Jump to content

Probleme Control Valve?


Recommended Posts

Piesa 5 Salut baieti.Am un E46 1,9 benzina (M43/TU) din `98 si am o problema cu presiunea de ulei din rampa.La fiecare pornire,pt 1-2 sec,am un zornait de tacheti.Am avut ulei BMW OEM 10W 40 pe care l-am schimbat cu Motul 5W 40 8100 X-clean,crezand ca el este de vina.Din pacate tot asa face.

Baiatul care mi-a schimbat uleiul mi-a spus ca ar fii de vina supapa(control valve) care tine uleiul sus special pt porniri.Ma refer la piesa 5.

S-a mai lovit careva de aceasta problema?Se schimba greu?

Link to comment
Share on other sites

Piesa 5 Salut baieti.Am un E46 1,9 benzina (M43/TU) din `98 si am o problema cu presiunea de ulei din rampa.La fiecare pornire,pt 1-2 sec,am un zornait de tacheti.Am avut ulei BMW OEM 10W 40 pe care l-am schimbat cu Motul 5W 40 8100 X-clean,crezand ca el este de vina.Din pacate tot asa face.

Baiatul care mi-a schimbat uleiul mi-a spus ca ar fii de vina supapa(control valve) care tine uleiul sus special pt porniri.Ma refer la piesa 5.

S-a mai lovit careva de aceasta problema?Se schimba greu?

 

Se pare ca e unicata masina mea :frantics:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Am reusit intr-un final.E destul de greu ,dar merita efortul si nervii.Aceasta piesa se schimba prin baia de ulei.Bineinteles ca nu ea a fost de vina pt problema care am avuto(oricum am schimbat-o) :rolleyes: .

Problema a fost sorbul de ulei care era super imbacsit,mai exact sita lui.Avand in vedere ca masina mea e din `98 ,nu cred a fost data jos baia vreodata.Am avut ce curata :getlost: .

La 1,9 benzina din cate am inteles se da cel mai usor jos baia de ulei:

 

1.se desface compartimentul filtrului de polen + teava in care intra joja + filtru ulei

2.se ridica masina pe elevator (nu cred ca se poate face aceasta operatie pe un canal)

3.se da jos scutul(daca mai ai) + uleiul din baie

4.se desface bara rigidizatoare (triunghiul)

5.se desface caseta de directie (nu trebuie desfacuti capetii de bara)

6.se desfac suportii motor de pe caroserie

7.se suspenda motorul cu o bara sanatoasa si 2 buc butuci de contra aripa

8.se desface bucsa de pe caroserie care intra in bratul de aluminiu (doar partea stanga ,sofer)

9.abia acuma se poate zice ca am ajuns sa desfac baia de ulei

10. piesa 5 , este bagata in blocul motor exact sub pompa de ulei sustinuta de o siguranta zeger.

 

Nu am apucat sa fac poze

A durat aprox 6 ore .

 

In final am scapat de zornaitul de la prima cheie.

Edited by Mad318
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.