Jump to content

Gabrielgabi131

Members
  • Posts

    5
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW 730D

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Gabrielgabi131's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In Rare

Recent Badges

-2

Reputation

  1. am încercat. nu găsește bările/pragurile…
  2. Salut Doresc sa fac retrofit M-Pack la un G12 Seria 7 2018, pachet Pure Excellence. Intrebarea este, ce trebuie sa schimb mai exact la mașina? Am praguri complete, bară față completă, bara spate completă. Am înțeles c-as mai avea nevoie de suporti spate M, armătura spate M, scut M spate, armătura față M, carenaje M… unii zic ca da, alții ca nu. Ma poate ajuta cineva sa îmi spună EXACT ce e de schimbat, va rog?
  3. Buna seara! Masina in cauza este un G12 2018, B57D30B, 320 hp - 740LD xD. Astazi, după un drum in oraș de 1-2 ore, a început sa scoată fum alb de sub mijlocul mașinii aproximativ, fumul ducându-se majoritar spre stânga, adică pe partea șoferului. Nu mirosea a ulei incins, ulei nu consumă, nici antigel. Plăcuțele și discurile sunt noi precum și racitorul de gaze și EGR-ul. Mirosul era unul “ciudat” pot spune, nu știu cu ce îl pot compara, deoarece e prima oară când întâmpin un asemenea miros. Pot spune ca, câteva secunde s-a simțit un miros ciupitor de incins. Ceva, DPF-ul cred eu, sigur a fost la o temperatura mare, deoarece atunci când am deschis capota, ieșea fum alb și din stânga motorului, prin locul unde se vede evacuarea și DPF-ul (intre baterie și motor), iar fumul de sub mașina dispăruse. Fumul era spre incolor, nu era dens. Fum slabut. Pe evacuare nu ieșea nimic. Evacuarea e curată. Fumul respectiv era foarte cald. Am oprit mașina, am lăsat-o sa se răcească, am pornit-o și acum nu a mai dat fum deloc, deși am și forjat-o puțin sa văd exact ce și cum. In urma cu 4 zile i-am făcut revizia. Ma gândesc ca e posibil sa fii uitat ceva/făcut ceva când au schimbat filtrul de motorina. Masina nu are nicio eroare pe tester, cât nici in bord. I-am schimbat de curând ce am menționat mai sus + debitmetru aer și senzor contrapresiune (diferențial) la DPF! a Masina dădea uneori fum alb pe eșapament, când o supra exploatam, rămâneau si urme de “praf” pe toba. La BMW am întrebat si ei au zis ca sunt foarte multe G11-uri cu problema respectiva despre care nu se știe cauza. Dar acum nu s-a întâmplat nimic pe evacuare. Păreri? Săptămâna viitoare sunt programat la BMW.
  4. Buna seara! De ceva timp ma confrunt cu o problema, este vorba de un seria 7 e66 Facelift din 2005. Totul a ĂŽnceput când mi-a murit electromotorul și de la prea mult dat la automat s-a desincronizat cheia. Mecanicul nu știa de așa ceva și mi-a pornit-o timp de 2 zile doar din spray, statea pornita puțin timp din spray. In fine, i-am fĂŁcut resincronizare și a pornit fĂŁrĂŁ probleme. Ce am ĂŽnțeles ulterior este ca nu e foarte bine sa se dea cu atât spray de pornire, ma rog, aici sunt diferite pĂŁreri. La o sĂŁptĂŁmâna dupĂŁ ce am scos-o din service, toate bune și frumoase pana când ĂŽncerc sa ii dau talpa. Ămi dĂŁdea in nas, rateuri, nu ma lĂŁsa sa accelerez brusc și ĂŽncĂŁ nu ma lasĂŁ. Menționez ca dacĂŁ urc lin viteza duce și pana la 150 km/h șamd, dar dacĂŁ accelerez brusc cu pedala la podea, ma oprește. Acum cam 2 sĂŁptĂŁmâni, de nervi ce aveam, ca tot fĂŁcea așa, primind și sfaturi de la un mecanic nu prea priceput (observ acum), care zicea ca e posibil sa fie necesarĂŁ o desfundare (desfundare la nu știu ce considera el) și ca trebuie sa-i dau talpa chiar dacĂŁ ĂŽmi da in nas. Chiar asta am fĂŁcut și dupĂŁ 4-5 rateuri mi-a apĂŁrut in bord “engine failure!”, s-a oprit motorul in mers, n-a mers sa-l aprind decât dupĂŁ ce am scos și am bĂŁgat cheia la loc in contact, dupĂŁ care a mers normal. Și cum zice și in titlu, la relanti, uneori, tremura de parca e cineva sub picioarele mele care mișcĂŁ de mașina. Când era mai frig tremura mai rĂŁu, acum observ ca s-a mai diminuat puțin, dar tot tremura, lucru care uneori ma sperie, sincer. In mers nu tremura, sau probabil ca nu simt. Erori in bord: niciuna. Pe tester erorile sunt: EKPS (Fuel Pump control) Inteligent battery sensor Rail pressure monitoring, delivery deviation Cineva mi-a zis ca e posibil sa fie senzorul de la pompa ĂŽnaltĂŁ presiune, dar e cam 1.000 lei de la Bosch și pana sa dau banii aia, poate degeaba, sa aud și alte pĂŁreri. Injectoarele 3 și 6 am observat pe tester ca bagĂŁ mai multĂŁ motorina decât celalalte la relanti, mai ales 6. Injector 1: -0.2 Injector 2: -0.9 Injector 3: 0.8 Injector 4: -0.8 Injector 5: -0.2 Injector 6: 1.3 mg/stroke Ăntreb aici pentru ca nu știu la ce mecanic sa merg. DacĂŁ nu va stii nimeni aici, am sa consider un drum pana la reprezentanta. Piese recent schimbate: Electromotor nou bosch, bujii incandescente noi bosch, filtru motorina nou.
  5. se merita pupane-ai in pula
  6. PĂŁrere BMW e66 long 730d 2006? Se merita? Mașina este ĂŽngrijitĂŁ și nu prezintĂŁ defecțiuni nici electric nici la mecanic. Vreau argumente!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.