Jump to content

Igienizare clima E60


Recommended Posts

Dupa ce opresc clima, aerul devine greu respirabil in habitaclu.

Asadar am cumparat un spray pentru igienizarea sistemului, dar m-am lovit de o problema: nu am gasit pe unde trage aerul in modul recirculare.

Am cautat pe jos, pe la picioare, la picioarele pasagerilor spate (cum spune in instructiunile solutiei), dar nimic.

Stie cineva unde e de gasit la E60?

Link to comment
Share on other sites

Si eu folosesc mereu spray de igienizare clima si sunt foarte multumit

eu il pun pe partea pasagerului la picioare

oricum inainte sal pornesti ai dai pe modul de recirculare deci nu conteaza atata pe unde trage ...pe oriunde ar trage el recircula doar aerul din interior si cum sprayul ala elimina o cantitate suficenta in masina mie personal isi face efectul

nu numai ca improspateaza aerul dar si igienizeaza mult timp

Link to comment
Share on other sites

Aiureala si asta.

Asa am vrut sa fac. Am scos filtrele si am verificat cu mana cum trage aerul. Pe rece nu trage deloc aer de afara, chiar si daca nu e pe recirculare. Doar pe cald. Dar pe cald ce folos, ca aerul nu trece prin vaporizator decat prin calorifer.

 

Eu as fi vrut sa-l bag cat mai aproape de vaporizatorul ala din bord, ca sa curete cat mai intens...

Link to comment
Share on other sites

Ma scuzati domnu', trebuia sa specific "cu clima pe rece" sau... "setata pe temperatura joasa". ;)

 

Si-acum sa revenim la problema... ca tot n-am facut nimic.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

ai incercat spray pe baza de spuma?

acesta se depune pe toata instalatia

arunca o privire aici :winkcool:

http://www.youtube.com/watch?v=oSOqXz9xLdo&feature=related

 

 

eu zic ca e mult mai eficenta decat sprayul normal

cu asta bagi direct pe toate grilele de aer cu ajutorul furtunului

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

Chiar vazusem tutorialul ala pe youtube. E interesant.

Aici inca n-am vazut asa ceva, dar tot ce se poate sa fie cel mai eficient.

Acum am un tub de-ala de se aseaza in picioare si ramane apasat.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Metodele cu spray tras pe recirculare sau spuma bagata pe grile e ok. Dar doar momentan, anul viitor mirosul revine.

Eu tot asa am patit pana cand m-am enervat si am demontat bordul. Toate tubulaturile le-am bagat intr-o vana mare si am pus apa cu detergent. Le-am spalat cu o perie de sticle pana cand am scos toata negreala din ele. Am desfacut si carcasa aerotermei si am curatat-o si pe ea iar vaporizatorul l-am curatat cu o periuta de dinti cu alcool tehnic.

A iesit perfect, nici un gram de miros.

Link to comment
Share on other sites

Da, dar pentru atata sigur nu desfac bordul la E60...

Si oricum si cu metoda asta tot revine mirosul. Daca anul trecut avea 3 ani si deja mirosea... foarte mult clar ca nu tine.

Tot spray-ul ramane cea mai la indemana varianta.

Link to comment
Share on other sites

parerea mea este ca o schimbare la timp sau (de multe ori poate chiar mai des decat normal datorita mediului tot mai poluant) a filtrelor ce influenteaza instalatia de climitizare impreuna cu folosirea sprayrulor aferente nu lasa instalarea unor astfel de mirosuri!

Dar toata chestia asta depinde de cat de des a fost ingrijita instalatia de restul proprietarilor de cand a fost noua

si depinde normal si de mediul prin care a umblat!

Daca sa zicem timp de cateva saptamani te-ai deplasat prin locuri cu mai mult praf si gaze e bine o iginizare mult mai rapida pentru a evita cauzele neplacute si a distrugerii bacterilor din timp!

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

Indiferent prin ce medii ai circula, tot umezeala ramane in instalatie. Loc unde isi fac cuibar o gramada de bacterii, ca alea defapt put.

Bine ar fi ca inainte de oprirea motorului sa dati temperatura ceva mai mare sa nu ramana umezeala pe tubulaturi.

Link to comment
Share on other sites

Indiferent prin ce medii ai circula, tot umezeala ramane in instalatie. Loc unde isi fac cuibar o gramada de bacterii, ca alea defapt put.

Bine ar fi ca inainte de oprirea motorului sa dati temperatura ceva mai mare sa nu ramana umezeala pe tubulaturi.

 

Personal mi se pare imposibil sa cred ca nu se poate evita sau scapa definitiv de acete probleme de climatizare.(vorbind la modul general si excluzand excetile in care instalatia masini e deja imbacsita si neingrijita si unde e nevoie de multa munca sa elimini cauzele)

eu personal nu am probleme cu masina mea mai si nu cred ca ingrijindu-ma in continuare frecvent de acest lucru vor aparea probleme de miros pe viitor!

Edited by motorsport
Link to comment
Share on other sites

Asa este Calin.

Nu e vorba de praf. Ci de umezeala de-acolo, combinata cu praful de pretutindeni. Totul e la nivel microscopic, n-ai cum sa eviti. Doar daca nu folosesti clima.

 

Deci in concluzie e destul sa asezi la picioarele pasagerului spray-ul cu pricina.

Link to comment
Share on other sites

Am bagat spray-ul pe recirculare. Nici un efect...

In continuare cum opresc compresorul, vine un miros greu respirabil in primele minute.

 

O sa caut un spray cu spuma, sa incerc pe la toate grilele si pana in inima coloanelor de aer.

 

Igienizarea asta ar trebui facuta cel putin o data pe an. Nu cand simtim noi ca e o problema.

Link to comment
Share on other sites

am incercat eu si cu spuma si cu spray care ramane apasat si nimic. vaporizatorul este problema.

poate colegul care a desfacut bordul ne poate spune daca avem vreo sansa sa ajungem cu spuma aia pe vaporizator cumva... pe la motor sau altfel. eu am un e90 dar pana la urma cred ca e ssdd.

Link to comment
Share on other sites

Eu folosesc de cativa ani atat pt masini cat si pentru aparatul din casa Bionet A15 , la Bmw E61 am scos filtrele de polen,pe care le-am si inlocuit, si am pulverizat pe acolo solutia amestecata cu apa dintr-un fas-fas de geamuri in timp ce functiona clima si ma tot jucam la temperatura cand pe rece cand pe cald,functioneaza perfect , dupa ce opresc clima vine un miros de ploaie de vara dar nu mai miroase urat ca inainte. Edited by c_costel
Link to comment
Share on other sites

la mine s-a rezolvat cu un spray de 20 Lei cumparat de la piese auto Dacia :pardon: ..nu mai stiu exact firma, era ceva argintiu si parca fabricat in Ungaria daca imi aduc bine aminte.

am scos filtrele de polen si am tot bagat pana ce spuma a iesit afara apoi la fel prin toate iesirile de ventilatie din masina inclusiv cele de sub scaune, am lasat-o 30 min sa-si faca linistita treaba dupa care am pornit clima la maximum.

toata operatiunea trebuie repetata de vreo 2 ori pe an altfel mirosurile reapar, cel putin la mine asa se intampla..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.