Jump to content

cristi_sau

Members
  • Posts

    52
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    bmw e46 320i facelift m sportpaket

cristi_sau's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. De schimbat oricum o schimb, dar nelamurirea mea este daca mai pot merge cu masina pana la remedierea problemei, tinand cont ca presiunea scazuta apare doar sub 700 rpm timp de 1 sec-2. In week-end vreau sa fac un drum mai lung pe transalpina si n-as vrea sa raman cu ea in drum. Mentionez ca motorul functioneaza ok.
  2. salut, da-mi te rog un pret pentru garnitura capac si garnitura de la bujii din link (nu-mi dau seama care e codul) http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=ET15&mospid=47637&btnr=11_2172&hg=11&fg=15
  3. Mi-a aparut recent si mie aceasta problema la un motor M54 de pe E46 320i fl. Dupa 20-30 min de mers incepe sa se aprinda pt 1-2sec martorul rosu de ulei, dar doar in momentul cand calc ambreiajul si turatia cade spre 500 rpm. Pe urma revine turatia la 700 si dispare martorul deci cand stationez si motorul e la ralanti nu se aprinde. Ciudat e ca aparut aceasta problema chiar dupa schimbul de bujii desi nu cred sa aiba vreo legatura. Cand am schimbat bujiile am observat scurgeri de ulei, deci trebuie sa schimb garnitura de la capac. Posibil sa afecteze garnitura defecta presiunea la ulei?
  4. Da, am strans la mana cat au mers si cu cheia am strans inca jumatate de tura in forta. Am auzit multe cazuri de probleme cu cheile dinamometrice deci probabil ca la mana simti mai bine cat merge. Oricum nu-s genul sa strang pana la ruperea filetului.
  5. Cam cat de tare se strang? De exemplu la bujii am strans jumatate de tura conform instructiunilor de pe ambalaj. Capacul din cate vad se strange la 10nm. http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=886063
  6. Da-mi te rog un pm cu manopera pt schimb cu piesa mea. As putea sa o schimb eu dar n-am cheie dinamometrica si oricum voi trece intr-o sapt sau 2 pe la tine sa schimb amortizoarele spate. Te referi la garniturele de la suruburile ce prind capacul? Eu stiam doar de garnitura capac + garnitura bujii
  7. Am schimbat in week-end bujiile la un M54 (E46 320i fl) si am observat mult ulei scurs pe bujiile aferente cilindrilor 4 si 5. Cred ca trebuie schimbate garniturile din schema (cea generala si cele 2 pentru locasul bujiilor. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=ET15&mospid=47637&btnr=11_2172&hg=11&fg=15 Posibil sa fie alta cauza? Imi cer scuze dar am postat din greseala la Probleme tehnice Seria 1. Rog un moderator sa mute la categoria Probleme tehnice si rezolvari Seria 3
  8. 290951 se mai fabrica? In catalog apar ca fiind inlocuite. De asemenea fa-mi te rog oferta si pentru kit protectie.
  9. Revenind la amortizoarele spate pentru M Sport II, vreau sa merg pe varianta Sachs. Din cate am vazut pe catalog mi-ar trebui 556882 - 215 lei/buc(scrie ca-s pentru suspensie M-Sportpack II ) Ai mai ofertat 290951 - 305 lei, in schimb pe catalog apar ca fiind inlocuite de 556882 (290951 substituted by: 556 882)care de altfel merg si pe echipare standard. Ce parere ai? Sa merg pe 556882? Seria este: wbaev11000kk48567 PS: am ridicat ieri bujiile si filtrul benzina de la Adrian. Garnitura ramasa de ridicat o voi lua odata cu amortizoarele.
  10. Salut, Cat ma costa: - schimb amortizoare spate - schimb filtru benzina Am un E46fl 320i 2002 cu piesele mele Multumesc,
  11. Ok, atunci raman pe cele sport. In afara de OEM si Sachs nu mai ai si alte variante? de ex: Bilstein B4 - BILSTEIN - B4 Gas (Ersatzteil) Gas Pressure, For vehicles with M-technics cod Bil_014331. In afara de amortizoarele in sine ce ar trebui sa mai schimb la ele?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.