Jump to content

problema motor m50 2000cc non vanos


gabytzu1983

Recommended Posts

De cam 2-3 saptamani am o problema dubioasa cu un bmw e34 cu motor m50 2000cc nonvanos, am ramas cu el in mijocul strazii, la inceput imi pocnea in admisie si am schimbat senzorul de la axul cu came, din ce stiu eu era un semn de la aprindere ca o face aiurea, dupa scurt timp iar am ramas in mijlocul strazii , am montat senzorul cel vechi si nimic, tot la fel pornea pocnea in filtru si apoi murea motorul si daca accelerai mai rau facea parca se ineca si dadea sa moara motorul. Am plecat de langa masina, am lasat-o cam 3-4 ore, apoi m-am intors la ea, i-am dat cheie si si-a revenit de parca nu a avut nimic. Am cumparat alt senzor second, a mers cam o saptamana dar tot cu pocnituri in admisie si iara si-a dat duhul. Am incercat sa schimb senzorul de la vibrochen si clapeta de acceleratie de pe o masina care merge impecabil dar nimic. Astept pareri . Multumesc!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
am depistat "problema" era sonda lambda defecta dar am facut rost de alta dar tin sa mentionez ca e de pe un 316 , am dat un search pe net cu codul si vad ca merge si pe motor de 2000cc 24v non vanos dar faza e ca masina tot la fel face o pornesti merge cam 30sec ok apoi incepe sa galopeze motorul si daca incerci sa o accelerezi e ca si cum ai sufoca motorul si il omori si daca ii dai treptat pedala se accelereaza dar tot pocneste in admisie si inainte de a pune sonda aceasta de 316 tot la fel facea ideea e ca am masurat-o pe masina si da semnal catre calculator primeste 12v , poate sa nu fie aceasta compatibila cu calculatorul? am vrut sa cumpar un cablu de diagnoza , adica asa ceva (Interfata Bmw INPA pe USB diagnoza tester , NCS Expert,DIS 57 , functionalitati GT1 bmw 1996-2007 martie) dar baiatul care il vinde mi-a spus ca nu e compatibil cu modelul de masina , a incercat cineva pe modelul asta de masina modelul acesta de interfata? stima Edited by gabytzu1983
Link to comment
Share on other sites

iti trebuie o interfata cu ads pentru e34.

LA mine asa a facut dupa o runda de benzina cu apa garla de la petrom, mi-a scos peri albi.

 

A fost usor sa imi dau seama ca a inceput sa faca asa la 800 m de benzinarie...

LA tester imi apareau erori pe abostul toti senzorii posibili, le stergeam mia mergea oarecum ok o perioada apoi o lua de la capat..

am mers cu ea pana am terminat toata benzina (aveam 80l, dar halea peste 20 mergand in halul asta), apoi am schimbat filtrul de vreo 3 ori pana si-a revenit..

 

detonari in admisie mai ai de la aer fals, senzori axe cu came/ arbore sau distributie sarita cu un dinte..

 

Vezi ca ai un furtun sub admisie, pe mijloc, e foarte greu de vazut, i se rupe o clema si daca nu mai sta bine acolo, asa face, poti arunca un ochi cu o lanterna fara sa dai jos admisia..

 

 

distributia la tine se verifica si se pune la punct usor, ca e non-vanos... ai sagetele si puncte date ca la prosti...

da in principiu inainte de a o desface, mergi la un tester, iti faci macar o idee ce are..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.