Salut,sunt nou pe acest forum si am citit topicurile legate de problemele aparute la BMW 316i.Problema mea e putin mai complicata,sa va explic : am achizitionat din Germania un BMW 316i din 2005 cu tipul de motor N46B18 cap.1796cm3 85kw 160.000 km,cu care am circulat in putin vreme acolo dupa care l am adus in tara.Din pacate am pierdut actele masinii si am fost nevoit sa astept aproape 6 luni ca sa pot sa le primesc inapoi, timp in care masina a stat in garaj. Dupa cele 6 luni, am pornit o si am observat ca a inceput sa scoata fum si am decis sa o duc la un mecanic(nu prea priceput,ulterior mi am da seama!) care care a desfacut motorul sa verifice cauza. Nu stiu exact ce a facut dar concluzia lui a fost ca trebuie sa schimb motorul deoarece a mai fost desfacut inainte si trebuie schimbate prea multe ca sa renteze repararea lui.Mentionez ca masina doresc sa o inamtriculez in Ro si pt asta trebuie sa fac RAR si sa iasa euro 4. Ulerior am adus un alt mecanic care s a uitat la motor si a zis ca nu se baga sa il repare odata ce l a desfacut altcineva si ca sa imi gasesc un alt motor. Sunt din Oradea si aici in dezmembrari nu am gasit un motor complet,nu cunosc mecanica si nici nu mai stiu cum sa procedez.Ce parere aveti ?? sa schimb motorul sau sa gasesc (eventual o recomandare! ) un service care sa repare motorul vechi si tineti cont ca va trebui sa ma duc sa inmatriculez masina si am nevoie ca fumul sa iasa euro4 ca sa nu fie taxa mare! Astept parerile voastre si sper sa nu ma criticati daca am zis ceva gresit!