Jump to content

Problema ventilator


Recommended Posts

Buna ziua

 

BMW e46 318i 1895 cmc 118 cp an fab. noiembrie 2000

Problema : Dimineata am mers cu masina la servici iar cand am iesit la ora 16 am mers sa alimentez ( un drum de aprox 1 km) cand am iesit din benzinarie am observat acul de la temperatura pan in capat pe zona rosie. Am oprit intr-o parcare am deschis capota si am observat ca nu mergea ventilatorul de la radiator. Am observat pe motor urmede "rahat" de sobolan si initial am crezut ca s-a blocat in ventilator dar ventilatorul nu era blocat. Am crezut ca a ros ceva cablu de alimentare( inca nu stiu daca nu e asa ) Am verificat rezistenta (37) care e intacta. Am scos mufa de la senzorul de temperatura si am legat-o pe direct ca sa pot ajunge pana acasa . In momentul de fata ventilatorul merge pe direct fara oprire. Ce nu imi e mie clar este de ce ramane acul de la temperatura pe rosu chiar de cand pun contactul. Am mers cu ventiatorul pornit tot timpul cam vreo 20 de minute si clima data pe 32 de grade iar acul nici nu se misca deloc de pe capatul rosu.

Intrebarea e : Senzorul de temperatura e defect ? din moment ce ventilatorul nu merge iar dupa ce am facut legatura direct s-a pornit. Sau sa ma astept la altceva?

si

De ce nu coboara acul de pe capatul zonei rosi ?....din moment ce ventilatorul merge in continuu.

Multumesc anticipat pentru raspunsuri!

Edited by mexmex
Link to comment
Share on other sites

AM detectat problema !!!

 

se pare ca sobolanul mi-a sectionat 2 fire : unul de la senzorul care vine pus pe corpul filtrului de ulei- cel care indica schimbarea uleiului si al doilea da senzorul de temperatura a lichidului de racire- care vine direct pe corpul motorului .

Mia dat un pic de lucru ........

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

AM detectat problema !!!

 

se pare ca sobolanul mi-a sectionat 2 fire : unul de la senzorul care vine pus pe corpul filtrului de ulei- cel care indica schimbarea uleiului si al doilea da senzorul de temperatura a lichidului de racire- care vine direct pe corpul motorului .

Mia dat un pic de lucru ........

poti sa-mi spui mai exact pozitia senzorului de pe blocul motor?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.