Jump to content

Ce Poate Fi?


dik_bmw

Recommended Posts

salut ! , am un 318 d din 2002, dimineata cind e frig afara si il porneam, imi pornea mai galagios si imi oscila turatia motorului pina se incalzea, i am schimbat bujiile ieri, acum nu mai face galagie cind porneste, dar motorul tot mai are o oscilatie asa de parca fura curent, nu merge normal,merge bine si apoi mai are o fluctuatie,si iar merge,are niste fluctuatii de turatie pina se ridica putin apa iar apoi merge ceas.asta doar dimineata cind e frig afara, in timpul zilei nu mai face,si daca o tin putin accelerata dupa ce o pornesc, nu mai face, merge normal. ce poate fi? de la motorina de la petrom? de ce nu face si cind e cald? mentionez ca nu am schimbat si releul la bujii ca mi a zis cineva ca daca martorul de la bujii sta aprins in bord mai mult dimineata pina sa i dai prima cheie , nu e stricat.
Link to comment
Share on other sites

N-are treaba cu releul si nici cu filtrul de motorina.

 

Clima e pornita cand o pornesti ?

da, pe auto, e pornita clima. am schimbat si filtrul de motorina sa stii.

 

da, pe auto, e pornita clima. am schimbat si filtrul de motorina sa stii.

are legatura? cu clima pornita?, te rog daca stii sa mi raspunzi daca e vreo problema sa ce tr sa fac. mersi.

Link to comment
Share on other sites

da, pe auto, e pornita clima. am schimbat si filtrul de motorina sa stii.

 

 

are legatura? cu clima pornita?, te rog daca stii sa mi raspunzi daca e vreo problema sa ce tr sa fac. mersi.

e normal sa faca asa cind e rece afara?sa o opresc? cind sa i dau drumul? te rog ajuta ma daca stii.

Link to comment
Share on other sites

Opreste clima si vezi daca mai face.

am oprit clima dimineata si face la fel

face cam un minut 2, si apoi nu mai face,i am schimbat si bateria,in momentul cind face se aude si un suierat care face la fel cu motorul,cind motorul nu oscileaza sueratul se aude, cind motorul oscileaza suieratul se opreste,ca si cum ar fura curent la benzina

 

am oprit clima dimineata si face la fel

face cam un minut 2, si apoi nu mai face,i am schimbat si bateria,in momentul cind face se aude si un suierat care face la fel cu motorul,cind motorul nu oscileaza sueratul se aude, cind motorul oscileaza suieratul se opreste,ca si cum ar fura curent la benzina

daca o accelerez in timpul asta cind face asa se accelereaza intrerupt putin si apoi isi revine si nu mai face, asta face doar cind sunt minus grade afara, cind sunt plus nu mai face, si nici in ziua respectiva daca o mai pornesc si dupa citeva ore si mot e rece

 

am oprit clima dimineata si face la fel

face cam un minut 2, si apoi nu mai face,i am schimbat si bateria,in momentul cind face se aude si un suierat care face la fel cu motorul,cind motorul nu oscileaza sueratul se aude, cind motorul oscileaza suieratul se opreste,ca si cum ar fura curent la benzina

 

 

daca o accelerez in timpul asta cind face asa se accelereaza intrerupt putin si apoi isi revine si nu mai face, asta face doar cind sunt minus grade afara, cind sunt plus nu mai face, si nici in ziua respectiva daca o mai pornesc si dupa citeva ore si mot e rece

sa fie de la motorina petrom?, releu? ce e cu siguranta aia A 100?

Link to comment
Share on other sites

Daca se balbaie dupa pornire e o problema de 1 sau mai multe bujii.

 

Daca era o problema de releu sau siguranta de 100 nu ti-ar porni tocmai usor... te-ar chinui tare la temperaturile astea.

 

Daca porneste usor, clima e oprita si motorul tot oscileaza e legat de injectie... mai probabil pompa de injectie.

 

Daca suiera in anumite momente, momentele alea sunt legate de valva EGR iar suieratul eu il banuiesc a avea legatura cu catalizatorul sau toba finala.

Link to comment
Share on other sites

Daca se balbaie dupa pornire e o problema de 1 sau mai multe bujii.

 

Daca era o problema de releu sau siguranta de 100 nu ti-ar porni tocmai usor... te-ar chinui tare la temperaturile astea.

 

Daca porneste usor, clima e oprita si motorul tot oscileaza e legat de injectie... mai probabil pompa de injectie.

 

Daca suiera in anumite momente, momentele alea sunt legate de valva EGR iar suieratul eu il banuiesc a avea legatura cu catalizatorul sau toba finala.

bun,si ce ar trebui sa fac? bujiile le am schimbat de 3 zile, daca e pompa de injectie, de ce nu face dupa ce se incalzeste putin? si cind e cald afara nu face! sa o schimb? ce ma sfatuiesti? pompa de injectie daca o bag pe tester masina, imi o arata pe tester?

 

bun,si ce ar trebui sa fac? bujiile le am schimbat de 3 zile, daca e pompa de injectie, de ce nu face dupa ce se incalzeste putin? si cind e cald afara nu face! sa o schimb? ce ma sfatuiesti? pompa de injectie daca o bag pe tester masina, imi o arata pe tester?

ea dupa 2 minute merge perfect, trage perfect, trebuie sa schimb pompa?

 

bun,si ce ar trebui sa fac? bujiile le am schimbat de 3 zile, daca e pompa de injectie, de ce nu face dupa ce se incalzeste putin? si cind e cald afara nu face! sa o schimb? ce ma sfatuiesti? pompa de injectie daca o bag pe tester masina, imi o arata pe tester?

 

 

ea dupa 2 minute merge perfect, trage perfect, trebuie sa schimb pompa?

e nasol ca pina ajung cu ea la service nu mai face asa, si ei nu pot vedea asta, iar un service de incredere e la vreo 40 km de mine, sa zici ca se pricep si sa o pot si lasa acolo fara sa mi schimbe ceva

 

bun,si ce ar trebui sa fac? bujiile le am schimbat de 3 zile, daca e pompa de injectie, de ce nu face dupa ce se incalzeste putin? si cind e cald afara nu face! sa o schimb? ce ma sfatuiesti? pompa de injectie daca o bag pe tester masina, imi o arata pe tester?

 

 

ea dupa 2 minute merge perfect, trage perfect, trebuie sa schimb pompa?

 

 

e nasol ca pina ajung cu ea la service nu mai face asa, si ei nu pot vedea asta, iar un service de incredere e la vreo 40 km de mine, sa zici ca se pricep si sa o pot si lasa acolo fara sa mi schimbe ceva

poate sa mai ajute cineva? multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Martorul de la buji sta aprins in functie de cat de frig este afara!Daca e mult cu minus atunci sta mai mult aprins pana incalzeste bujiile e ceva normal.

Din moment ce iti porneste sau mai bine zis nai probleme cu pornirea la prima cheie nai nici o treaba cu releul...el isi face treaba si anume da curent la bujii.

Siguranta 100A ce apartine de releu...acea daca ti-e arsa releul nu functioneaza deci masina o sa iti porneasca foarte greu daca ai bareie si compresie buna sau deloc...ceea ce nu e cazu tau

In legatura cu oscilatie...

Comanda de reglaj relanti se da de catre regulatorul din rampa,care este si regulator de presiune. relantiul este reglat este dat de presiunea din rampa si timpul de deschidere al injectoarelor.

de asemenea poti verifica debitmetrul

Link to comment
Share on other sites

1: esti stresant tare !!! ...nu rezolvi nimic asa

 

2: nu mai posta mesaje la profilul meu ! ...spune aici de ai de spus

 

3: daca ai impresia ca problema se va rezolva e forum, 80% te inseli ...daca esti impulsiv si nu stai bine cu rabdarea ai numai de pierdut.

Link to comment
Share on other sites

Martorul de la buji sta aprins in functie de cat de frig este afara!Daca e mult cu minus atunci sta mai mult aprins pana incalzeste bujiile e ceva normal.

Din moment ce iti porneste sau mai bine zis nai probleme cu pornirea la prima cheie nai nici o treaba cu releul...el isi face treaba si anume da curent la bujii.

Siguranta 100A ce apartine de releu...acea daca ti-e arsa releul nu functioneaza deci masina o sa iti porneasca foarte greu daca ai bareie si compresie buna sau deloc...ceea ce nu e cazu tau

In legatura cu oscilatie...

Comanda de reglaj relanti se da de catre regulatorul din rampa,care este si regulator de presiune. relantiul este reglat este dat de presiunea din rampa si timpul de deschidere al injectoarelor.

de asemenea poti verifica debitmetrul

debitmetru sau regulatorul din rampa sa le verific? astea ies la tester? curiozitatea mea este de ce nu mai face dupa 2, 3 minute? sou cind e cald afara nu face deloc!

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.