Jump to content

Lipsa de putere in sarcina


kathalin

Recommended Posts

Va salut, imi permit sa deschid un topic pentru un prieten cu un e46 nfl 318i al carui comportament este urmatorul:

Masina porneste si isi pastreaza relanti'ul constant NUMAI ca in sarcina nu trage, nu are vlaga, pierde putere, daca imi este permisa expresia.Zice el ca nici depasiri nu mai face ca nu trage daca baga piciorul in gaz bine. Trebuie sa o i-a incet...incet ca sa urce in viteza, practic merge si cu 130 dar pana ajunge la viteza respectiva dureaza o vesnicie si trebuie sa accelereze foarte incet si dureaza mult.

Astept cu interes sugestiile voastre pentru a ii putea transmite ce sa faca.

Multumesc,

Link to comment
Share on other sites

Am incercat sa il ajut si sa ma conectez pe obd dar din pacate nu imi comunica interfata cu masina lui, nu stiu de ce......

Interfata merge perfect pe alte masini, asta am zis-o ca sa excludem interfata.

Plus ca el isi doreste ceva sfaturi de la oamenii care au mai intalnit situatii de genul ala ca sa stie de unde sa inceapa.

 

Simptome de debitmetru.

Daca ii scoate mufa merge mai prost, asta pe undeva nu ar trebui sa arate functionalitatea debitmetrului?

Link to comment
Share on other sites

Am incercat sa il ajut si sa ma conectez pe obd dar din pacate nu imi comunica interfata cu masina lui, nu stiu de ce......

Interfata merge perfect pe alte masini, asta am zis-o ca sa excludem interfata.

Plus ca el isi doreste ceva sfaturi de la oamenii care au mai intalnit situatii de genul ala ca sa stie de unde sa inceapa.

 

 

Daca ii scoate mufa merge mai prost, asta pe undeva nu ar trebui sa arate functionalitatea debitmetrului?

Exact

Link to comment
Share on other sites

un prieten a avut aceleasi simtome si a fost catalizatorul infundat

Multumesc, il va verifica!

 

 

Discul ambreaj uzat?

Nu este uzat!

 

 

In stilul asta ajungi sa schimbi toata masina. Trebuie o diagnoza profi ca sa ai un punct de plecare. Si debitmetru si furtunele de vacum, bujii s.a.m.d. pot cauza.

De acord, numai ca nu comunica interfata cu masina, e o problema pe partea electrica a masinii, o sa incercam pe mufa din compartimentul motor.

Intre timp s=a rezolvat, cauza a fost bobina.

Multumesc tuturor pentru atentia acordata topicului!

Edited by kathalin
Link to comment
Share on other sites

salut la toata lumea ,sunt mai nou pe forum si nu prea sunt sigur daca procedez corect ,ajutati-ma cu o problema.am un bmw 318 din 95.si de ceva timp oscileaza relantiul ,nu mereu ,iar mai nou a inceput sa nu se tureze in mers ,moare motoru as spune ,care ar fi cauza ,ori cine a mai patit asa ?
Link to comment
Share on other sites

mai exact datele masini sunt urmatoarele;bmw 318i.85 kw.an fabricatie 95.berlina.nu inteleg de ce nu oscileaza mereu relantiul,si are doar momente ca si cum ar fi un gunoi,desi nu cred ca este vorba de asa ceva ,dar sa nu se mai tureze in mers in treapta 1 ori 2,e mai noua problema .adica mai exact am intrat in intersectie si apasam acceleratia si nu se tura motorul vre-o cateva secunde apoi mergea normal, mai tare e ca am patit sa raman la trecerea pe cale ferata si facea figuri masina si nu o lua din loc,e foarte rau sentimentul asta.va rog ajutati-ma cu un sfat cu o idee ce sa verific la ea ,ca la mine in oras daca te duci cu un bmw chair si vechi la service e ca si cum te-ai duce cu ultimul model de pe piata,se uita ca la circ la masina.multumesc anticipat ,astept raspuns.
Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine iti poate spune un tester specializat... dar problema cu relantiul poate veni din multe cauze, debitmetru, sonde lambda, furtunele vacuum, orice fisura sau neetansare care pot duce la aer fals in motor (astea ar fi cele mai simplu de rezolvat, odata depistate). Pot fi si injectoarele infundate...vezi si regulatorul de relanti, eventual scoate-l si curata-l.. incearca cu o benzina cu cifra octanica mare, baga si mergi cu ea in turatii mari, vezi ce iese.. e doar un sfat.. testerul e cel mai bun! Edited by GIM
Link to comment
Share on other sites

merci pt sfat gim ,probabil ca sta o sa fac.dar mai am o intrebare ,unde se afla regulatorul de relanti?macar sa-l desfac si sa-l curat sa fiu eu cu inima impacata ,si daca tot nu o rezolv ma duc la service dupa paste.dar pot fi si bujiile oare?au o pozitie rea si nu le poti desface asa usor.iar cu injectoarele nu stiu ,faza e ca ca acu vre-o luna am mers si cu 150 km/h. iar timpul de la 100 la 150 a fost foarte scurt ,chiar eram mirat de putere.ast raspuns.
Link to comment
Share on other sites

salut,

 

uite un DIY ptr curatare regulator relanti, e la fel ca 1.8is, sub galeria de admisie, cel in forma de T.

 

http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=454501

 

ptr restul, ti-am atasat print screen din manualul de service. cauzele pot fi mai multe, trebuie luate prin eliminare.

 

daca ai eliminat debitmetrul, aer fals, regulator etc, mie imi suna a pompa de benzina pe duca.

post-30886-0-77752400-1334327363_thumb.jpg

Edited by max83
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
va salut ,gata am dus masina la tester si mi-a dat o singura eroare;REGULATOR SONDA LAMBDA;,mecanicul zice ca se poate curata prima oara ,ori cel putin merita incercat ,mi-a zis ca se afla undeva pe sub motor pe la galerie pe unde iese evacuarea,acum ramane sa o urc pe rampa si sa vad eu ce rezolv ,si va anunt si pe voi . :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

salut ,nu am rezolvat nimik ,am pus masina pe rampa si locul unde zicea mecanicul ca trebuie sa umblu ,e de fapt sonda lambda in sine ,intreband alt mecanik ,mi-a spus ca trebuie schimbata ,nu exista alte variante ,de curatare si altele.intradevar nu are nici un regulator cred ,doar ca asa da testeru ,si este sonda in sine defecta cred.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.