Jump to content

E90 105 000km


SM07PRM

Recommended Posts

oameni buni,am 105 000 km si o am din 2006 de la 0km,318d 122cai.nu am schimbat in afara de consumabile nimic la ea.ce trebuie sa schimb?desi nu bate nimic,nu face figuri,am de gand sa-i fac o revizie generala,insa vreau sa am cat de cat habar inainte.singura chestie care simt eu ca e ceva in neregula e la volan cand virez,parca scoate un sunet greoi,banuiesc ca e ceva curea.ce tre sa schimb?baterie?bucse?capete de bara?

Multumesc anticipat.

Link to comment
Share on other sites

referitor la sunetul care il face pompa de servo cand virezi , intai verifica nivelul lichidului de servo , daca e la nivel sa te pregatesti pentru o pompa de servo noua , de asemenea daca nu ai schimbat pana acum sa schimbi si lichidul de frana si sa aerisesti instalatia , in rest urcata pe elevator si vazut cum sta cu articulatia pe fata , amortizoare , flanse amortizoare , daca nu ai schimbat bateria in 5 ani pana la iarna ar fi ideal sa o schimbi , e bine sa verifici fulia de la vibrochen , curele , role intinzatoare
Link to comment
Share on other sites

e slab sunetul si nu face mereu,voi verifica maine lichidul de servo ca nu mi-a picat fisa sa- ma uit la el.lichidul de frana il voi schimba intr-adevar.si de baterie aveam dubii de altfel daca trebuie sau nu....mersi de sfaturi.
Link to comment
Share on other sites

am un BMW 318d 122hp 2006 cum trebe sa fac servisul la el ca nimeni nu ma lamurit pana acuma ce ulei,filtru de motorina la cat timp trebe schimbat,microfiltu cand trebe sa-l schimb

am bagat ulei 5w30 si alti zic ca trebe sa bag 5w40 pt ca nu are filtru de particule, daca bag 5w30 atunci consuma ulei

Link to comment
Share on other sites

am un BMW 318d 122hp 2006 cum trebe sa fac servisul la el ca nimeni nu ma lamurit pana acuma ce ulei,filtru de motorina la cat timp trebe schimbat,microfiltu cand trebe sa-l schimb

am bagat ulei 5w30 si alti zic ca trebe sa bag 5w40 pt ca nu are filtru de particule, daca bag 5w30 atunci consuma ulei

alea sunt aberatii, 5w30 e uleiul pentru e90 318d...in general filtrele si uleiul eu le schimb pe la 23 000 km chiar daca ele duc 30 000,insa carburantul modul agresiv in care conduc masina si avand in vedere ca mai mult in oras o folosesc,e indicat sa-l fac inainte de 30 000.

Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa ingrijesti exemplar masina in conditiile din romania se recomanda sa nu depasesti 15.000 km intre revizii , eu personal fac revizia la 10.000 km , si o data cu uleiul se recomanda schimbarea tuturor filtrelor aer / ulei / motorina - benzina / polen
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa ingrijesti exemplar masina in conditiile din romania se recomanda sa nu depasesti 15.000 km intre revizii , eu personal fac revizia la 10.000 km , si o data cu uleiul se recomanda schimbarea tuturor filtrelor aer / ulei / motorina - benzina / polen

 

la E90 reviziile sunt indicate in conditii normale sa se faca revizia la 30 000 cu un condus lejer.deci la 23 000 eu zic ca e ok,e exagerat sa faci de 3 ori mai multe revizii doar ca avem noi drumuri mai aiurea.asta ar inseamna ca la 5 drumuri satu-mare bucurestiadica odata la 2,3 luni sa fac revizia... :blink:

Link to comment
Share on other sites

la E90 reviziile sunt indicate in conditii normale sa se faca revizia la 30 000 cu un condus lejer.deci la 23 000 eu zic ca e ok,e exagerat sa faci de 3 ori mai multe revizii doar ca avem noi drumuri mai aiurea.asta ar inseamna ca la 5 drumuri satu-mare bucurestiadica odata la 2,3 luni sa fac revizia... :blink:

Ai facut tu vreo analiza de ulei sa vezi daca e bine sa faci la 23 in loc de 30.000 mii ? Ia cauta un pic pe forumuri straine si ai sa vezi cam ce proprietati are un ulei dupa 10.000 km, cu tot cu buletine de analiza , particule metalice, etc. Aia nu-si dau cu parerea , iau monstra de ulei si o trimit la analiza si in functie de motor si rezultat isi ajusteaza intervalul de revizie.

Aia 30.000 sunt buni pentru portofelul reprezentantelor cand ofera revizii gratuite 5 ani. Pana si computerul masinii se ajusteaza dupa cum mergi. La e60-ul meu s-a aprins schimbul de ulei dupa 19.000 km, si puteam sa-i dau si mai tare in gura. Daca faci vreo 20 ture de Nurburgring cred ca se aprinde dupa 6000 km.

O fi el full syntetic dar in 30.000 km nu mai e ulei si iti dai seama fara sa fii specialist dupa zgomotul motorului sau dupa faptul ca primii 10.000 km nu mananca un gram si dupa aia incepe sa pape.

6 litri de ulei si 2 filtre sunt sub 200 euro , nu e o avere mai ales ca vorbim de masini relativ noi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.