Jump to content

Seria 3 E30


Nick

Recommended Posts

Salut,

Am si eu un E30 324diesel din 86.Mergea foarte bine pana cand au aparut niste probleme la electromotor.M-am dus cu el la

electrician si a schimbat bobina de pe electromotor.

Bun, de acum, insa au aparut problemele nasoale.

 

1.Nu mai merge turometru....zboara acul de colo colo....

2.Cand pun contactul nu se mai aprind pe bord martorii de preincalzire bujii si nu mai apare acel martor verde ca este ok sa pornesti motorul.Nu mai cred ca intra bujiile incandescente,nu se mai aude releul..si porneste dupa 4-6 chei cu mult fum alb de motorina.

Ce au in comun 1 si 2?

De unde-si ia semnalul pt turometru la acest diesel?Ce senzor?

Cine comanda sa intre bujiile?

Toate mufele par la locul lor...cei de la service se jura ca nu e de la ei...cunoasteti textul nu..

 

Exista un senzor sub galeria de admisie ,pe bloc,cilindrul 6cred,mai aproape de parbriz,in zona electromotorului unde au lucrat "maestrii" dar nu stiu ce face...cand pui contactul are pe el 12v insa.Ma gandesc ca el da comanda pt bujii.Ce senzor poate sa fie?

 

Multumesc de ajutor!

 

Salut , problema cu turometrul si cu martorii din bord poate avea doua cauze :

- acul turometrului poate sarii in toate partile in cazul in care ai un scurt undeva la instalatia electrica

- acul turometrului poate sa joace si senzorii din bord sa nu se aprinda datorita bateriilor care le are bordul (are niste baterii in interior care au fost gandite pentru a fi lifetime , dar cu timpul incep sa curga sau sa se termine si atunci apar problemele cu bordul . Repet , nu au fost concepute pentru a fi schimbate, de aceea trebuiesc desfacute si refacute cu pistolul de lipit celalalte legaturi .

sALUTARE , ACEEASI PROBLEMA O AM SI EU TOT LA UN 324 , DAR LA MINE TUROMETRUL NU MAI MERGE DE LOC. INTELEG CA ACELE BARERII NU SE POR SCHIMBA!

ATUNCI CE SE POATE FACE ?

 

Dupa multe zile de munca si dupa cheltuieli maricele am adus ursul in stadiul actual. Mai are cateva pete de rugina dar alea se rezolva cu 100 EUR cat de curand. Sper sa va placa pozele. Urmeaza niste jante ATS de 15 cu buza lata (sunt la vopsit) si cu asta cred ca am cam terminat proiectul. Am incercat sa pastrez aspectul clasic al ursului. Noaptea arata bestial combinatia de angel eyes alb cu xenon.

 

 

ce cotiera ai?arata f bine.ai grija d el :lol:

 

cotiera am luat-o de la un magazin din Satu Mare cu vreo 50 RON, mi-a placut ca e neagra complet.

 

Dupa multe zile de munca si dupa cheltuieli maricele am adus ursul in stadiul actual. Mai are cateva pete de rugina dar alea se rezolva cu 100 EUR cat de curand. Sper sa va placa pozele. Urmeaza niste jante ATS de 15 cu buza lata (sunt la vopsit) si cu asta cred ca am cam terminat proiectul. Am incercat sa pastrez aspectul clasic al ursului. Noaptea arata bestial combinatia de angel eyes alb cu xenon.

 

 

frumos ursu..felicitari :)

ce motor ai pe el?

si imi spui te rog halogene de ce putere ai pus..arata f bine

 

Motorul e M40 1.6, are 240.000 km dar inca merge bine, se aude putin axul cu came dar mi-a zis mecanicul ca inca nu trebuie schimbat. Oricum peste vreo 10.000 vreau sa-l schimb.

Halogene nu am deloc, in locul proiectoarelor am pus plasa neagra. Angel eyes sunt de 8000K cumparate de pe bmw-shop la fel si xenon-ul care e de 6000K (alb rece). Diferenta la condusul de noapte fata de farurile de fabrica e foarte mare, cu xenon merg linistit cu faza scurta cu 140 km/h pentru ca vad foarte bine.

SALUT , SI IMI CER SCUZE CA INTERVIN ASA , DAR AS FII INTERESAT DE PRETUL XENON-ULUI, CAT TE-A COSTAT PE TINE SI DE UNDE . MULTAM

 

cam 100 EUR de pe bmw-shop

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Deci Bestia mea e 1985` _ 320i - 2.0 L _ M20B20 _ I6, _ 129 PS (95 kW; 127 hp) Cam suna ciudat .... parca e un TDS ... la turati mai mari scoate si fum la greu (toba neagra) ... ( mai are si tremurici ... nu conteaza daca e calda sau rece ... numa cind ii vine ei ) ; :lol: Din pacate am primit raspuns de la Doctor ... `` Tre schimbat motorul , scapa din presiune si nu ajunge uleiul pina la tacheti , pompa de ulei ii ok ...`` si acuma o inceput sa si manince ulei la greu :) o reglat ceva si adevaru e ca acuma caut roti ca asteas terminate ... suna tot la fel ... voi mai incerca sa schimb bujiile si fisele ... nu as vrea sa ajung la schimbat de motor ( nici nu am deunde )

Buji am luat Denso 12ron/Buc acuma is Bosch super4 cred (nu le schimb pina nu fac rost de fise) si acuma vinez nishte Fise ... dar pina acuma numa la preturi ... de nu mio venit sa cred ... am scos pe rind fisele si cam 3 nu face nici o schimbare , is mai revine dupa ce ii dau 5-6 mii de turati, sub sarcina ... am schimbat si Ulei am pus Castrol Magnatec 10W-40 uleiul vechi nu prea io placut ca nul minca , acuma asta ii place la nebunie 500Km si aprox 1 litru a trebuit sa complectez :D

Va implor datim vro ideie ca eu is falit

:lol:

 

 

Drumuri bune si asfalt uscat! :)

Link to comment
Share on other sites

Salut!

Deci Bestia mea e 1985` _ 320i - 2.0 L _ M20B20 _ I6, _ 129 PS (95 kW; 127 hp) Cam suna ciudat .... parca e un TDS ... la turati mai mari scoate si fum la greu (toba neagra) ... ( mai are si tremurici ... nu conteaza daca e calda sau rece ... numa cind ii vine ei ) ; :lol: Din pacate am primit raspuns de la Doctor ... `` Tre schimbat motorul , scapa din presiune si nu ajunge uleiul pina la tacheti , pompa de ulei ii ok ...`` si acuma o inceput sa si manince ulei la greu :) o reglat ceva si adevaru e ca acuma caut roti ca asteas terminate ... suna tot la fel ... voi mai incerca sa schimb bujiile si fisele ... nu as vrea sa ajung la schimbat de motor ( nici nu am deunde )

Buji am luat Denso 12ron/Buc acuma is Bosch super4 cred (nu le schimb pina nu fac rost de fise) si acuma vinez nishte Fise ... dar pina acuma numa la preturi ... de nu mio venit sa cred ... am scos pe rind fisele si cam 3 nu face nici o schimbare , is mai revine dupa ce ii dau 5-6 mii de turati, sub sarcina ... am schimbat si Ulei am pus Castrol Magnatec 10W-40 uleiul vechi nu prea io placut ca nul minca , acuma asta ii place la nebunie 500Km si aprox 1 litru a trebuit sa complectez :D

Va implor datim vro ideie ca eu is falit

:lol:

 

 

Drumuri bune si asfalt uscat! :)

 

Sal.. am avut si eu aceeasi problema acum 2 ani si am tot forzato pana m-am trezit intr-o zi ca mi-a iesti biela prin blocu motor ..si am realizat ca trebuia sa schimb motoru mai demult ..tot probleme cu presiunea ..fisele ,, bujiile ..debitmetru ..etc ..da defapt era moturu ..nu mai face investiti proaste si fara rost ..un motor 2.o lcu toata instalatia te duce la 250-3350 euro .schimbal si gata ..

PS>>> ai grija sa il verifici pe masina inainte ..nu il lua daca nu e pus pe masina si vezi cu ochii tai ca merge ..el lumea plina de tzepari :)

Link to comment
Share on other sites

Am scos bujiile sa le curat ... prima era Bosch simplu iar celalalte sunt Beru cu 4 contacte ... al doilea cind am scos mam speriat curgea ulei de pe ea parca din baia de ulei am scoso si binenteles toate au depunere pe ele abea se vad contactele ... acuma le curat ( perie de sirma si hirtie abraziva fina ) diocamdata trag asa cu ea , ca din pacate mio mincat absolut toti bani ( transcris , bucse , bare de stabizare )

Mersi de sfat !

Ps: Macar stiu ca nu pot merge la drum lung cu ea ca cinestie unde ma lasa balta :)

Link to comment
Share on other sites

Am scos bujiile sa le curat ... prima era Bosch simplu iar celalalte sunt Beru cu 4 contacte ... al doilea cind am scos mam speriat curgea ulei de pe ea parca din baia de ulei am scoso si binenteles toate au depunere pe ele abea se vad contactele ... acuma le curat ( perie de sirma si hirtie abraziva fina ) diocamdata trag asa cu ea , ca din pacate mio mincat absolut toti bani ( transcris , bucse , bare de stabizare )

Mersi de sfat !

Ps: Macar stiu ca nu pot merge la drum lung cu ea ca cinestie unde ma lasa balta :)

 

Cu placere ..

Este ff important.....iti miros bujiile a benzina ? sau uleiul e slab ??? daca vrei sa scapi inca putin ..scoatei bujiile si ia o lumanre aprinsa si incearca sa bagi in locu bujiei ..gen sa ii dai foc ..si dupa aia da un msj daca are efect

Link to comment
Share on other sites

Am scos bujiile sa le curat ... prima era Bosch simplu iar celalalte sunt Beru cu 4 contacte ... al doilea cind am scos mam speriat curgea ulei de pe ea parca din baia de ulei am scoso si binenteles toate au depunere pe ele abea se vad contactele ... acuma le curat ( perie de sirma si hirtie abraziva fina ) diocamdata trag asa cu ea , ca din pacate mio mincat absolut toti bani ( transcris , bucse , bare de stabizare )

Mersi de sfat !

Ps: Macar stiu ca nu pot merge la drum lung cu ea ca cinestie unde ma lasa balta :lol:

 

Cu placere ..

Este ff important.....iti miros bujiile a benzina ? sau uleiul e slab ??? daca vrei sa scapi inca putin ..scoatei bujiile si ia o lumanre aprinsa si incearca sa bagi in locu bujiei ..gen sa ii dai foc ..si dupa aia da un msj daca are efect

 

 

Am curatat bujiile si am facut cum ziceai ... acuma parca merge mai fin si trage mai bine ... si da, miroase a benzina peste tot adica si in spate unde mai nou scoate la fum de nici nu mai stiu ce culori sa zic , deci de toate ( alb-gri , negru , albastru ) ... :)

Ulei am schimbat si am pus Castrol Magnatec 10W-40 dar il maninca foarte repede ... inainte era ceva amestec de toate felurile ca proprietarul nu schimbase ulei de citiva ani buni, numa complecta ... si acela nui placea .. asta dupa 500Km aprox a trebuit sa bag 1 litru :lol: ... nu am vazut nicaieri scurgere ( acuma am aduso de la `Doctor` care im spunea ca tre schimbat motoru o piscalit ceva peacolo si chiar merge mai bine decit cind lam dus la el dar o inceput sa manince ulei la greu )

Link to comment
Share on other sites

Am scos bujiile sa le curat ... prima era Bosch simplu iar celalalte sunt Beru cu 4 contacte ... al doilea cind am scos mam speriat curgea ulei de pe ea parca din baia de ulei am scoso si binenteles toate au depunere pe ele abea se vad contactele ... acuma le curat ( perie de sirma si hirtie abraziva fina ) diocamdata trag asa cu ea , ca din pacate mio mincat absolut toti bani ( transcris , bucse , bare de stabizare )

Mersi de sfat !

Ps: Macar stiu ca nu pot merge la drum lung cu ea ca cinestie unde ma lasa balta :lol:

 

Cu placere ..

Este ff important.....iti miros bujiile a benzina ? sau uleiul e slab ??? daca vrei sa scapi inca putin ..scoatei bujiile si ia o lumanre aprinsa si incearca sa bagi in locu bujiei ..gen sa ii dai foc ..si dupa aia da un msj daca are efect

 

 

Am curatat bujiile si am facut cum ziceai ... acuma parca merge mai fin si trage mai bine ... si da, miroase a benzina peste tot adica si in spate unde mai nou scoate la fum de nici nu mai stiu ce culori sa zic , deci de toate ( alb-gri , negru , albastru ) ... :)

Ulei am schimbat si am pus Castrol Magnatec 10W-40 dar il maninca foarte repede ... inainte era ceva amestec de toate felurile ca proprietarul nu schimbase ulei de citiva ani buni, numa complecta ... si acela nui placea .. asta dupa 500Km aprox a trebuit sa bag 1 litru :lol: ... nu am vazut nicaieri scurgere ( acuma am aduso de la `Doctor` care im spunea ca tre schimbat motoru o piscalit ceva peacolo si chiar merge mai bine decit cind lam dus la el dar o inceput sa manince ulei la greu )

Daca zici ca ti-ai facut schimbu la ulei nu te-ai uitat si u cum era uleiu ? oricum concluzia e sa nu o omori si sa te gandesti serios la schimbat motoru ..

Link to comment
Share on other sites

ma ajuta cineva cu kit de reparatie ,seturi de garnituri,daca exista si pe unde?

va rog :)

 

are poate cineva o schema electrica de la inchiderea centralizata? am un fir intrerupt si nu stiu care ,releul functioneaza doar cand vrea el.

releul e bun am verificat,inclusiv contactele

Link to comment
Share on other sites

ma ajuta cineva cu kit de reparatie ,seturi de garnituri,daca exista si pe unde?

va rog :)

 

are poate cineva o schema electrica de la inchiderea centralizata? am un fir intrerupt si nu stiu care ,releul functioneaza doar cand vrea el.

releul e bun am verificat,inclusiv contactele

 

 

salut uite ID meu kase_801 poate te pot ajuta cu garnituri si seturile de reparatie,,da add si vb.o zi buna

Link to comment
Share on other sites

Salut lumea BMW !

 

 

 

Am achizitionat un ursuletz (masina pe care mi-am dorit-o de mic copil ) acum vro doua saptamani din germania, am alergat vro' saptamana pe acolo sa il i-au euro 2 si in stare buna de functionare. Reusitam, insa la intoarcerea in tara am aflat ca lucrurile stau altfel decat le vazuzem eu acolo, euro 2 era vazut numai de nemti... Romanie, dulce Romanie.

M-am obisnuit cu ideea si am trecut peste, a venit solutia imediat, Bulgaria, toate problemele au o rezolvare :) .

 

Rugamintea mea vine in felul urmator: vreau sa o tunez si de aceea am nevoie de ajutorul vostru, dat fiind faptul ca voi sunteti mai de mult in breazla. spuneti-mi de unde as putea lua elemente de tuning, angeleyes, jante de care sa ii pun (ce merge pe modelul asta), ce ar mai trebui sa stiu despre masina...invatati-ma !

 

Masina este 318 IS din 1990 100Kw Coupe, negru.

pana acum nu am schimbat decat discurile pe fata, placute,cauciucuri, ulei, consumabile.

 

Multumesc !

Link to comment
Share on other sites

Salut lumea BMW !

 

 

 

Am achizitionat un ursuletz (masina pe care mi-am dorit-o de mic copil ) acum vro doua saptamani din germania, am alergat vro' saptamana pe acolo sa il i-au euro 2 si in stare buna de functionare. Reusitam, insa la intoarcerea in tara am aflat ca lucrurile stau altfel decat le vazuzem eu acolo, euro 2 era vazut numai de nemti... Romanie, dulce Romanie.

M-am obisnuit cu ideea si am trecut peste, a venit solutia imediat, Bulgaria, toate problemele au o rezolvare :) .

 

Rugamintea mea vine in felul urmator: vreau sa o tunez si de aceea am nevoie de ajutorul vostru, dat fiind faptul ca voi sunteti mai de mult in breazla. spuneti-mi de unde as putea lua elemente de tuning, angeleyes, jante de care sa ii pun (ce merge pe modelul asta), ce ar mai trebui sa stiu despre masina...invatati-ma !

 

Masina este 318 IS din 1990 100Kw Coupe, negru.

pana acum nu am schimbat decat discurile pe fata, placute,cauciucuri, ulei, consumabile.

 

Multumesc !

 

 

Cati bani ai dat pe ea ??? .. de unde esti u ?

Link to comment
Share on other sites

Salut lumea BMW !

 

 

 

Am achizitionat un ursuletz (masina pe care mi-am dorit-o de mic copil ) acum vro doua saptamani din germania, am alergat vro' saptamana pe acolo sa il i-au euro 2 si in stare buna de functionare. Reusitam, insa la intoarcerea in tara am aflat ca lucrurile stau altfel decat le vazuzem eu acolo, euro 2 era vazut numai de nemti... Romanie, dulce Romanie.

M-am obisnuit cu ideea si am trecut peste, a venit solutia imediat, Bulgaria, toate problemele au o rezolvare :) .

 

Rugamintea mea vine in felul urmator: vreau sa o tunez si de aceea am nevoie de ajutorul vostru, dat fiind faptul ca voi sunteti mai de mult in breazla. spuneti-mi de unde as putea lua elemente de tuning, angeleyes, jante de care sa ii pun (ce merge pe modelul asta), ce ar mai trebui sa stiu despre masina...invatati-ma !

 

Masina este 318 IS din 1990 100Kw Coupe, negru.

pana acum nu am schimbat decat discurile pe fata, placute,cauciucuri, ulei, consumabile.

 

Multumesc !

 

 

Cati bani ai dat pe ea ??? .. de unde esti u ?

 

2000 euro si sunt din vrancea

Link to comment
Share on other sites

Am gasit un motor la pretz de nu o sa va vina sa credeti ... numa ca ,

intrebarea mea ar fii : Intra pe Ursulet (e30) motor de pe 520 ?

Detali inca nu am .. revin cind am vazut motorul. :)

 

 

da, da si restul de detalii sa nu faci vreo prostie.

 

 

:lol:

Adica ? ... la ce te referi ?

e adusa din .DE si cica la individ nui tre motorul ca vrea ceva cu restu masini ... si mil da la 150eu ,o auzit un prieten si zicea ca merge frumos .. saptamina ce urmeaza ma duc sa vad si eu.

Eu zic ca .. nu, mai bine spus, sper sa fie un M50B20 dar nu shtiu inca ... :) om vedea :)

Link to comment
Share on other sites

:)

 

!OFERTA! Dau la pachet BMW -e30 -320i -2,0cc -din 1985` (inmatriculat) si Mazda 323i -BG -1,6cc -din 1991` (nenmatriculat) -- Chiar si combinati , preferabil BMW e30 -1,6cc -din 1990-93`

 

:lol:

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
IMPORTANT cer un ajutor...... am un bmw 318 i si l-am spalat exterior si am constatat ca nu mai porneste cine ma poate ajuta si pe mine cu un sfat dar mai repede ca nu mai stiu ce sa-i fac . Am vazut ca dupa ce i-am dat de 3 ori la automat mi-a inundat filtrul de aier cu benzina si debitmetru . Va multumec anticipat si cat de repede cer un ajutor ...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.