Aleix STG
Members-
Posts
14 -
Joined
-
Last visited
Previous Fields
-
Masina
320deffdin si x118dxdrive
Aleix STG's Achievements
Newbie (1/15)
-12
Reputation
-
Daca zic o data ca nu sunt prosti debitate de mine, am vazut in 2 locuri acelasi lucru, o data aici, si nu a comentat nimeni atunci, si a doua oara la profilul serviceului din bucuresti. Care nu e fals, cum zicea cineva, eu le-am scris si mi-au raspuns cu oferta. Ce sa mai zic. Hai ca inchid aici ca nu am cu cine. Cum sa aplice, dar vorbim de lantul la bicicleta, orice service care face procedura, aplica tehnologia din normativ, cu procedurile de acolo. Eu chiar nu mai intru aici, am pierdut cateva zile sa citesc de la zero topicul, cand am zis ca am problema, au sarit cativa ca aia de la service mananca rahat, asta din pat sau din fotoliu, pe cand aia de la service au desfacut si incercat lantul. Sincer asta nu ma ajuta, sungurul lucru care m-a convins sa merg la service si sa fac asta a fost povestea colegului win90.
-
Exact. Stiam ca a fost spusa si aici. Eu nu promovez nimic, nu am de castigat nimic. Aici e un spatiu unde discutam ce stim fiecare si ne dam cu parerea. Daca unii sunt profesori, nu este nevoie sa fie si superiori. Poate in viata reala vii la mine in clasa si iti predau istorie si geografie, fara sa vorbesc cu superioritate in fata nimanui.
-
Au existat mai multe masuri de reparatie, prin care componentele au fost inlocuite cu variante optimizate de piese de schimb. Totusi unul dintre factori ramane intinderea lantului superior ca urmare a corelarii defectuase a urmatoarelor elemente: pistoan 1, piston 4, pompa de injectie. La momentul la care motorul a fost conceput cu distributia pusa la punct, pistoanele 1 si 4 erau montate la o distanta de 16mm de planul superior ap blocului motor, si pompa de injectie pusa la 90 de grade. In aceasta maniera de aliniere a elementelor mai sus mentionate, pistoanele 1 si 4 detonau in acelasi timp cu momentul de injectie. Iar in acest fel nu exista moment de rapaos pentru lant, fiind in sarcina maxima continuu, acest fapt ducand la intinderea lui pana la rupere. Masura de reparatie actuala prevede ca pistonul 1 si pistonul 4 sa se alinieze la o distanta de 1mm fata de planul superior al blocului motor si pompa de injectie se repozitioneaza la 45grade, realizand astfel un decalaj intre momentul de injectie si detonarea pistoanelor 1 si 4.
-
Mi a spus ca lantul este slabit. Se intinde mai mult decat ar fi fost normal sa ii permita intinzatorul. Cum sa nu se rupa frate daca se intinde. Este din metal. Nu elastic. Metalul permite o elongatie, dupa care cedeaza casant. Cauta pe google curba sigma-epsilon. Este rezistenta materialelor din anul 2 la facultatea de constructii/auto/marina.
-
Pe mine m-au ajutat articolele de aici. Si nici nu cred ca cei de la service vor sa ma fraiesreasca. Nu e reprezentanta. E un service particular, si chiar si asa am fost tentat sa merg unde e mai ieftin. Dar daca se aude, de ce sa risc sa ajung la 20000lei reparatia? Bina, la banii aia, cu 6000eur iei motor nou sa pui. Eu ma pricep la ale mele, baietii la ale lor. Eu am incercat sa o ascult, nu se aude nimic. Comparativ cu f30 2014. Tot n47 am si la f30. Asta e, o am la vanzare, am lasat 1500eur la pret, daca nu se da, miercurea viit sunt programat la service. Cel mai mult m-a convins cazul colegului win90. Care tot posta aici, discuta, isi dadea cu parerea si deodata....pac....i-a venit cerul in cap. Pacat. Mare pacat. De ce sa patesc asa. Strang bani si o fac.
-
Cand se rupe cred ca auzi un zgmotot ciudat, dar din cenau zis cei 3 care au povestit aici, se opreste motorul si sa nu incerci sa il mai pornesti. Ca poti creste dauna de la 10000 la 20000lei. Strici mai multe piese. Lantul rupt e ca un bici care loveste piesele vecine. Chemi platforna si cu ea la constatare.
-
Salutare. De saptamana trecuta urmaresc acest forum. Am citit si pana dimineata. Am doua masini bmw, x1 18d xdrive 2011 146000km si 320d eff din 2014 189000km. La ultimele revizii de saptamana trecuta, la bimmer constanta, mi s-a spus ca se aude lantul de distributie la x1. Am primit vestea ca pe o veste ca esti bolnav. Initial stiam de pe fb ca ajunge 2900lei, cei din cta mi-au facut oferta de 5150lei cu motor dat jos, cei de la bimmer buc de 3700lei cu recuperarea uleiului care doar ce a fost pus. Careva zile am stat pe ganduri, azi m-am hotarat, merg la bimmer constanta, nu au treaba cel din cta cu cel din buc, sa dam capacul jos la motor si sa verifice lantul, in cazul in care este mai larg decat este normal, il voi schimba. Am ales asa pentru ca daca am diverse probleme gen paranoia, dl Vlad imi raspunde la tel si ma pot duce la ei sa mai faca verificari, sa pot sta linistit. Pe langa asta am auzit si bune si rele de cei de la buc, plus ca nu am interactionat niciodata cu ei, vis a vis de cei din cta in care am mare incredere, rezolvandu-mi imediat o problema care ma chinuia de mult timp. Am postat aici pt ca si eu am citit aproape toate postarile si cred eu, m-au ajutat in luarea deciziei.