De ceva vreme caut un seria 3 e21 sau e30 pe care sa il folosesc pana la noua taxa, cand planuiesc un drum in germania pentru ceva mai bun, chiar ma mira ca preturile raman aici la un nivel destul de ridicat, oamenii care au ceva de vandut risca sa ramana cu masinile. Am gasit un e21 316 din '80 la 1000 euro, are vt 2009, deci suficient. E visiniu, aparent un rubinrot metallic, din cluj, poate il stie careva. Problema e ca trebuie sudat clopotul la telescopul fata.Intrebarea mea e daca defectiunea e importanta si reparatia e costisitoare? Am inteles ca e mai greu de piese, 1% din masinile e21 mai sunt in circulatie. Nu vreau sa dau banii aiurea pe reparatii si intretinere, mai bine ii tin pentru ce vreau sa imi iau mai incolo. Mi se pare prea spartana echiparea, sa ma pun ceva pana la un e28 sau un ursulet mai slab echipat, desi am mari retineri in privinta ursilor din romania?