Jump to content

Problema sonda lambda, Bmw 520i, 1992


Qwest

Recommended Posts

Buna, am un bmw 520i, m50b20 din 1992, am pus-o pe tester si mi-a dat eruare de la releul sondei lambda, mi-a controlat releu e bun dar circuitul catre releu este defect, au controlat siguranta circuitului e buna, au ajuns pina la ECU, si au vazut ca contactul "minus" - nu vine din ECU, un electric a desfacut ECU, mi-a spus ca e de la procesor. In fine, acei din servis au o solutie, dintr-un search pe internet am inteles ca releul sondei are functia sa incalzeasca sonda pina la 400-500 grade, ca ea sa poata sa functioneze, apoi sonda functioneaza de la temperatura noxelor emise, ma gindesc ca ECU ar trebui in acel moment sa deconecteze releu sa nu mai incalzeasca sonda, acei din servis mi-au propus sa ii dĂŁm minus din alta parte releului sa functioneze non-stop releul, pot rezolva problema in acest mod ? sau el daca v-a lucra in asa regim se va defecta ? cine imi da o idee cum sa procedez? ECU nu mi-l poate repara, sau nu stiu trebuei poate sa mai incerc in alta parte, alta solutia inafara de repararea sau inlocuirea ECU exista ? multumesc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.