Jump to content

plina de ulei de la servo servo


Rosu_gabriel

Recommended Posts

dupa cum v-am zis si in titlu.. de fiecare data cand deschid capota o gasesc plina de ulei de la servo, in jurul busonului pe unde completez nielul

 

problema a aparut de vreo 3 saptamani, nu simt nimic in volan ca ar merge greu, se comporta normal numai ca nu e bine sa imi arunce uleiul si mai ales pe la buson.. sau cel putin eu asa am impresia..

 

ce parere aveti.. ce masuri sa iau ?? va multumesc

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu mi sa mai intamplat asa ceva dar eu chiar acum am fost de i am schimbat lichidul de servodirectie iti recomand atf 220 de la mobil 1

 

deci in problema ta cred ca se poate rezolva astfel din punctul meu de vedere incearca sa schimbi lichidul de la servo si aerisesti instalatia fai uite cum am facut eu astazi

 

scoti furtunul de sub vas il lasi sa curga tot jos dupa ce a curs tot jos iei o data maxim dreapta o data maxim stanga sal arunce afara pe tot si din caseta , dupa acea mufezi la loc furtunul torni cam 500 grame lichid servo si iei de 3 ori stanga si de 3 ori dreapta , dupa aceea verifici nivelul si il completezi pana la maxim si nu o sa mai ai probleme , apropo capacul de la butoiasul de servo are o gaura in el uitate atent aceea gaura este pentru aer sa circule aerul continu sa nu se unfle poti sufla in ea sa vezi ca iasa aer pe jos , dupa ce ai facut asta 90% nu cred ca o sa mai ai probleme un bidon de 1 litru de atf e cam 25 lei atat am dat eu nu ai nevoie de 1 litru de circa 750 ml daca nu ma insel.

Link to comment
Share on other sites

Nu mi sa mai intamplat asa ceva dar eu chiar acum am fost de i am schimbat lichidul de servodirectie iti recomand atf 220 de la mobil 1

 

deci in problema ta cred ca se poate rezolva astfel din punctul meu de vedere incearca sa schimbi lichidul de la servo si aerisesti instalatia fai uite cum am facut eu astazi

 

scoti furtunul de sub vas il lasi sa curga tot jos dupa ce a curs tot jos iei o data maxim dreapta o data maxim stanga sal arunce afara pe tot si din caseta , dupa acea mufezi la loc furtunul torni cam 500 grame lichid servo si iei de 3 ori stanga si de 3 ori dreapta , dupa aceea verifici nivelul si il completezi pana la maxim si nu o sa mai ai probleme , apropo capacul de la butoiasul de servo are o gaura in el uitate atent aceea gaura este pentru aer sa circule aerul continu sa nu se unfle poti sufla in ea sa vezi ca iasa aer pe jos , dupa ce ai facut asta 90% nu cred ca o sa mai ai probleme un bidon de 1 litru de atf e cam 25 lei atat am dat eu nu ai nevoie de 1 litru de circa 750 ml daca nu ma insel.

 

multumesc frumos pentru sfat.. astept sa vad ce mai zic si ceilalti colegi de pe forum si o sa incerc vartianta ta.. am mai completat saptamana trecuta cu 200 de ml de ulei.. restu era consumat si aruncat pe la buson..

Link to comment
Share on other sites

Asa pateam si eu. Se scurgea pe undeva lichidul de servo si se prelingea pe furtunuri pana jos.

Am incercat sa schimb garnitura capacului, am schimbat colierele, am verificat furtunurile, dar tot degeaba.

Rezolvarea a fost schimbarea rezervorului de servo si a celor doua furtunuri. De atunci totul e perfect curat, nu mai e nici urma de lichid.

Banuiesc ca in timp apar niste fisuri mititele in rezervor si de aceea apar scurgerile.

Link to comment
Share on other sites

Asa pateam si eu. Se scurgea pe undeva lichidul de servo si se prelingea pe furtunuri pana jos.

Am incercat sa schimb garnitura capacului, am schimbat colierele, am verificat furtunurile, dar tot degeaba.

Rezolvarea a fost schimbarea rezervorului de servo si a celor doua furtunuri. De atunci totul e perfect curat, nu mai e nici urma de lichid.

Banuiesc ca in timp apar niste fisuri mititele in rezervor si de aceea apar scurgerile.

si ceea ce zice paul e 100% corect dar poti demonta vasul pentru lichidul de servo sal verifici si pe interior poate sa fie putin infundat sa nu faca miscarea continua calumea si sa il refuleze afara , nu am mai mentionat de furtune ca trebuiesc verificate colierele etc ...ca ma gandeam ca e ceva logic indata ce faci aceasta lucrare mentionata de mine mai sus

Edited by Fan4BMW
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

si ceea ce zice paul e 100% corect dar poti demonta vasul pentru lichidul de servo sal verifici si pe interior poate sa fie putin infundat sa nu faca miscarea continua calumea si sa il refuleze afara , nu am mai mentionat de furtune ca trebuiesc verificate colierele etc ...ca ma gandeam ca e ceva logic indata ce faci aceasta lucrare mentionata de mine mai sus

 

 

credeti ca daca as pune alt (capac, dop, buson, cum vreti voi sa-i ziceti), sa-l inlocuiesc pe cel vechi ar putea sa mearga?.

 

pentru ca sunt 100% sigur ca pe acolo arunca uleiul si nu prin alte fisuri ale vasului.. pentru ca e plina mereu deasupra

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.