Jump to content

probleme aparute dupa schimbarea fuliei la e60


Recommended Posts

salut.am un bmw 525 din 2005 ,automat,caruia i-am schimbat fulia cu cureaua(cea mica) si rola acum vreo 2 zile,deoarece mi-i s-a rupt fulia in mers,asa dintr-odata,si dupa ce le-am schimbat mi-a aparut o problema si anume:cand invart de volan ,cu masina pornita,stand pe loc sau cand plec de pe loc pana pe la 10 km pe ora se simte o trepidatie(vibratie) destul de puternica(se simte si de pe scunul din dreapta)ca si cum cureaua care actioneaza pompa servo este foarte stransa si nu ii da voie sa faca o cursa normala.aceasta problema dispare total dupa ce am plecat de pe loc(in mers),dar revine ori de cate ori plec de pe loc sau merg foarte incet.e valabil atat pt mersul inainte cat si in marsalier.are careva idee care poate fi cauza ?

post-50651-0-55797800-1316296795_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

cand ti s-a rupt fulia a mai afectat si alceva? Verifica nivelul lichidului servo

 

nu cred ca a mai afectat si altceva,pt ca nu s-a rupt total,si am oprit masina imediat ce mi-a aparut in bord ca nu se mai incarca bateria,deoarece si alternatorul e angrenat de aceeasi curea.si zic ca nu s-a rupt total,pt ca inca mergea daca nu porneai compresorul de aer conditionat,dar incepea sa se invarte in gol cand avea ceva mai multi comsumatori ,precum compresorul de aer.si nivelul lichidului de servo e nornal.

 

la servo iti trebuie curea 4pk830elast

probabil ca tu ai luat o curea normala 4pk830

 

e foarte probabil sa fie o problema de curea,asa mi-i se pare si mie dupa cum se manifesta,stii cum pot vedea ce fel de curea e cea pusa pe masina,adica scrie pe undeva pe ea ,sa incerc sa o schimb si sa iau una elast de care spui tu..si inca ceva,mi-a mai zis un prieten ca mai e posibil sa fie si de la faptul ca nu am pus o fulie originala ,ci una pe producator,facut de spanioli isj era firma ,si ca fulia asta sa nu aiba cauciucul care preaia vibratiile asa elastic ca una originala,si fiind mai rigida sa imi transmita vibratiile in volan.astept in continuare pareri.

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

e foarte probabil sa fie o problema de curea,asa mi-i se pare si mie dupa cum se manifesta,stii cum pot vedea ce fel de curea e cea pusa pe masina,adica scrie pe undeva pe ea ,sa incerc sa o schimb si sa iau una elast de care spui tu..si inca ceva,mi-a mai zis un prieten ca mai e posibil sa fie si de la faptul ca nu am pus o fulie originala ,ci una pe producator,facut de spanioli isj era firma ,si ca fulia asta sa nu aiba cauciucul care preaia vibratiile asa elastic ca una originala,si fiind mai rigida sa imi transmita vibratiile in volan.astept in continuare pareri.

 

 

4pk830elast de la CONTITECH sau 4pk830SF de la GATES

scrie pe curea

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.