Jump to content

andy123

Members
  • Posts

    8
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    bmw320d touring

andy123's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. zi-mi si mie te rog pe unde e service-ul asta dormag ca si masina mea 320D 2004 are cam aceleasi simptome ...dar numai pe ger... la cald o ia ca noua... si as vrea sa-i fac un test acolo... Vis-a-vis de spitalul colentina e o strada Despot Voda,dupa cum se vede la ei pe site la contact http://www.dormag.ro/ . Du-te cu incredere,nu cred ca n-o sa-i dea de cap. La tine s-ar putea sa fie bujiile daca zici ca la cald iti porneste foarte bine,depinde si ce inseamna la tine "ca noua". pai masina merge k noua... se aude f frumos motorul cu toate ca are 115000 km, doar dimineata pe gerul asta nu imi place la pornire... apoi dupa ce se incalzeste ... indiferenta de cate ori o pornesc... porneste perfect... o sa ma duc pe acolo ca sa rez ca nu-i mare jmekerie... O fi de la vreo bujie nu cred ca e mare problema.
  2. Problema asta am avut-o si eu.La mine era gripat angrenajul stergatorului de pe geam,motorul si sigurantzele functionau. Poti sa-ti dai seama daca e si la tine la fel deschizand geamul si miscand stergatorul cu mana.Daca e blocat sau se misca greu trebuie desfacut si degripat si va merge.cand ai haionul deschis sa nu incerci sa pornesti motorul stergatorului ca n-o sa mearga.Eu am rezolvat problema cu 400 de mii la un service de la coltul strazii.Deasemenea daca motorul stergatorului nu mai invarte fiind blocat de miscarea greoaie a stergatorului nu mai merge nici pompa care iti da apa pe luneta.
  3. zi-mi si mie te rog pe unde e service-ul asta dormag ca si masina mea 320D 2004 are cam aceleasi simptome ...dar numai pe ger... la cald o ia ca noua... si as vrea sa-i fac un test acolo... Vis-a-vis de spitalul colentina e o strada Despot Voda,dupa cum se vede la ei pe site la contact http://www.dormag.ro/ . Du-te cu incredere,nu cred ca n-o sa-i dea de cap. La tine s-ar putea sa fie bujiile daca zici ca la cald iti porneste foarte bine,depinde si ce inseamna la tine "ca noua".
  4. am rezolvat problema.am fost la dormag si au depistat un injector stricat,dadea motorina pe retur in loc sa bage in cilindru. mi-au lasat o impresie foarte buna cei de la dormag,se pricep si lucreaza foarte repede.costuri:14 milioane injectorul 4 mil manopera.injector bmw made in germany.nu e foarte ieftin dar la cat m-a stresat in ultimele luni am rasuflat usurat si cand am platit.
  5. Nu ma pricep sa verific nimic eu din pacate iar cei de service unde am fost mi-au zis ca decat sa ia ei pa puricat si verificat (demontat,curatat senzori si alte alea pe principiul eliminarii posibilelor cauze) mai bine ma duc la Bavaria sa o pun pe un tester mai performant decat testerul pe care il au ei. Apropos, la Bavaria trebuie sa faci programare?Am vazut foarte multa luma nemultumita de serviciile lor chiar asa e? Rog colegii de forum sa ma lumineze si pe mine in legatura cu ce sa fac sau unde sa ma duc, daca are cineva vreo idee... Multumesc!
  6. Am fost azi in service si au mai bagat-o pe tester.Au zis ca e o problema de presiune care apare dupa pompa de motorina de sub scaun pe care au masurat-o si au zis ca e ok.Si cam atat.Miau recomandat sa merg la bavaria sa o testeze si ei ca poate au mai multa experienta cu treburile astea detectabile mai greu.Probabil ca o sa merg acolo sau daca stie cineva ceva mai bun sau sau mai specializat pe treburi din astea astept sfaturi.Aici la service au zis ca da eroare la ceva senzor nu mai stiu de unde si o eroare de presiune si din nou bujia de la cilindrul 4 nu functioneaza desi le-am schimbat pe toate sapt trecuta.
  7. Da, se aude pompa de motorina.Cand am fost la service si am schimbat filtrele mecanicul a dat la cheie fara filtru de motorina pus si a tasnit imediat un mare jet.a dat la cheie pt ca avea testerul pus si atunci i-a iesit eroarea cu presiunea scazuta dar cum am montat filtrul si a sters eroarea nu a mai iesit nimic de presiune doar bujia. Am pornit masina si cu o alta baterie si exac la fel a facut,nu cred ca e bateria...
  8. Problema a inceput de cand s-a racit vremea.Mai intai pornea greu la cald dupa o perioada de 2-3 sapt a inceput sa porneasca si la rece mai greu.Am schimbat filtrele si in prima zi s-a observat o oarecare imbunatatire dupa care tot la fel.Am pus-o pe tester la un service si a dat o bujie arsa si evident le-am schimbat pe toate dar nu s-a modificat nimic la pornire.Cateodata o ia greu la rece cateodata la cald si cateodata si la rece si la cald,greu insemnand 1-2 chei lungi.porneste cat de cat mai repede doar cand opresc motorul si pornesc la scurt timp (10-15min). Are cineva idee ce ar putea fi sau a mai patit cineva asa ceva?As fi tare recunoscator ca ma seaca treaba asta teribil!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.