Jump to content

Norma poluare E39 - facelift


EdY D

Recommended Posts

Bine v-am gasit, colegi !

 

De ceva timp incerc sa elucidez un mister ce inca pluteste in cazul acestui model. Am consultat in trecut " arhivele " forumului, in urma carora am tras concluzia ca norma de poluare Euro 4 nu exista pe acest model. Resemnat, am acceptat situatia ca atare si nimic nu m-a facut sa ma indoiesc de acuratetea acestor opinii diseminitate in cadrul acestui forum pana in ziua in care am vazut negru pe alb " Euro 4 ", stipulat pe talonul unui 520i, fabricat in luna octombrie 2002.

 

 

Am intensificat cercetarile si pe site-ul mobile.de si intr-adevar, in cadrul unor anunturi, dealerii germani bifeaza Euro 4 in locul mult-disputatei norme fiscale D4. Am antecedentepenale serioase cu Registrul Auto Roman pe tema aceasta si nu as mai vrea sa mai intentez inca un proces impotriva lor. Pe de alta parte, pentru ca momentan in Romania nu gasesc un E39 ( 520i sau 525i ) intr-o conditie acceptabila, sunt nevoit sa ma orintez din nou spre Germania. Cum in ecuatie invariabil apare si taxa de inmatriculare, vorbim de o diferenta semnificativa de bani intre taxa perceputa pentru catalogarea Euro 3 sau Euro 4.

 

 

Luand in considerare cele de mai sus, este vreun posesor de E39 ( 520i,525i sau 530i ) care poate atesta cu propriul Certificat de Inmatriculare norma E4 pentru anii de fabricatie 2002, 2003 ?

 

Multumesc anticipat !

Link to comment
Share on other sites

Mersi ! :thumbsup: S-ar prea putea sa nu fie un caz singular. Speranta creste, deci !

 

P.S. Fostul meu E39 era din 06.2001, Euro 3 curat. Au inceput sa-mi pun intrebari de indata ce am realizat ca pe E60, chiar din primul an de fabricatie, aceeasi motorizare de 2.2, era cotata ca Euro 4.

Link to comment
Share on other sites

Mersi ! :thumbsup: S-ar prea putea sa nu fie un caz singular. Speranta creste, deci !

 

P.S. Fostul meu E39 era din 06.2001, Euro 3 curat. Au inceput sa-mi pun intrebari de indata ce am realizat ca pe E60, chiar din primul an de fabricatie, aceeasi motorizare de 2.2, era cotata ca Euro 4.

 

Salut EDY,

Personal cred ca E39 520i, 525i sau 530i(gama de motoare M54), toate sunt Euro 3. Nu cred ca un E39 520i din 11/2002 are ceva in plus la motor fata de un E39 520i din 01/2001, din care sa rezulte noxe mai putine(adica in loc de Euro 3 sa fie Euro 4).

 

P.S. Apropo de FOSTUL TAU E39.......nu era din 06.2001, ci din 01.2001..:). I am the owner now. Si apropo de E39 facelift pe benzina bine intretinute......te invit pe la IASI sa vezi cateva exemplare ..... inclusiv fostul tau E39.

Link to comment
Share on other sites

In romanica nu se face asa ceva? sau banuiesc ca rar-ul nu recunoaste aceste modificari,drept pt care nu ti-o omologheaza.:2guns:

 

Salut,

 

Da aici ai dreptate. Ceea ce se face in Germanica(lucruri foarte bune cred) , in Romanica nu este recunoscut de RAR.

Link to comment
Share on other sites

Se poate face si la noi la RAR un test dinamic si daca ai noxele de euro 4 iti trece euro 4 , costa vreo 20 mil parca testul.

 

 

Pai la faza asta e un avantaj pt cei ce vor sa-si inmatriculeze masinile in romania; prefer sa dau 20 de mil sa-mi creasca coeficientul euro in loc sa dau cateva mii in plus la taxa de poluare...dar oare se poate?

Link to comment
Share on other sites

din ce am citit eu norma euro in romanica se da si dupa cantitatea de materiale reciclabile de pe masina ,cred ca plasticuri, etc , de aici si explicatia de ce un corsa din 2001 are e 4 si un 5-ar din 2003 are e 3, deci ce la nemti este un d 4 la noi poate sa fie e3 pe un auto de clasa medie si e4 pe una de clasa mica
Link to comment
Share on other sites

Mutumesc de raspunsuri, baieti !

 

Si totusi, inclin sa cred ca talonul ce l-a vazut fratele meu apartinand respectivului autoturism

e cat se poate de reala , o dovada indubitabila.

 

Deasemenea, credinta mea este ca dealerii germani nu se aseamana absolut in nicio privinta cu anumiti vanzatori de pe Autovit, care deseori bifeaza in camapul aferent capacitatii cilindrice 2000 de cm3 in loc de 2171 sau un an de fabricatie mai putin decat cele atestate de cartea masinii...

 

Se pare ca nu exista decat o singura cale : aceea sa probez pe pielea mea si sa va comunic rezultatul. :)

 

Sau probabil, se va mai face " lumina " pana apuc eu sa concretizez ceva.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Deci se poate si in Romania, chiar si dupa ce treci testul cu nebunii de la RAR !

 

In primavara eram direct interesat de achizitionarea unui E4 ; acum mi-am reevaluat optiuniile.

 

Multumesc de ajutor inca o data.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.