Jump to content

Sfaturi achizitie E65


tiggernlg

Recommended Posts

Salutare si multumesc celor care imi vor raspunde.

 

Ma tot gandesc de ceva timp sa achizitionez un 735 de prin 2002-2003, din germania.

 

As fi interesat ( daca gresesc sa-mi spuneti voi)ca mai bine iau un benzinar decat diesel-ul, intrucat la cat a ajuns motorina acuma, nu prea mai faci economie, iar benzinar-ul, pana la urma merge si gaz, chiar daca e BMW ( nu am chef de opinii...fara gaz la bmw, etc).

 

Sincer, as lua si un 745, insa nu am avut si din ceea ce am intrebat, am inteles ca cele doua ar avea acelasi consum.

Daca exista detinatori de 735- 745, doresc sa-mi impartaseasca din experienta lor privind fiabilitatea masinii cat si consumul.

Masina la care ma gandesc ar avea peste 200.000 km, ar fi problematic tare ?

 

Mentionez ca nu ma intereseaza raspunsuri de genul ca este mai mare impozitul la 4500, pentru ca oricum nu o inmatriculez aici.

 

Multumesc inca o data.

Link to comment
Share on other sites

Costurile de intretinere (ma refer la o adevarata intretinere: service facut la timp, inlocuire de piese profesional) sint mari la orice masina de clasa superioara, fie BMW, Audi, Mercedes samd. In orice caz mare atentie la achizitie in Germania. Din cauza acestor costuri mari o buna parte din E65 sint cu multe probleme, preturile fiind joase. Masinile cu titlul "Nur fĂźr Export" sint de evitat total pt. ca nu se poate da garantia obligatorie de un an.

 

 

 

-

Link to comment
Share on other sites

ok, multumesc pentru raspunsuri.

 

pentru ionut_marius: ' ai dreptate. nu este de nasul meu.-) totusi as fi preferat un raspuns la ceea ce am intrebat eu.

 

Ok, deci pana la urma, sa-mi spuna careva ceva legat de consum, daca este diferenta mare intre motoarele astea.

 

Inca o data va multumesc pentu raspunsuri, insa as dori sa primesc si un raspuns la intrebarea mea, in afara ca ma rupe la buzunar.

 

Costurile de intretinere (ma refer la o adevarata intretinere: service facut la timp, inlocuire de piese profesional) sint mari la orice masina de clasa superioara, fie BMW, Audi, Mercedes samd. In orice caz mare atentie la achizitie in Germania. Din cauza acestor costuri mari o buna parte din E65 sint cu multe probleme, preturile fiind joase. Masinile cu titlul "Nur fĂźr Export" sint de evitat total pt. ca nu se poate da garantia obligatorie de un an.

 

 

 

-

 

Sa inteleg ca daca nu este la vanzare pt export, vei avea si acea garantie? Mai multe detalii te rog, ca nu cunosc acest aspect legat de garantie.

Edited by tiggernlg
Link to comment
Share on other sites

turci se ocupa de masini de 2-3k nu de 10+...

are un coleg un 545i acelasi motor cu e65, e ok consumul, el are medii de 11-13..

Exclusiv in oras dumnezeu cu mila, depinde si de tracfic, dar .. consuma ceva..probabil.. de la 15 in sus..

 

poti sa cauti cu gpl deja pus, ca sunt o groaza...

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

turci se ocupa de masini de 2-3k nu de 10+...

are un coleg un 545i acelasi motor cu e65, e ok consumul, el are medii de 11-13..

Exclusiv in oras dumnezeu cu mila, depinde si de tracfic, dar .. consuma ceva..probabil.. de la 15 in sus..

 

poti sa cauti cu gpl deja pus, ca sunt o groaza...

 

 

Ai perfecta dreptate! Genul acesta de Händler este de evitat, multi fac insa greseala sa cumpere de la ei din cauza "ofertelor" imbatabile.

Legat de consum: dupa cum bine zici nu este o diferenta semnificativa intre 735 si 745. In plus la 745 exista mari sanse sa fie mult mai bine dotat!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru raspunsuri.

 

Adytza, nu ma intereseaza 760, nu ma intereseaza sa fiu cel mai tare. Nu am aceleasi idealuri ca si tine.

 

Daca intrebam de diferenta de consum intre motoarele mentionate de mine mai sus, nu stiu cum ajungem la un motor de 6.0.

Am avut multe americance inainte si nu toate consuma exagerat, insa imi dau seama ca un 760 mi-ar scoate toti banii din buzunar.

 

Gandesc ca diferenta de putere intre 735 si 745 nu este una tocmai exagerat de mare, tocmai de aceea ma interesa consumul. DA! ma uit la consum ca nu inteleg de ce sa platesc in plus cand oricum daca vreau adrenalina de viteza am alt lijloc de locomotie. Eu as fi preferat si diesel, insa la cat a ajuns motorina nu prea renteaza, din punctul meu de vedere.

DA! vreau sa inmatriculez masina in BG, nu consider ca am pt ce sa platesc o gramada de bani aici.

DA! nu aloc 19.000 euro pt o masina din 2003, indiferent cat de premium ar fi ea. As vrea sa dau @ 10k pe ea. Banuiesc, ca va incepe raspunsul unora cum ca este un cazan la banii aia, etc. Poate sunt eu norocos si nu bag bani multi in ea.-)

Si mai presus de toate, DA!, vreau gaz pe ea.

 

Posesorii de 735 si 745, daca-mi pot spune ceva pareri le-as fi tare recunoascator.

 

Multumesc

Edited by tiggernlg
Link to comment
Share on other sites

Un V8 benzina pe o masina de 2t,in oras,chiar si intr-unul mic iti va lua tot timpul peste 20%,vei avea zile cand CB-ul iti va arata si peste 30% (frig,aglomeratie,dist scurte)

 

Este bine de stiut ca un kkt de filtru de benzina costa 320lei si un kkt de amortizor pt fata 1200lei (asta daca nu ai edc),pompa apa 1600lei (tine cont,astea-s nimicuri,fereasca sfantul sa ai pb serioase),pana si o instalatie GPL este scumpa pt un V8.

 

Sa iei un 7er V8 2002-2003 si sa-l inmatriculezi la Bg este cea mai paguboasa varianta,nu vei mai vinde masina aia in veci cash,poate doar la variante cu masina bg si cu dif rusinoase.

 

Cu 10-11k euro cauta un e90 bun si lasa 7-le pt cand iti vei permite.

 

Unii cu 10k euro isi cumpara L4 diesel,altii viseaza v8-uri :turned:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stimbile domn Ionut Marius.

Din cate am observat in alte topicuri, intotdeauna ti-ai dat cu parerea ca nimeni nu -si permite "cutare" masina, sa-si cumpere cand va avea bani etc. Pana la urma nu cunosti situatia fiecaruia, daca isi prmite sau nu. In fine.... , am avut V6, 3.5, iar in oras cu toata aglomeratia nu sarea de 15, ceea ce este un consum ok.

O instalatie GPL, pt. V6 sau V8, costa @ 9000 RON, fiind o instalatie buna ...prins daca nu ma insel.

 

Preturile indicate de tine, filtru combustibil si amortizor iti dau dreptate, insa nu-mi pare niste costuri foarte mari, gandind clasa din care face parte 7-le. Am platit 1100 ron pe un amortizor al unei masini frantuzesti, deci....cost acceptabil din punctul meu de vedere.

 

legat de inmatricularea in Bg, parerea mea ca as fi un mare idiot sa dau statului roman nu stiu cat, atata timp cat am o firma acolo si mi-o pot inmatricula singur sa nu depind de altii. Care ar fi fost diferenta, sa fi avut o firma in germania si sa inregistrez acolo masina?Pana la urma la o eventuala revanzare, cine va dori sa-si plateasca taxa, oricum pierzi bani la masini, daca o iei de noua, clar dupa 1 an sau 2 tot o vei da in pierdere, indiferent unde va fi ea inregsitrata. Fiarele se devalorizeaza rapid.

 

Legat de visul meu de a avea V8, daca visul asta stie 15 %, atunci este un vis realizabil.

 

Parerea mea, mai bine dai un sfat cum ai facut la inceputul mesajului cu exemple de costuri etc si lasi deoparte comentariile despre finantele fiecaruia, pana la urma fiecare isi cumpara ce vrea si la ce bani doreste.

 

E90-ul, pt mine este o masina mica, mai bine Logan :) acea limuzina romaneasca care stie si ea 13-15 % .....

 

Numai bine !

Edited by tiggernlg
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

interminabilele discutii in care lumea stie mai bine ce iti permiti si ce nu, ce da bine si ce nu, etc...omul vrea sa isi ia o masina si este strict problema lui daca si-o permite, cum o intretine sau unde o inmatriculeaza, banuiesc ca are un pic de habar cam ce inseamna un 735/745i, si chiar de nu ar avea aici ar trebui sa dam sfaturi tehnice nu sa fim consultanti finaciari...faza cu peste 20% tot timpul eu nu prea o cred, masina mea are cca 2T si e biturbo si in oras ia intre 18%-22%, la un mers civilizat nu la figuri de pustan de 18 ani, 645i al unui prieten consuma mai putin ca a mea, in schimb costurile de intretinere sunt destul de mari incepand de la banalul schimb de ulei si filtre pana la problemele mai grave care pot aparea, insa daca te ghidezi doar dupa probleme atunci nu iti vei mai lua masina aia vreodata, dar totusi vezi care este cel mai scump defect de reparat la ea si daca suma aia de bani nu te deranjeaza s-o dai atunci e ok, eu asa mi-am facut calculul cand mi-am luat RS-ul, are cateva puncte slabe a caror rezolvare nu exista decat prin schimbarea pieselor si care sunt iminente. Apoi daca esti inclinat spre mecanica si ai un garaj bine dotat poti face chiar tu multe din reparatii, in felul asta vei sctui o gramada de bani pentru manopera! Te sfatuiesc sa cauti pe forumurile din US pentru ca motorizarea asta pe care o vrei tu acolo e cel mai des intalnita si poti vedea intr-adevar care sunt problemele, aici o sa ti se spuna doar ca are un consum/impozit enorm! :thumbsup: Edited by mik15
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

mik15, iti multumesc pentru reply. se pare ca esti printre putinele persoane care imi dau un raspuns clar, la ceea ce eu intreb....se vede diferenta...multam din nou .

Categoric, stiu foarte bine ce reprezinta motoarele astea, nu sunt un tanar ce doreste sa -si cumpere prima masina si nu stie cum sa se de'a mare.

Raspunsul tau este unul foarte constructiv pentru mine, de aceea ii rog pe cei care detin 7-le asta, sa-mi spuna care ar fi cea mai costisitoare problema ce poate aparea la ea. nu probleme ce pot aparea din 10 in 10 ani, ci acele probleme ce pot aparea dupa un nr. de cutare km, etc.....ideea a fost inteleasa...

Link to comment
Share on other sites

mik15, iti multumesc pentru reply. se pare ca esti printre putinele persoane care imi dau un raspuns clar, la ceea ce eu intreb....se vede diferenta...multam din nou .

Categoric, stiu foarte bine ce reprezinta motoarele astea, nu sunt un tanar ce doreste sa -si cumpere prima masina si nu stie cum sa se de'a mare.

Raspunsul tau este unul foarte constructiv pentru mine, de aceea ii rog pe cei care detin 7-le asta, sa-mi spuna care ar fi cea mai costisitoare problema ce poate aparea la ea. nu probleme ce pot aparea din 10 in 10 ani, ci acele probleme ce pot aparea dupa un nr. de cutare km, etc.....ideea a fost inteleasa...

 

E 65 meu, fabricat in 2003, aniverseaza peste citeva zile 200k. Il folosesc alternativ cu E38 zilnic pt. mersul la cabinet pe distante fff. scurte (1,2 km) si bineinteles in ture de weekend sau vacante. Toate piese esentiale sint originale, nu am avut probleme majore cu el. In afara de consumabile doar Keyless-Go mi-a dat probleme de cap, schimbind in perioada de garantie cred toate miinerele. Pot spune ca este o masina OK, care in afara costurilor normale nu mi-a produs nici o surpriza majora. Trebuie sa mentionez insa ca masina, ca si restul BMW-urilor mele, au fost intretinute/reparate doar la service BMW, reviziile si schimbul de consumabile (incl. schimb de ulei la cutia de viteze automata, facut doar la ZF) facute strict la timp si nici nu mi-am batut joc de el gen liniute, burn-out, "cel mai tare din parcare" samd.

Sper sa-ti gasesti 7-le pe care ti-l doresti si sa ai parte de cit mai multe bucurii cu el!

Link to comment
Share on other sites

Stimbile domn Ionut Marius.

Din cate am observat in alte topicuri, intotdeauna ti-ai dat cu parerea ca nimeni nu -si permite "cutare" masina, sa-si cumpere cand va avea bani etc. Pana la urma nu cunosti situatia fiecaruia, daca isi prmite sau nu. In fine.... , am avut V6, 3.5, iar in oras cu toata aglomeratia nu sarea de 15, ceea ce este un consum ok.

 

Cand stimabile,nopatea,cand 15% cu 3.5-ul,pana si cu 3.0d te duci la 15 in oras,astea sunt povesti.Da,normal ca nu isi permite,il tinea buzunarul isi lua un 7er mai rasarit,de ce nu vrem sa intelegem ca o masina scumpa va avea o intretinere pe masura chiar si cand pretul ajunge la 10% din cat costa noua.

 

O instalatie GPL, pt. V6 sau V8, costa @ 9000 RON, fiind o instalatie buna ...prins daca nu ma insel.

 

Preturile indicate de tine, filtru combustibil si amortizor iti dau dreptate, insa nu-mi pare niste costuri foarte mari, gandind clasa din care face parte 7-le. Am platit 1100 ron pe un amortizor al unei masini frantuzesti, deci....cost acceptabil din punctul meu de vedere.

 

Ce masina ? Pt un Vel Satis,un amortzor costa 350lei,pt 607 310ron,sau incepem si comparam preturi din reprezentanta cu preturile de la colt.

 

legat de inmatricularea in Bg, parerea mea ca as fi un mare idiot sa dau statului roman nu stiu cat, atata timp cat am o firma acolo si mi-o pot inmatricula singur sa nu depind de altii. Care ar fi fost diferenta, sa fi avut o firma in germania si sa inregistrez acolo masina?Pana la urma la o eventuala revanzare, cine va dori sa-si plateasca taxa, oricum pierzi bani la masini, daca o iei de noua, clar dupa 1 an sau 2 tot o vei da in pierdere, indiferent unde va fi ea inregsitrata. Fiarele se devalorizeaza rapid.

 

Asta cu firma este o scuza,99% dintre ro. care isi inscriu masinile acolo o fac pt ca se intind mai mult decat trebuie.Orice masina se devalorizeaza,insa la pariu ca daca peste 6 luni vrea sa vanda 7-le nu scoate jumatate din bani.

 

Legat de visul meu de a avea V8, daca visul asta stie 15 %, atunci este un vis realizabil.

 

Parerea mea, mai bine dai un sfat cum ai facut la inceputul mesajului cu exemple de costuri etc si lasi deoparte comentariile despre finantele fiecaruia, pana la urma fiecare isi cumpara ce vrea si la ce bani doreste.

 

E90-ul, pt mine este o masina mica, mai bine Logan :) acea limuzina romaneasca care stie si ea 13-15 % .....

 

Al dracu'logan,pana si el stie 15%,tu cu 3.5 nu sari de 15% :shifty:

 

Numai bine !

 

interminabilele discutii in care lumea stie mai bine ce iti permiti si ce nu, ce da bine si ce nu, etc...omul vrea sa isi ia o masina si este strict problema lui daca si-o permite, cum o intretine sau unde o inmatriculeaza, banuiesc ca are un pic de habar cam ce inseamna un 735/745i, si chiar de nu ar avea aici ar trebui sa dam sfaturi tehnice nu sa fim consultanti finaciari...faza cu peste 20% tot timpul eu nu prea o cred, masina mea are cca 2T si e biturbo si in oras ia intre 18%-22%, la un mers civilizat nu la figuri de pustan de 18 ani, 645i al unui prieten consuma mai putin ca a mea, in schimb costurile de intretinere sunt destul de mari incepand de la banalul schimb de ulei si filtre pana la problemele mai grave care pot aparea, insa daca te ghidezi doar dupa probleme atunci nu iti vei mai lua masina aia vreodata, dar totusi vezi care este cel mai scump defect de reparat la ea si daca suma aia de bani nu te deranjeaza s-o dai atunci e ok, eu asa mi-am facut calculul cand mi-am luat RS-ul, are cateva puncte slabe a caror rezolvare nu exista decat prin schimbarea pieselor si care sunt iminente. Apoi daca esti inclinat spre mecanica si ai un garaj bine dotat poti face chiar tu multe din reparatii, in felul asta vei sctui o gramada de bani pentru manopera! Te sfatuiesc sa cauti pe forumurile din US pentru ca motorizarea asta pe care o vrei tu acolo e cel mai des intalnita si poti vedea intr-adevar care sunt problemele, aici o sa ti se spuna doar ca are un consum/impozit enorm! :thumbsup:

 

Asa 18-22%,in Sibiu sau in UAE ?

 

Am avut V8 diesel,am condus destul si V8 benzina,ambele awd,putin mai grele,in Buc mixtul pt diesel este 21-22%,pt benzina 29-32%,sa vezi dimineata,cand e frig cu se duce benzinarul in 40%.

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

745i clar nu e masina de mers la piata cu ea , chiar daca unii in Romania fac si lucrul asta. V8-ul nu se simte bine in oras , e normal sa consume mult si inutil ( ce faci cu 300 cai si magaoaia de 2 tone in oras?) .

Mare diferenta de consum intre 735i si 745i nu are de ce sa fie , mixt ies amandoua undeva intre 12 si 18l/100km , in functie de talpa si drum.

Intretinerea e marea problema cu ele , e normal, sunt masini care au costat 80k+ euro ...

Link to comment
Share on other sites

E 65 meu, fabricat in 2003, aniverseaza peste citeva zile 200k. Il folosesc alternativ cu E38 zilnic pt. mersul la cabinet pe distante fff. scurte (1,2 km) si bineinteles in ture de weekend sau vacante. Toate piese esentiale sint originale, nu am avut probleme majore cu el. In afara de consumabile doar Keyless-Go mi-a dat probleme de cap, schimbind in perioada de garantie cred toate miinerele. Pot spune ca este o masina OK, care in afara costurilor normale nu mi-a produs nici o surpriza majora. Trebuie sa mentionez insa ca masina, ca si restul BMW-urilor mele, au fost intretinute/reparate doar la service BMW, reviziile si schimbul de consumabile (incl. schimb de ulei la cutia de viteze automata, facut doar la ZF) facute strict la timp si nici nu mi-am batut joc de el gen liniute, burn-out, "cel mai tare din parcare" samd.

Sper sa-ti gasesti 7-le pe care ti-l doresti si sa ai parte de cit mai multe bucurii cu el!

 

 

Multumesc frumos. Doamne Ajuta!

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.