Jump to content

taxe poluare e90 LCI


TudorMTS

Recommended Posts

Am 318'le de nici o saptamana, l'am cumparat de la cineva din Bucuresti, pe Brief (cei care au luat masini din Germania stiu ce este) scrie CLAR euro5. Am fost azi la Contempo (Bavaria Brasov) si mi'au spus ca e posibil sa fie euro4, fara nicio explicatie, nimic. Ar fi crunt daca ar fi adevarat, pentru ca vorbim totusi de 1000e la inmatriculare.

 

Mentionez inca o data, este vorba despre un 318d LCI, data fabricatiei: 2008-11-11, motor N47, NU are filtru de particule, asa mi s'a zis la Bavaria. Eu stiam ca nu exista e90 LCI (indiferent de motorizare) euro4, dar presimt ca m'am inselat.

 

Rog sa ma lamureasca cineva.

 

 

 

De asemenea inca o problema, in Brief apare la putere 100kw, care in niciun caz nu sunt cei 143cp cu care vine 318d LCI din fabrica. Nu mai inteleg nimic...

 

 

ps: ultimele 7 caract. din VIN sunt VJ90407, in caz ca e cineva interesat sa verifice...

 

Astept niste raspunsuri, mersi !

Edited by opkbv
Link to comment
Share on other sites

Am 318'le de nici o saptamana, l'am cumparat de la cineva din Bucuresti, pe Brief (cei care au luat masini din Germania stiu ce este) scrie CLAR euro5. Am fost azi la Contempo (Bavaria Brasov) si mi'au spus ca e posibil sa fie euro4, fara nicio explicatie, nimic. Ar fi crunt daca ar fi adevarat, pentru ca vorbim totusi de 1000e la inmatriculare.

 

Mentionez inca o data, este vorba despre un 318d LCI, data fabricatiei: 2008-11-11, motor N47, NU are filtru de particule, asa mi s'a zis la Bavaria. Eu stiam ca nu exista e90 LCI (indiferent de motorizare) euro4, dar presimt ca m'am inselat.

 

Rog sa ma lamureasca cineva.

 

 

 

De asemenea inca o problema, in Brief apare la putere 100kw, care in niciun caz nu sunt cei 143cp cu care vine 318d LCI din fabrica (sau ma insel eu din nou ?!)

 

 

ps: ultimele 7 caract. din VIN sunt VJ90407, in caz ca e cineva interesat sa verifice...

 

Astept niste raspunsuri, mersi !

 

Este 318d fleet edition de 100kW sau 136 hp.

Link to comment
Share on other sites

Este 318d fleet edition de 100kW sau 136 hp.

 

Banuiam...acum mi'a trecut prin minte aceasta varianta, mai e parca si 320d fleet edition de 150cp.

 

Bun, sa zicem ca m'am lamurit in aceasta privinta... Dar partea care ma roade cu adevarat este cu taxa de poluare.

Link to comment
Share on other sites

Codul motor este altul, N47 este tipul de motor. Cred ca este inscris pe stickerul vizibil pe pragul de la sofer. La mine stiu ca era ceva de genul D20C (?), cod confirmat de cei de la RAR ca echivaleaza cu norma de poluare Euro5. Edited by LYM
Link to comment
Share on other sites

Codul motor este altul, N47 este tipul de motor. Cred ca este inscris pe stickerul vizibil pe pragul de la sofer. La mine stiu ca era ceva de genul D20C (?), cod confirmat de cei de la RAR ca echivaleaza cu norma de poluare Euro5.

 

 

D20C scrie si la mine..

 

http://imageshack.us/photo/my-images/441/img2012053100566.jpg/

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

A iesit euro5, CU filtru de particule, spre deosebire de ce mi'au zis cei de la Bavaria (euro4, FARA filtru).

Pe de'o parte fericit (desi eu eram din start destul de sigur ca e90 LCI inseamna euro5+DPF), pe de alta parte dezamagit de Bavaria.

 

Sa auzim numai de bine !

Edited by opkbv
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Din pacate si hitler a trecut-o drept euro 4.

 

La norma de poluare (austriacul) a trecut directiva europeana 2003/76B care ar fi de la E4

 

Se pare ca singura solutie este datul in judecata. Taxa de 200 eu o plateam de la E5 dar 6000 ron de la E4 este mare

Link to comment
Share on other sites

Am 318'le de nici o saptamana, l'am cumparat de la cineva din Bucuresti, pe Brief (cei care au luat masini din Germania stiu ce este) scrie CLAR euro5. Am fost azi la Contempo (Bavaria Brasov) si mi'au spus ca e posibil sa fie euro4, fara nicio explicatie, nimic. Ar fi crunt daca ar fi adevarat, pentru ca vorbim totusi de 1000e la inmatriculare.

 

Mentionez inca o data, este vorba despre un 318d LCI, data fabricatiei: 2008-11-11, motor N47, NU are filtru de particule, asa mi s'a zis la Bavaria. Eu stiam ca nu exista e90 LCI (indiferent de motorizare) euro4, dar presimt ca m'am inselat.

 

Rog sa ma lamureasca cineva.

 

 

 

De asemenea inca o problema, in Brief apare la putere 100kw, care in niciun caz nu sunt cei 143cp cu care vine 318d LCI din fabrica. Nu mai inteleg nimic...

 

 

ps: ultimele 7 caract. din VIN sunt VJ90407, in caz ca e cineva interesat sa verifice...

 

Astept niste raspunsuri, mersi !

 

salutare

 

dupa VIN vad ca ai 105 kw ( 143 cp ).

 

VIN WBAPN11060VJ90407 Type code PN11 Type 318D UL (EUR) E series E90 (MUE) Series 3 Type LIM Steering LL Doors 4 Engine N47 Displacement 2.00 Power 105 Drive HECK Transmission MECH Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery SENSATEC/BEIGE (KAB4) Prod.date 2008-11-11

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.