Jump to content

alexandru.L

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    325i e46

alexandru.L's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. ar putea totusi sa dea eroare pe toti cilindri din cauza ICV sau crezi ca ar trebui sa iau in calcul si schimbarea bujiilor? Multumesc.
  2. daca o turez da merge rotund. am scos mufa MAF-ului in timp ce merge da nu se intampla nimic, reactioneaza putin motoru cand o scot si o pun iar dar vibratia continua. tin sa precizez ca daca la relanti si motoru e cald daca o accelerez f.f.finut motoru da sa moara si cateodata chiar moare dar doar la o accelerare foarte fina.
  3. cand o bobina de inductie s-a dus nu mai ai nici macar 60 de cai pentru ca merge ca un tractor(vibratii puternice)...bobinele de inductie de defecteaza destul de des la e46 mai ales modelul pe benzina.
  4. Cosmin daca te pricepi cat de putin la e46 sigur iti poti realiza ca daca ai toata puterea masini bobinele de inductie functioneaza normal, iar sa se le schimbi pe toate doar asa sa fie nu mi se pare o solutie...problema este doar la relanti.
  5. Salut, Am o problema cu vibratii la relantii si martor de bord aprins. Modelul este 325i e46 (nu e36 am scris gresit in topic) din 2002 (192HP). Am fost la service aici (in germania) mi s-a spus ca apare eroare pe toti 6 cilindrii, iar ei imi recomanda sa schimb atat bobinele de inductie cat si bujiile. Motor are putere normala nu e diminuata dar vibratia de la relantii ramane si e destul de puternica. Nu cred ca sunt bujiile si nici bobinele atata timp cat masina dezvolta putere normala. Ce parere aveti ce poate fi? Multumesc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.