Jump to content

Under (RE)Construction


ionutukw

Recommended Posts

Buna ziua la toata lumea

Am doua luni de cand sunt proprietarul unui E36 2L, din 1992.Am ajuns la aceasta masina printr o conjunctura fericita spun eu pentru mine dar mai ales pentru ea.Inca de la bun inceput trebuie sa recunosc ca sunt un fan de diesel convins, dar in februarie am inceput o afacere si am avut nevoie mai mare de bani pentru investitii asa ca am renuntat la fosta mea masina si am gasit o pe aceasta.Era statuta pe dreapta de vreo 3 luni, si intr o stare jalnica, dar am luat o la un pret foarte foarte bun.Are numere definitive de germania, dar aici nu am o problema deoarece viitorul meu cumnat este neamt si ma ajuta cu prelungire de carte verde si TUV.

Ca orice om responsabil, dupa ce am cumparat masina am fost la service si am descoprit cu stupoare ca fostul proprietar a folosit filtru de motorina in loc de benzina, care juca cum vroia el in cartusul de filtru, pompa de benzina montatata invers pe traseu, in spatele instalatiei de clima am gasit zeci de cabluri taiate, ridicatoare de tensiune toate neizolate ca omul ca orice meltean a avut neoane sub masina.Masina are scaune din piele gri de fabrica, dar si aici avem o surpriza, omul a facut un interior custom adik plafon imbracat in piele alba, stalpii fata spate idem, doar ca mare lucraree a facut el ca toate atarna ca niste liane.Si mai sunt multe alte elemente de tuning mioritic care nu le mai enumerez ca ma iau iar toti dracii.

Ideea de baza este ca daca in ziua cand am luat o eram ferm convins ca atat cat tine fara sa bag bani in ea, atat voi merge cu ea.....acum sunt mai mult decat convins ca trebuie reinviata...

Dotari...interior piele gri, clima manuala, bara fata M,suspensiu sport (prea joasa dar nici nu o ridic, eventual sa schimb arcurile pentru ca sunt cam uzate si e cam moale), jante originale pe 15", evacuare sport, volan M,

Planul de reinviere, in ordinea prioritatilor:

-schimbarea plafonului si stalpilor

-parbriz ( care e crapat si poate ma ajuta cineva din Iasi ca am gasit dar la niste preturi astronomice)

-conectare OBC, am unul cu 18 butoane dar nu e legat ( si aici mi ar prinde bine un sfat tot din iasi)

-oglinzi de M pentru ca acum are DTM Look dar nu imi plac deloc

-eleron luneta, eleron M portbagaj

-fusta M bara spate

-schimbare arcuri

-jante 17' Borbet A ( am probat acum 2 saptamani un set la Targu Neamt dar imi atingeau si in fata si in spate, aveau j 9respectiv 10 pe spate)

-in prima faza o voi folia capota , cupola, portbagajul carbon si restul masinii negru mat, si mai tarziu o vopsea totala

-cred ca se intrevede si o schimbare de volanta plus kit de ambreiaj dar aici cu siguranta voi merge pe ceva mai profi

 

as fi vrut sa pun poze dar nu functioneaza...voi reveni

-in final : TURBO

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.