Jump to content

sistem racire defect,helpppp


Recommended Posts

uita te pe toba si vezi daca iti scoate aburi,garnitura se mai ciupeste si la evacuare iar apa o scoate pe toba sub forma de aburi,iar in cazul in care nu e chiulasa,vezi in spate la motor pe chiluasa ai un cot de plastic care se strica mai des si apa curge pe motor si se evapotra si de aia nu ai cum sa vezi daca iti curge,uite aici o poza in care piesa cu probleme e incercuita

post-49033-0-34465800-1309647254_thumb.png

Link to comment
Share on other sites

Am pus o bucata de hartie la toba de esapament, am accelerat vreo 2-3 minute si m-am uitat. Nu e pic de apa acolo. Nu mai inteleg. O sa verific piesa pe care mi-ai indicat-o. Deja fac cu nervii, am fost la 3 service-uri si nimeni nu stie sa-mi spuna exact ce are. Toti dau cu presupusul, din bara in bara
Link to comment
Share on other sites

Am pus o bucata de hartie la toba de esapament, am accelerat vreo 2-3 minute si m-am uitat. Nu e pic de apa acolo. Nu mai inteleg. O sa verific piesa pe care mi-ai indicat-o. Deja fac cu nervii, am fost la 3 service-uri si nimeni nu stie sa-mi spuna exact ce are. Toti dau cu presupusul, din bara in bara

mai este o pisa de plastic care face probleme dar sa ajung acasa si o sa ti pun diagrama,incearca si o aerisire buna...si asta e o posibila cauza

Link to comment
Share on other sites

vasul de expansiune, e notoriu cat de des crapa la e46.

 

 

Acum ca ai pus sistemul de racire la punct si ai presiune cat trebuie in el pe posibil sa isi fi dat duhul..si la fel.. daca e crapatura fina e posibil sa nu observi usor si sa piarda doar la cald..

 

 

Link to comment
Share on other sites

vasul de expansiune, e notoriu cat de des crapa la e46.

 

 

Acum ca ai pus sistemul de racire la punct si ai presiune cat trebuie in el pe posibil sa isi fi dat duhul..si la fel.. daca e crapatura fina e posibil sa nu observi usor si sa piarda doar la cald..

si aveam asa o incredere in bmw.....:))

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu dupa o vreme au scos o versiune noua la el, care cica e mai rezistent..

mi am rezolvat problema cu apa,aveam un prezon rupt la chiulasa si apa dadea afara pe bloc,am luat prezoane noi si garnitura si le am schimbat,acum merge:)

Edited by bmw_e46
Link to comment
Share on other sites

dca e cineva care se pricepe,imi poate spune de ce imi sta martorul la ulei aprins galben,uleiul doar ce l am schimbat si acelasi lucru,si filtrul e nou,am eroarea asta in bord de cand am luat masina,se stinge dupa 5 minute de mers cu masina
Link to comment
Share on other sites

ori e sonda vinovata ori chiar ai o problema cu presiunea la ulei.

deci e posibil sa nu fie presiunea buna....,zilele astea imi iau ceasuri suplimentare pentru incarcare,ulei si apa,dupa ce le montez o sa vad presiunea,ms de ajutor

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.