Jump to content

intrebare pompa injectie


Recommended Posts

salut am si eu o intrebare ce rol are partea electronica a pompei de injectiei si cum imi dau seama daca e defecta sau nu

aceeasi problema cu pornirea o am si as vrea sa desfac pompa de injectie si s-o verific

tds an 95

va rog ast pareri ca ma chinui in fiecare dimineata s-o pornesc

ce anume regleaza relantiului ca mi se pare ca e cam mic

si ce anume se dezamorseaza pompa de motorina sau pompa injectie sau si una si alta? ca numai dupa 10-12 ore nu mai porneste in rest nu am probleme

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

Salut!

In primul rand, nu te precipita in luarea deciziilor. NU desfaci pompa doar pentru ca "ti se pare" ca este relante-ul prea mic. La cate turatii sta? (cu motorul rece iarna, cu motorul cald) Daca nu mai porneste dupa ce sta mai mult timp oprita (in cazul tau mai mult de 12 ore), intr-adevar, se dezamorseaza pompa, ceea ce inseamna ca pe undeva patrunde aer in instalatie (daca ai probleme si vara). Cauzele pot fi multiple. Verifica intai, inainte de pornirea motorului, daca ai aer pe furtunul dintre filtrul de motorina si pompa de injectie. Mai verifica daca ai scurgeri, si pe unde. (in special pompa de injectie, injectorul cu fir (nr 4), furtunele de retur dintre injectoare, filtrul de motorina).

Pana la rezolvare, ca sa nu mai omori bateria, incearca sa o pornesti in felul urmator: pui contactul, numeri 15 secunde, il iei. Repeti operatiunea de 3 ori si dupa ce ai numarat a treia oara cele 15 sec. dai pornire. Ar trebui sa porneasca imediat.

Bafta!

Link to comment
Share on other sites

operatiunea cu contactul credema ca asa fac in fiecare dimineata si nimic pornestea la a 4 5 cheie.relantiul acum iarna cand reusesc so pernesc prina oara si e motorul rece sta la la 9 mii apoi scade la 6 si acolo sta constant nu oscileaza nu nimic masina merge perfect are putere trage si in restul zilei porneste la sfert de cheie de curs nu curge motorina nici pe la pompa nici pe la injector asta a fost verificata de mecanici
Link to comment
Share on other sites

operatiunea cu contactul credema ca asa fac in fiecare dimineata si nimic pornestea la a 4 5 cheie.relantiul acum iarna cand reusesc so pernesc prina oara si e motorul rece sta la la 9 mii apoi scade la 6 si acolo sta constant nu oscileaza nu nimic masina merge perfect are putere trage si in restul zilei porneste la sfert de cheie de curs nu curge motorina nici pe la pompa nici pe la injector asta a fost verificata de mecanici

 

problema asta cu pornirea asta greoaie am avut si eu la un 320d e46 si am avut 3 buji arse.prima data dimineata imi pornea extrem de greu dar dupa toata ziua pornea la sfert,tragea bine si un coleg aici pe forum mi a dat un sfat sa le verific:releu buji,buji si siguranta releu buji si defapt asta era.eu am mai schimbat si bateria.ai putea macar sa verifici bujiile,releul si poate siguranta de la releu daca ai.in rest cu relentiul subturat nu stiu ce sa zic eu am patit o acum o sapt o singura data o singura simptoma exact ca a ta iar dupa o saptamana nu a mai pornit si astazi am schimbat pompa din rezervor asa ca pe problema asta sincer nu stiu ce sfat sa ti dau.asteapta si u ca sigur un coleg mult mai priceput ca noi de pe forum de va ajuta

Link to comment
Share on other sites

operatiunea cu contactul credema ca asa fac in fiecare dimineata si nimic pornestea la a 4 5 cheie.relantiul acum iarna cand reusesc so pernesc prina oara si e motorul rece sta la la 9 mii apoi scade la 6 si acolo sta constant nu oscileaza nu nimic masina merge perfect are putere trage si in restul zilei porneste la sfert de cheie de curs nu curge motorina nici pe la pompa nici pe la injector asta a fost verificata de mecanici

 

Eu am acelasi motor ca al tau. Am avut ceva probleme cu injectorul cu fir, cu pompa de injectie (pornirea la cald), si acum imi porneste dimineata la fel ca a ta (cred). Pun contactul de 3 ori cate 15 secunde (se aude cand decupleaza releul pompa motorina +bujii) apoi porneste bine. Mentionez ca anul trecut am schimbat doua bujii care erau arse, dar nu s-a simtit nici o diferenta. Acum toate bujiile functioneaza, motorina ii vine in pompa de injectie, mai am o singura problema de rezolvat (la primavara): sa schimb un o-ring de la pompa de motorina care se poate sa scape si sa imi piarda presiunea de pe circuit. Dupa asta ar trebui sa mearga bine. Tu daca nu ai avut niciodata probleme cu pompa de injectie sau injectoarele si mai spui si ca e verificata de mecanici sa nu aiba scurgeri (nu ca as avea mare incredere in macanici), se poate sa ai o problema cu bujiile (arse). Verifica bujiile ca sa excluzi si problema asta. Spor la treaba si bafta in gasirea problemei.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.