Jump to content

Probleme cu 320d 136 an 2000......nu trage


Recommended Posts

nu mai trage deloc?sau de la 2000 in sus ai impresia ca o strange cineva de gat si nu mai are putere , se accelereaza greu.simptomele astea le am si eu , cam de la 2200 - 3000 rot.min simt ca nu mai are vlaga in ea.de la ce sa fie oare?

da ceva de genu de la numai are vlaga si am pus'o si pe tester si mi'a spus ca nu primeste destula motorina .....acuma nu stiu ce sa cred poate fi pompa sau alceva....chiar nu stiu

Link to comment
Share on other sites

ceva asemanator am patit si eu, am facut un test si motorina era aruncata la "ghici".

la mn a fost injectorul cu fir, care nu trimitea comanda. daca era filtrul nici turometrul nu se ducea in turatii mari.

ar fi bn sa verifici injectorul/ele sau debimetrul (parerea mea)

Link to comment
Share on other sites

acest filtru epurator este montat chiar langa filtrul de aer , acesta avand rolul de a filtra gazele care intra in turbina. Nu e o regula sa fie din acesta dar se recomanda schimbare lui la 60 mii km .totusi incerca si un tester sa vezi ce zice Edited by mihaig06
Link to comment
Share on other sites

ceva asemanator am patit si eu, am facut un test si motorina era aruncata la "ghici".

la mn a fost injectorul cu fir, care nu trimitea comanda. daca era filtrul nici turometrul nu se ducea in turatii mari.

ar fi bn sa verifici injectorul/ele sau debimetrul (parerea mea)

salut am si eu un 320 D nfl si am o problema asemanatoare. Nu trage corect (adica accelereaza liniar) si daca ies pe autostrada se duce la 200 fara probleme. AM schimbat furtunele de la vacuum toate, am montat si un nou actuator la turbina si nimic, egr-ul se lucreaza. dar nu trage. unde se afla acest injector cu fir caeu am desfacut capacul de la filtru si nu am vazut decat 4 injectoare normale. Mai mentionez ca am pus un debitmetru pierburg dar nu pot sa-l trec in ecu pentru ca am mufa oxidata si firele rupte, acum am pus debitmetrul vechi pt ca cu ala merge bine cateva ore si dupa nu mai trece de 2500 de ture. Am vazut ca-s multi cu problema asta si ma gandesc ca este imposibil sa nu-i dai de cap. Ms. alex

 

acest filtru epurator este montat chiar langa filtrul de aer , acesta avand rolul de a filtra gazele care intra in turbina. Nu e o regula sa fie din acesta dar se recomanda schimbare lui la 60 mii km .totusi incerca si un tester sa vezi ce zice

unde este filtrul asta mai exact?

Link to comment
Share on other sites

salut am si eu un 320 D nfl si am o problema asemanatoare. Nu trage corect (adica accelereaza liniar) si daca ies pe autostrada se duce la 200 fara probleme. AM schimbat furtunele de la vacuum toate, am montat si un nou actuator la turbina si nimic, egr-ul se lucreaza. dar nu trage. unde se afla acest injector cu fir caeu am desfacut capacul de la filtru si nu am vazut decat 4 injectoare normale. Mai mentionez ca am pus un debitmetru pierburg dar nu pot sa-l trec in ecu pentru ca am mufa oxidata si firele rupte, acum am pus debitmetrul vechi pt ca cu ala merge bine cateva ore si dupa nu mai trece de 2500 de ture. Am vazut ca-s multi cu problema asta si ma gandesc ca este imposibil sa nu-i dai de cap. Ms. alex

 

 

unde este filtrul asta mai exact?

 

filtrul epurator il gasesti undeva pe langa filtrul de aer...deasupra, are un capac din plastic, rotund (cam cat sigla masinii ca dimensiune). Din cate stiu, daca nu-l schimbi iti afecteaza turbina

Link to comment
Share on other sites

mie mi s'a spus cand am pus'o pe tester ca pompa sau diuzele de la injectoare nu ii furnizeaza destula motorina....nu imi scoate fum nici 4000 rpm nici cand o pornesc.....pe la 4000 sa zicem scoate unpic de fum negru,da foarte putin.....si debitmetru de aer nu este chiar in parametri baga unpic m'ai putin aer decat trebuie.....dar in rest toate functioneaza bine turbina ,electrovalva si altele.... ma astept sa pice pompa

 

filtrul epurator il gasesti undeva pe langa filtrul de aer...deasupra, are un capac din plastic, rotund (cam cat sigla masinii ca dimensiune). Din cate stiu, daca nu-l schimbi iti afecteaza turbina

filtru de la epurator nu se gaseste numa pe original???

Link to comment
Share on other sites

Deci dupa ce am citit cam tot ce se putea citi pe forum am dezmembrat toata masina,am schimbat furtunase peste furtunase,debitmetrul,am schimbat filtrul de combustibil, am facut plecaciuni si matanii am observat urmatoarea problema AM PEDALA DE ACCELERATIE RUPTA astfel ca face cursa cu 3 cm mai putin si normal ca nu se accelereaza cum trebuie.

Nush daca la toata lumea exista problema asta dar eu zic sa incercati si voi ca materialul ala este foarte subtire si dupa multe apasari este normal sa se rupa.

CU stima Alex

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.