Jump to content

probleme motor e36 m50b20


Recommended Posts

depinde, a existat un modul optional de engine check sau ceva de genul, chiar nu mai stiu cum se numeste, ma uit maine la mine la masina. care iti poate afisa in bord toate codurile de eroare, dar nu il au toate e34, era optional.

LA e36 nu stiu cum e, daca a existat.

Eu il am.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 126
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

depinde, a existat un modul optional de engine check sau ceva de genul, chiar nu mai stiu cum se numeste, ma uit maine la mine la masina. care iti poate afisa in bord toate codurile de eroare, dar nu il au toate e34, era optional.

LA e36 nu stiu cum e, daca a existat.

Eu il am.

 

la e36, engine check e realizat de DME, doar ca nu iti afiseaza in bord...in State am inteles ca era obligatoriu sa aibe check engine in bord. tot la e36 are modul check, dar ala e ptr OBC, pentru alte componente decat motorul.

 

on :

 

descarca sau deschide service manual, la pag 57 ai troubleshooting motor iar la pag 166 cum se verifica TPS, si in ce valori trebuie sa se incadreze. la fel ai proceduri ptr app toti senzorii, verificabili cu voltmetru, sau cum ii zice...

 

http://www.mediafire.com/?gldgnyynz4y

Link to comment
Share on other sites

vorbesc despre altceva. Normal ca DME se ocupa de asta, dar la e34 exsita un modul suplimentar care iti afiseaza in bord absolut toate codurile de eroare pe care le are motorul. Practic nici nu ai nevoie de tester.

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

vorbesc despre altceva. Normal ca DME se ocupa de asta, dar la e34 exsita un modul suplimentar care iti afiseaza in bord absolut toate codurile de eroare pe care le are motorul. Practic nici nu ai nevoie de tester.

 

era bun si pe e36... :rolleyes:

 

referitor la cuplu, ma refeream la roata si apoi la volanta.

 

din cate stiu, HP e bazat pe cuplu (torque), intr-o ecuatie matematica

 

iar plaja de cuplu maxim, pentru o accelerare cat mai buna, ar fi bine ca, cuplu max sa fie cat mai sus in rpm, astfel in treapta superioara sa ai destul cuplu disponibil pana la urmatorul maxim etc...

 

mai depinde si de cutie, si de diferential..

 

http://www.epi-eng.com/piston_engine_technology/power_and_torque.htm

 

deci ptr liniute si drag, cred ca, cuplul la roata si plaja de cuplu max, sunt ceva mai importante decat HP. daca vorbim de accelerari de la 80 in a4a de ex, atunci da, HP isi spune cuvantul.

Link to comment
Share on other sites

nu le poti separa asta e problema. Statistic vorbind, masini de greutati similare castiga aia cu cai mai multi. 99% din cazuri. MAi ales la curse de 400m, unde sari de 100 km/h oricum.

uite asta e..piesa 3

http://www.realoem.c...=61&fg=25&hl=57

 

Practic pe langa mesajelea alea gen "engine coolant low", cu o combinatie de butoane si nu stiu mai ce, iti afiseaza toate codurile de eroare stocate de DME. Iti da doar ceva de genul P0034 sa zicem, nu ca un tester, dar ajuta. Poate il ajuta pe Raloo macar, ca testerele astea pentru e34 sunt tare dubioase..

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

CHECK CONTROL MODUL a fost pus si pe e36, nu pe toate (doar cele cu MID cu Check si cele cu OBC) dar din cate stiu, la e36 iti arata doar erori gen Brake lights failure, senzori frane abs etc, fara nici o legatura cu motorul, iar in bord sunt martorul CHECK, ptr MODULUL CHECK, si CHECK ENGINE, ptr eroare motor ( de la DME). Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

la e34 da si erorile permanente ( cele care se sterg doar din tester) de la DME. Asta iti zic sigur ca am testat eu. Normal pui contactul in pozitia doi, apesi acceleratia de 5 ori si cu mana pe nu stiu ce buton.. ceva de genul asta, si apoi incepe sa le afiseze in bord..

Poate e ceva simlar si la e36.

 

 

Daca iti da P0000 nu ai nci o eroare..

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

la e34 da si erorile permanente ( cele care se sterg doar din tester) de la DME. Asta iti zic sigur ca am testat eu. Normal pui contactul in pozitia doi, apesi acceleratia de 5 ori si cu mana pe nu stiu ce buton.. ceva de genul asta, si apoi incepe sa le afiseze in bord..

Poate e ceva simlar si la e36.

 

 

Daca iti da P0000 nu ai nci o eroare..

 

asa e, metoda cu pedala de 5 ori merge la masini OBD1, dar cu bec in bord check engine si fir tras de la conectorul x20pin 8 (mufa de langa cutia de sig) la pin 16 de la mufa alba a ceasurilor, astfel se initializeaza becul check engine si poti face diagnoza la pedala.

 

altfel nu merge, la e36 obd1. codurile sunt pe net, si cum se citesc.

 

un diy de la un tip din RO.

 

http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f99/diagnose-for-pre-95-e36s-obd-i-diy-t47837/

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Am mai aflat o chestie...patita de un prieten.Senzorul de la axa cu came cu problema.La rece mergea iar la cald accelera cu intreruperi.Ar putea fi si ala ma gandesc pentru ca e singurul care nu l-am schimbat dar il am.Acum ma intreb de ce nu a dat nimic pe tester daca ar fi ala defect?

 

LA M50B20 sunt 2 axe cu came.

 

Deci sunt 2 senzori sau doar numai 1?

 

@Florin eu am sa schimb senzorii ( axe+volanta+TPS). Te anunt de rezultat

 

Sunt singurii care sunt activi si pe benzina si pe gaz.

Edited by Raulooo
Link to comment
Share on other sites

Salut domnilor.O sa schimb si eu toti senzorii pentru ca ii am de pe alt motor.Am si de M52.Chestia e ca trebuie sa ajung acasa la Campulung in weekend si atunci ma pot ocupa.Momentan sunt in Bucuresti si as fi facut o proba cu alt ECU dar nu am de unde.Acum nu stiu ce sa cred si cu senzorul de la axele cu came,ma gandesc ca ar fi influentat putin si culoare bujiilor daca nu functiona in parametri,iar la mine bujiile arata foarte bine culoare maronie exact cum trebuie.Ar fi o varianta sa nu aprinda amestecul cum trebuie si deaia sa se tureze anapoda,dar cred ca ar fi afumat putin si bujiile,dar eu o tin in asa fel incat sa mearga rotund accelerand treptat si probabil de acolo culoare ok a bujiilor.Nu stiu ce sa spun..senzorul de pe volanta l-am schimbat il am in portbagaj pe cel vechi(care functiona la fel ca cel de pe masina)+debitmetru,sonda lambda si dupa cum spuneam nici o diferenta.La cald ,,baseste'' cand accelerezi,iar la rece merge ca si nou fara ezitare.A mai patit un prieten la un 2.5 din senzorul ala si ii accelera cu intreruperi acum nu stiu exact ce si cum dar de la senzorul ala s-a tras totul.
Link to comment
Share on other sites

Salutare. Am vesti proaspete dar proaste... din pacate.Am schimbat astazi si senzorul de la axa cu came si clapeta de acceleratie cu senzorul TPS si acelasi lucru.Cand e rece fucntioneaza ok cum se incalzeste baseste ca dracu' pe acceleratie.

Am luat din nou la verificat fisele si bujiile erau ok, am masurat rezistenta fiselor toate ok,aceeasi valoare, culoarea bujiilor maronie ok foarte putin afumate pentru ca m-am jucat putin cu debimetrul de aer.

Am verificat din nou compresia pe fiecare cilindru cu motorul cald si aveam 14,1 bari pe fiecare cilindru,toti cu aceeasi valoare.

Am scos pompa de benzina afara, am bagat-o intr-un borcan cu benzina si i-am pus manometrul de presiune pe tur,infundat la un capat,iar presiunea a urcat instant la aproape 8 bari si apoi scoasa tinea presiunea undeva la 7 bari fara sa scada.(manometrul montat direct la pompa)

Dupa toate astea motorul merge la fel.Daca o tin accelerata constant in mers si borboroseste are momente cand isi revine pentru cateva secunde si smuceste inainte,apoi iara baseste.Deja de pe la 5.000 rpm borboroseste tot timpul cred,nu imi pot da seama exact,dar daca o tin blana sta la 6.600 fara sa scada turatia.(nu am tinut-o mai mult de maxim 5-8 secunde)

Nu reusesc sa ii dau de cap.

Imi puteti recomanda un tester care sa imi spuna exact ce este de facut?Am mai facut o diagnoza dar nimic,nu stiu ce sa mai cred..sau un baiat priceput sa isi dea seama exact de problema.Maine pornesc spre Bucuresti.

Daca ma poate ajuta careva in orice mod platesc totul pe loc.

Numai bine!

Link to comment
Share on other sites

la m50b20 non vanos e OBD1, din cate stiu tipul poate citi obd1. suna-l si vorbeste cu el, s-ar putea sa te ajute si pe partea mecanica.

 

sau suna si la 0723007578 0766324050 LAF-ul, are garajul undeva pe antiaeriana, te poate ajuta pe mecanica.

Link to comment
Share on other sites

Salut.Astazi si-a dat duhul pompa de benzina.Am pornit masina de dimineata am mers 1 km pana la un magazin stau 5 minute si cand pornesc motorul fiind rece tot intrerupea.Apoi am lasat masina vreo 3 ore si dau sa plec din nou pornesc sa merg la peco si dupa nici 500 m se opreste motorul, timp in care borborosea urat rau si nu tragea. Am desfacut pompa si nu mai baga deloc deloc.Daca o pun direct pe baterie face scantei la borne si tacane dar nu invarte de nici o culoare.Clar a cedat.Am pus o pompa de 318 veche si statuta si aia la fel trebuia sa o lovesc sa se invarta.Cu aia a pornit masina dar abea se tura nici nu ajungea la 2500 rpm si intr-un final s-a oprit si nici aia nu s-a mai invartit.Oricum stiam ca e dusa dar am zis sa incerc totusi.Masina a ramas acasa la Campulung iar eu am venit cu alta in Bucuresti.Acum sper sa se fi tras toate de la pompa.Cumpar pompa si vineri o montez sa vad daca mai face.(eu spre ca nu)dar.... nu se stie niciodata.

Daca are cineva o pompa de benzina buna de 2.0 2.5 rog sa ma contacteze.

Link to comment
Share on other sites

am eu o pompa luata din dezembrari, a fost pe un e34 m50b25, sa vad pe unde e. Am cumparat-o din Arad, unde mi-a murit si mie, si am folosit-o dar cat sa ajung acasa si pana am luat una noua, imi era frica sa merg cu una sh ...

O sa verific maine daca o mai am si in ce stare e...

 

Link to comment
Share on other sites

sef, vezi ca pompa de benzina e aceeasi de la 1.6 pana la 2.8, nu stiu M3 :thumbsup:

http://bmwfans.info/parts/catalog/16141182842/

 

ia-o pe proba.

 

cand mai pui pompa pe direct, scoate releul pompei, si faci punte intre pinii 30 si 87 (ai releului) cu un fir cu siguranta de 15a intre (la mijloc). apoi auzi benzina in injectoare.

 

nu cred ca e ok sa o pui direct pe baterie :thumbsup:

 

vezi aici:

 

http://www.unitedbimmer.com/forums/bmw-oem-parts-department-diys-faqs/8287-e36-fuel-pump-diagnosis-replacement.html

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

Am gasit o pompa de 2.5 e mai sigur sa o iau de pe 2.5 decat de pe 1.6.Este pe masina,merg maine sa vad exact cum functioneaza si sa o cumpar.Nu cred ca are probleme daca o pun direct pe baterie, tot acelasi curent primeste e pentru protectie etc nu cred ca afecteaza cu ceva.In fine eu am scos pompa afara si nimic acum tacane si face scantei cand ating firele pe baterie.Ce credeti pompa a dat atatea batai de cap?Inainte sa cedeze dimineata a functionat ok pentru 1 km de mers maxim 2 minute.Am oprit motorul la magazin si cand sa plec deja ii venise dracii,iar apoi sa dus de tot.
Link to comment
Share on other sites

foarte rar da vreun semne ca moare. Mie mi s-a intrerupt odata, am mai mers 2 km maxim si a murit complet.

macar sunt ieftine, nu ca la diesel, eu am luat cu 600de RON noua, Bosch, si a tinut vreo 17 ani aia de era pe masina.

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.