Jump to content

RobertLaurentiu

Members
  • Posts

    1
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    BMW F30

RobertLaurentiu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • One Year In Rare
  • Week One Done
  • One Month Later

Recent Badges

0

Reputation

  1. Salut, bmw 2012 320i F30…acum vreo 2 luni am primit eroare in bord “fuel supply fault”, masina a intrat in limp mode si in vreo 200m s’a oprit. 2 mecanici sau oprit sa vada daca sunt bine si m’au ajutat sa mut masina de pe carosabil, nimic ciudat sub masina sau capota, nici o scurgere sau altceva, dupa 10 min am pornit masina fara nici un o eroare in bord, am condus moderat pana la garaj la el unde a pus testerul ai i’a dat niste coduri despre care el a zis ca ar putea fi “high pressure fuel pomp” sau calculatorul, nu era prea sigur( scriu in engleza denumirile). Am reusit sa conduc acasa si la vreo 3 zile, in acelasi loc, aceeasi problema, tin sa mentionez ca in ambele situatii era foarte cald afara, peste 30 de grade, am lasat masina pe avarii 10 min, am pornit si nici o problema pt vreo 6-7 saptamani, am zis ca am prins benzina proasta desi alimentez doar shell si ca a fost ceva de moment. Ieri si azi masina s’a oprit cu aceeasi eroare, aceeasi temperatura, aceeasi solutie, lasata 10-15 min, pornit masina si iar la drum. Am programare la mecanic abia peste o sapt, am parcat’o si acolo ramane pana cand o duc la mecanic. Va scriu cu lux de amanunte ca poate mai eliminam din presupuneri gen temperatura, curba stransa etc etc am inceput sa citesc niste forumuri din strainatate cu niste baieti care au aceeasi problema, au schimbat de la baterie pana pompele de carburant, de la cea din rezervor si pana la cea care trim benzina in injectoare, masina nu are nici un simptom, motorul merge l fel, nu consuma mai mult, porneste dimineata indiferent de temperatura, nu face zgomot! Desi ar putea fi oricare din cele mentionate mai sus, singurele 2 care imi raman plauzibile si se aseamana cu problema celor de pe alt forum ar fi “ Fuel pump driver module” cred ca e calculatorul care masoara cantitatea de carburant trimisa catre injectoare (cred), cica asta se uzeaza in timp si poate da erori(mai ales la temperaturi ridicate) iar a a doua varianta ar fi un software upgrade la masina(am citit ca pot da erori de genul daca nu e updatat, al meu e mai vechi decat masina cred). Va scriu toate astea in ideea ca poate cineva a avut problema asta si are idee, n’as vrea sa ma apuc sa schimb tot si la 2 zile sa’i sun sa le zic ca nu era piesa aia etc Multumesc si astept pareri
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.