ deci inseamna inca 3000 taxe...in cazul asta merita sa o dezmembrezi sau sa ii dai foc. Si daca vreau sa o duc la bulgari sa o inscriu tot tre sa platesc taxa asta vamala?
  8. bineinteles ca fac poze in detaliu la masina si le postez...de filmat nu garantez dar in cazul in care masina e ok o sa fie o targuiala d-aia pe nesimtire, gen " zi mersi ca te scap de belea, mai vrei si bani pe ea?" ....poate nu ma mai intorc de acolo ))
  9. multumesc dar farmecul este sa o vad eu...sincer nici eu nu imi fac mari sperante, stiti vba aia " daca o afacere pare prea buna ca sa fie adevarata atunci poate ca asa e, intr-adevar". In cel mai rau caz ma fac cu o excursie...New York-ul l-am vazut, dar severinul inca nu, deci...)) Daca nu imi place masina beau o bere cu Dragos in Craiova si gata.
  10. e si asta cu dezmembratul o optiune , ma gandeam si la asa ceva. Multumesc tuturor pentru opinii, o sa va tin la curent cu ce am facut. Oricum Z4 tot imi iau, sunt pornit rau pe el, acum e doar o chestie de timp...daca nu rezolv cu asta intr-un mod in care sa imi convina, atunci mai astept , strang diferenta si imi iau mai la toamna si tot imi iau.
  11. Daniel, asta e un sfat chiar intelept, si mie imi suna in cap o voce d-asta, care ma sfatuieste sa astept. Om vedea cime triumfa, ratiunea sau lacomia. Adevarul e ca si pe mobile.de sau autoscout nu prea gasesc sub 7500-8000 unul care sa imi placa cu adevarat....plus adusul acasa si toata tarasenia cu inmatricularea si alte hartii...Ma duc duminica macar sa il vad , poate are vreun defect si ma potolesc...)) Nici nu stiu ce sa imi doresc, sa fie ok sau sa nu fie ok....TT-ul il vand oricum, a stat un an la mine, mi-a placut foarte mult si am fost foarte multumit de el, si ca aspect,performante si dpdv al consumului, dar eu nu tin o masina mai mult de un an, sunt destule masini pe piata care imi plac si le mai schimbam si noi, ca sa mai vedem una alta.
  12. pai din moment ce masina e in tara si a fost deja adusa, asta nu inseamna ca taxele vamale au fost deja platite? Altfel nu ar fi ajuns cu ea in romania, nu?
  13. asa zice omul la telefon...acum iti dai seama ca nu sunt asa naiv incat sa il iau pe cuvant, dar eu merg pe ideea de " nevinovat pana la proba contrarie", care proba se traduce prin vizualizarea masinii, drive-test, tester, verificarea actelor etc....oricum si daca ma duc degeaba o iau ca pe o excursie de weekend, si asa imi place sa ma plimb...200 -300 lei paguba nu a omorat pe nimeni. ori ma fac cu un z4, ori ma aleg cu o plimbare de duminica. Eu nu ma uit la fata omului care vinde masina, eu studiez masina in detaliu. Poate sa fie cel mai mare samsar, daca eu constat ca masina corespunde si imi convine la pret, nu ma intereseaza de la cine o iau, eu cumpar masina, nu omul. E drept ca unii pot sa o masluiasca asa de bine incat nici cel mai priceput om sa nu isi dea seama, insa crede-ma ca daca reuseste sa ma pacaleasca pa mine, atunci isi merita banii pe care i-a luat de la mine...la faza cu BG ma gandeam si eu, apropo de ce a zis cineva mai sus, dar la revanzare nu stiu daca masinile pe BG inspira incredere, pt ca nu imi inchipui sa raman cu masina pe viata...la un moment dat, o sa o dau si eu mai departe.Singura incertitudine este la norma de poluare, nu am experienta in masini aduse din sua. Daca e euro 3, sunt sanse de 90% sa nu o mai iau si gata. Doar nu oi fi masochist... mersi! ce bine mi l-ai servit pe farcebook...asta ca sa stiu si eu cu ce oameni am de a face. Clar nu imi place tipul, dar imi place masina din pacate...oricum nu il costa 500 euro cum zici tu, nici pe bulgaria nu poate sa o inscrie pana nu e omologata in UE...eu asa stiu. Chiar, se poate inscrie direct pe bulgaria fara sa o mai treci pe la testul RAR? niste prieteni care mai stiu si ei nitel cum e cu bulgaria mi-au zis ca nu...of of of, asa e cand se uneste pasiunea cu saracia ))) nu am 8000 euro sa iau una gata fara probleme cu banii jos, si incerc sa ma bucur la un chilipir cu probleme intortocheate...
  14. cu norocul stau bine de obicei, stiu ca apa e inamicul nr 1 al electricitatii, daca mai e valabil anuntul duminica ma duc sa dau o tura cu ea sa vad ce poate si postez concluziile. atata timp cat porneste si functioneaza ok si nu da erori pe tester eu zic ca nu are de ce sa ma ingrijoreze nici daca ar fi fost recuperata din cala titanicului de pe fundul oceanului.
  15. sincer inca nu. Eu sunt din targoviste, pana la drobeta sunt 600 km dus intors, nu ma pornesc la drum pana nu imi strang toate datele necesare, riscul sa platesc 3000 euro pe taxa de inmatriculare pe langa 1000 euro la testul RAR ma face sa ma documentez mai intai si sa intreb niste oameni care au mai multa experienta pe bmw decat mine, ca sa stiu daca se merita macar sa ma duc sa o vad. Cu toate datele financiare in minte, abia apoi vad daca se merita sa fac drumul. nu vreau sa arunc cateva milioane pe drum aiurea...chiar daca masina ar fi in stare ireprosabila, daca cineva imi confirma ca iese euro 3 la rar nici nu ma mai dau jos din pat in conditiile astea. Deci revin cu intrebarea: am vreo sansa sa fie euro 4, importata din sua, sau mai astept poate gasesc ceva european la bani mai ok? mersi Eugen, o sa fac deplasarea pana la urma, iau serie sasiu, motor si alte date de identificare si verific la rar...o sa va anunt ce am aflat, poate mai sunt si altii in situatia asta si isi fac si ei o idee.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.